![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum! |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 6G om de vaccins te activeren als ik me niet vergis.
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Duidelijk een wifi.
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik tip DVB-T2 buitenantenne.
https://www.google.com/search?q=DVB+...&bih=769&dpr=2 Maar ik zie wel geen kabel, geintegreerd in het frame achteraan? Of 4G/LTE antenne. Laatst gewijzigd door Micele : 29 maart 2022 om 22:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister-President
|
![]() Ik ga er morgen eens wa duidelijker foto's van maken, toestel is bevestigt op een verkeerspaal en heeft geen zichtbare aansluitingen voor stroom, is een raar geval en hier in stad hangen er verschillende.
alvast bedankt voor het meezoeken ps., aan stad moet ik het niet vragen ,sta niet op goeie voet met het huidige bestuur wegens mijne groten bek. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat kunnen verkeerstellingen zijn.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Staatssecretaris
|
![]() - een LoRa gedoe ? batterij ding dat weinig verbruikt zoals de digitale meters
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat het dit is.
https://www.energypark.ae/page4 https://www.nedapidentification.com/...it-relay-node/
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 30 maart 2022 om 20:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar het werkt op oplaadbare batterijen en via zonne-energie. Oei wat gaan we nu horen? En wat als de zon niet schijnt en zo ne zever. ![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Micele : 30 maart 2022 om 20:36. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gevonden met google lens
![]() |
#13 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Is juist zoals LoRa netwerk dat data doorstuurt .....zoals vb: internet of Water https://www.imeccityofthings.be/nl/p...im-waterbeheer https://www.imec.be/nl/articles/onde...er-krijgt-vorm En de batterijen erin gaan zouden heel lang mee gaan door het kleine verbruik van de modem en loggers . enz... Laatst gewijzigd door chris k : 30 maart 2022 om 21:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is het niet. Off topic.
Wel zonne-energie, via Mambos link. Het logo van die website kan niet duidelijker zijn: ![]() https://www.energypark.ae/page4 PARKING GUIDANCE SENSORS ![]() These sensors are rugged, and built to withstand a wide range of environmental extremes and high pressures. They are solar powered and once charged, can run with very little ambient light for long periods of time. They can be remotely configured and maintained easily. Unlike other similar products in the market, our sensors are environmentally friendly and fully remote controlled. Deze sensoren zijn robuust en gebouwd om een breed scala aan extreme omgevingen en hoge drukken te weerstaan. Ze werken op zonne-energie en kunnen, eenmaal opgeladen, gedurende lange tijd met heel weinig omgevingslicht werken. Ze kunnen eenvoudig op afstand worden geconfigureerd en onderhouden. In tegenstelling tot andere vergelijkbare producten op de markt, zijn onze sensoren milieuvriendelijk en volledig op afstand bestuurbaar. Laatst gewijzigd door Micele : 30 maart 2022 om 21:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Staatssecretaris
|
![]() 2G ...3G gaat eruit
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Zie er verdomd het nut niet van in, staat gewoon op een kruispunt met lichten en de dichtbij zijnde parking is meer dan 2km ervan, zou het kunnen gebruikt worden voor de verkeersdrukte te meten. Ze hebben verleden maand nieuwe verkeerslichten geplaatst, op de ene kant de drukste staan ze 32sec. op groen, de andere kant op 18sec. ook zijn de oversteeklichten ne drukken op de knop voor de voetgangers op groen op alle hoeken terwijl de auto's voor rood staan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
GPRS en 4G .....het LoRa daar hadden we nog niet veel meetapparatuur van ....."internet of water" was volop in ontwikkeling ....was met stomme "D cel batterijen" en die gingen lang mee voor prijs . Nu volg ik via LinkedIn de nieuwigheden . Moet nu nog eens op zoek gaan naar een "betaalbare PLC". Denk aan Panasonic of Eaton of moet Ardiuno in Ladder programmeren eens proberen . |
|
![]() |
![]() |