![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het voorstel Beke komt er op neer dat ouderschapsverlof maar mag opgenomen worden tot het kind drie jaar wordt. De draad een klein beetje volgen kan helpen hoor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom neem je uiteindelijk ouderschapsverlof als je kind overdag op school is. Ondertussen wordt gepoogd de leeftijd van 12 naar 18 op te trekken. Ik zie niet in waar dit goed voor is. Ouderschapsverlof telt als gewerkte dagen voor het pensioen. Dat ze maar eens beginnen met dit af te schaffen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor de andere noodgevallen zoals ziektes van familieleden, onverwachte calamiteiten of noodtoestanden dient een aantal dagen voorzien te worden voor iedereen.
https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=322 ‘…De blauwe Minister van Justitie plaste tegen een politiecombi…’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 30 maart 2022 om 22:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad voor een keer krijgt Markske van de Kampioenen gelijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom moet de maatschappij daarvoor opdraaien? Laatst gewijzigd door reservespeler : 31 maart 2022 om 06:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daarvoor bestaat het onbetaald familiaal verlof.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor een stabiele bevolking is 2.1 kinderen per koppel nodig.
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat terugbrengen, he. Dat is het hele probleem.
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar 4 000 000 000 is nog steeds 8 keer te veel met de huidige stand van de technologie.
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is toch de logica zelve? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat ik me geen god voel? Omdat ik nog niet gezakt ben tot dat niveau.
Of waarom ik 500 000 000 al meer dan genoeg mensen op aarde vind. Ik volg de leidraad dat men niet meer mag gebruiken dan moeder aarde in reserve heeft. Op dit moment is de hoofdmoot van onze technologie in gebruik om de corpus op te vreten en meer mensen een leuke welvaart te geven. Vandaar uit terug rekenende , met de gegevens over beschikbare technologie en de toegankelijkheid daarvan, komen een hele hoop andere en ik tot die conclusie.
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Welke 'reserves' gebruiken we op met 500.000.000 inwoners? 500.000.000 inwoners... zelfs op het piepkleine stukje Europa wonen we met meer. Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 31 maart 2022 om 08:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voedselproductie op natuurlijke wijze, en hoeveelheden, maar dan met de kwaliteit nu wettelijk vereist -neen, geen verpicht veganisme enzo- Eigenlijk met vrij simpele parameters en wat WAG's. Ik kan er gerust een paar dozijn miljoen onder of boven zitten, of ik ken een bepaalde technologie nog niet die nu haalbare kaarst is geworden. Citaat:
Citaat:
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 31 maart 2022 om 08:26. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk dat u gelijk heeft. Want mensen sterven onmiddellijk nadat ze kinderen op de wereld gezet hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2 personen moeten dus minstens 2 kinderen hebben voor een stijgende bevolking. Oké, we worden wel iets ouder maar we worden geen honderden jaren oud hé. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Zie bijvoorbeeld hier. Citaat:
|
||
![]() |