![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#381 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik had dat meer opgevat als "dit is al door de vorige journalist getypt", maar ziet er wel vreemd uit ja.
![]() |
![]() |
#382 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gekende werkwijze: een tabel of grafiek fabriceren uit Sciensano gegevens en dan doen uitschijnen dat het een tabel of grafiek is van Sciensano.
![]() |
![]() |
#383 |
Minister-President
|
![]() Ik vind nochtans dit rapport heel duidelijk als je kijkt naar het aantal cases. Bij de gevaccineerden veel hoger als dan bij de niet gevaccineerden.
https://covid-19.sciensano.be/sites/..._report_NL.pdf |
![]() |
![]() |
![]() |
#384 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is er mis met het grafisch voorstellen van data die van sciensano komt? Klopt die grafiek dan plots niet of zo?
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#385 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Maar gelijk willen en zullen ze hebben door schoorvoetend twijfel denken te zaaien met de meest belachelijke onzin over officiële data, spartelend als een vis op het droge. ![]()
![]() |
![]() |
#386 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Spanje beschouwt corona voortaan als ‘gewone’ griep
In Spanje loopt de coronapandemie stilaan op haar einde. Het land gaat vandaag over tot de ‘gripalización’ of ‘vergrieping’. Dat wil zeggen dat Covid-19 vanaf nu wordt beschouwd als een ‘gewone’ griep. Spanjaarden met lichte symptomen die niet tot een risicogroep behoren, hoeven zich vanaf nu niet meer te laten testen en moeten ook niet meer in quarantaine. Tessa Van den Bosch 28-03-22, 16:59 Laatste update: 08:52
![]() |
#387 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.hln.be/binnenland/overzi...-toe~ae0f34cf/ "Tussen 19 en 25 maart steeg het aantal besmettingen met 11 procent in vergelijking met een week eerder, tot gemiddeld 11.052 per dag. " "Het reproductiegetal ligt momenteel op 1,11. Zolang die waarde boven de 1 ligt, wint de pandemie aan kracht. " "Het aantal ziekenhuisopnames steeg tussen 22 en 28 maart met 20 procent, tot gemiddeld 206,4 per dag. " "Er liggen nu 2.855 mensen met Covid-19 in het ziekenhuis. Dat is een stijging van 17 procent. Het aantal coronapatiënten op intensieve zorg is wel gedaald met 5 procent, tot 170. " |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#388 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#389 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Naast het C-virus waarschuwt WHO voor een andere 'leukerd' de zeer besmettelijke bacterie Shigella sonnei die mannen die seks hebben met andere mannen aanvalt.
BRON p.s. Shigella sonnei 'Leuker' kan het niet worden?? (<<-- door Sarcasmus ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#390 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
De griepcijfers zullen ook wel stijgen in dezelfde mate, alleen wordt dat niet zo obsessief gemeten. Moest er niks gerapporteerd worden zou jij zelfs niks doorhebben van die stijgende besmettingscijfers.
"Ik stel mij vragen over het toenemend materialisme in onze samenleving" sprak de Koning; en hij kocht een luxe-jacht van 4 miljoen euro. Laatst gewijzigd door Rapture : 30 maart 2022 om 09:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#391 |
Minister-President
|
![]() Dat!
![]() |
#392 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zijn er in Uw omgeving of vriendenkring dan geen mensen met Covid-19 ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#393 |
Minister-President
|
![]() Zijn er in Uw omgeving of vriendenkring dan geen mensen met griep ?
![]() |
#394 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Die zijn wat verkouden of hebben koorts. Voorgaande jaren was dat ook zo met griep. Het enigste verschil is dat er nu zo een spel wordt over gemaakt.
![]() |
![]() |
#395 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarschijnlijk wel. Maar goed, voor 2020 waren er wel meer mensen in mijn omgeving met een virale infectie. Ik lag daar toen niet wakker van, dus vraag ik me af waarom ik daar wel wakker zou moeten van liggen in 2022.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#396 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Enkel griep hoor ik nog veel de laatste weken. Is uiteraard helemaal normaal in het griepseizoen nietwaar.
![]() |
#397 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik vraag me af hoe men zo zeker is van het onderscheid tussen griep en covid. Symptomen zijn toch vaak vrij gelijkaardig?
![]() |
![]() |
![]() |
#398 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
90000 zijn gevaxxineerd 10000 zijn niet gevaccineerd 20 gevaccineerden worden gehosptaliseerd 18 niet gevaccineerden worden gehospitaliseerd Conclusies?
![]() |
![]() |
#399 |
Staatssecretaris
|
![]() Het is en blijft een ouw bompaziekte.
![]() |
#400 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Inderdaad. Alleen is het PCR-testen nu een beetje uit de mode geraakt...