![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#3961 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#3962 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#3963 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Als 'fiere' Luxemburger heeft Jay-P het bij het rechte eind.
![]() |
#3964 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3965 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3966 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd door Pandareus : 31 maart 2022 om 10:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3967 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn probleem op dat vlak is dat ik dus bijna niets meer durf te vertrouwen. Ik ben niet de man die in complot theorietjes trapt maar ik heb geen enkel vertrouwen meer in mainstream media ook. Mijn oplossing begint er dus meer en meer uit te bestaan om te stoppen met het consumeren van nieuws en mij er geen bal meer van aan te trekken. Kan jij me bijvoorbeeld met 100% zekerheid vertellen wat er zich momenteel allemaal afspeelt in Oekraine? Het enige wat ik daar over kwijt kan is dat de Russen daar niets verloren hebben en dat ze wat mij betreft moeten oprotten. Maar voor de rest... Rusland wordt er bijvoorbeeld van beschuldigd om fosforbommen te gebruiken. Hoe kunnen we zoiets in godsnaam checken van hieruit?
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 31 maart 2022 om 10:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3968 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#3969 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als de media gewoon alles serveert wat je hen voert, heb je daar natuurlijk wel controle over. Het hele covid verhaal is daar een perfect voorbeeld van. Control de narrative en dat hebben ze gedaan bij monde van ene Marc Van Ranst. Die man geeft zelfs lezingen over hoe je de bevolking kan manipuleren op dat vlak en dat heeft hij met verve gedaan de afgelopen 2 jaar. En iedereen die het niet eens was met De heer van Ranst was dan plots een wappie, nietwaar Panda.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3970 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Toch kun je moeilijk ontkennen dat het fake news en de complottheorieën die de zgn. alternatieve media overspoelen echt wel van een andere grootte zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3971 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat ontken ik nergens, daarom consumeer ik dat nieuws niet. Het heeft echter wel het voordeel van de duidelijkheid. Je hebt 95% kans dat het zever is en je stelt je daar op in. De reguliere media is veel moeilijker hé. Je hebt de neiging om het te geloven maar soms is cruciale informatie gewoon fout. Remember hoe het publiek ooit overtuigd werd dat Irak moest binnengevallen worden omdat ze massavernietigingswapens hadden? Dat werd dus gedaan met behulp van fake news dat verspreid werd door de mainstream media hé. Je moet dan achteraf niet verwonderd zijn dat de geloofwaardigheid van die media weg is. Als reguliere media een foto met lijkkisten van de ramp met de Costa concordia gebruikt om het covid probleem in Bergamo te duiden, moet ik dan vervolgens nog geloof hechten aan de coverage van de probleem of niet? Moet ik vandaag geloven dat Rusland fosforbommen gebruikt? Vertel jij het me maar.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 31 maart 2022 om 10:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3972 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3973 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat, en daarnaast de herhaling van leugens tot ze waarheid worden. Basis indoctrinatie technieken.
![]() |
![]() |
#3974 |
Europees Commissaris
|
![]() U vergeet te vermelden dat de "reguliere media" opzettelijk bepaalde zaken verzwijgt die het plebs niet mag weten en vooral omdat het hun stemgedrag zou kunnen beïnvloeden. Dat verzwijgen is ook een vorm van fake news.
![]() |
#3975 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Doorgaans zegt de naam van site al genoeg om door te scrollen. Laatst gewijzigd door Gipsy : 31 maart 2022 om 11:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3976 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3977 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat uiteraard ook klinkklare onzin is. Het is niet omdat je niet gevaccineerd ben dat je een anti vaxxer bent.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3978 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk dat het fair is om te stellen dat de pers terug veeel kritischer is tgo de regering(en) als die de oorlogstrom beginnen te roffelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3979 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op dat punt zullen we dus altijd voor de volle 100% van mening verschillen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3980 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jij doet het af als een verschil van mening, terwijl het daar natuurlijk niks mee te maken heeft hé. Het is immers een kwestie van feiten.
![]() |
![]() |