![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#20221 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moet ik het derde grootste biolabo van heel Europa ook "op zijn minst verdacht" vinden? U weet wel, dat labo dat in Brussel is gevestigd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20222 | |
Europees Commissaris
|
![]() Je vertoont een stuitend gebrek aan elementair inlevingsvermogen. Ik ga het nog één keer proberen en dan geef ik het op:
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20223 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar gaan we weer met een portie mist. Wat is er mis met die ligging? Er zijn ook biolabo's in Duitsland en in Kenia. Kortom, u reduceert weer en brengt enkele elementen in uw voorbedacht kader.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20224 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20225 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Bron? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20226 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vermeld, ook als illustratie in het scala aan verdachtmakingen: van openlijk beweren dat er bewijzen zijn tot, zoals u doet, voortdurend verdachtmakingen uiten en uitgaan van het slechtste scenario. Het past allemaal binnen de strategie van het viseren van Oekraïne en het rechtvaardigen van Poetins aanval, want de baseline is duidelijk: "Deze biolabo's vormen een gevaar voor Rusland" of "Poetin heeft het recht om die biolabo's als een gevaar beschouwen".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20227 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20228 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20229 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb mij ten volle in u ingeleefd en gezien dat u met die verdachtmakingen hetzelfde doel dient als nr. 10. Alleen gebeurt het fijner, sluwer, suggestiever.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20230 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarmee u dus bepaalde lastige vragen uit de weg gaat. Bijvoorbeeld: waarom worden dan niet de labo's in Kazachstan geviseerd, maar alleen die in Oekraïne? Waarom stelt u zich geen vragen bij de labo's in Duitsland, maar alleen bij die in Oekraïne waar er volgens u "iets niet pluis is" (nul bewijs, maar toch poneert u het)?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20231 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik zal wat directer zijn: denkt ge nu werkelijk dat het Pentagon zo idioot zou zijn om een geavanceerd biolab voor biologische wapens op te zetten in een buurland van Rusland? Laatst gewijzigd door alpina : 29 maart 2022 om 15:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20232 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wat die DoD biolabo's betreft: we hebben alleen de officiële uitleg van de Amerikaanse ministeries van buitenlandse zaken en van defensie. Het zou inderdaad naïef zijn om die op hun woord te geloven. De voorbije twee jaar hebben we vastgesteld dat men in de VS graag wetenschappelijk onderzoek uitbesteedt aan het buitenland dat in eigen land het daglicht niet mag zien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20233 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welke vraag...
Beetje simpel? Het staat letterlijk in de post waar je op reageerde: |
![]() |
![]() |
![]() |
#20234 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20235 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De Amerikaanse ambassade beweert dat de opdracht ondertussen verlegd is naar de bestrijding van toekomstige epidemieën: https://ua.usembassy.gov/embassy/kyi...ction-program/ Dus acht verschillende labo's in shithole Oekraïne zijn bezig met het bestrijden van toekomstige epidemieën. Gesponsord door het Amerikaanse ministerie van defensie. En wie zich daar vragen bij stelt wordt een verrader genoemd. Met die vraag moet je niet bij mij zijn maar bij diegenen die zoiets beweren. Je legt me woorden in de mond. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20236 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20237 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
b. Waarom doet u alsof het om uitzonderlijke onderzoeksterreinen gaat die niet bij andere biolabo's zouden (kunnen) horen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20238 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
En het is niet omdat Putin die labo's aanhaalt als één van de redenen voor zijn invasie, dat ik ga ophouden met mij daar vragen over te stellen. Als Putin morgen zegt dat hij appeltaart lekker vindt, dan ga ik ook niet ophouden met appeltaart te eten. Aan al jullie reacties te zien vrees ik dat jullie daarentegen nooit meer appeltaart zouden willen eten. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20239 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20240 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom stelt u dan alleen die vragen over de labo's in Oekraïne, en niet over die in Japan, in Duitsland of in Kazachstan?
|
![]() |
![]() |