![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#20321 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn enige punt is: je moet een agressor niet zomaar laten doen puur om conflict te vermijden. Indien je dat doet, zit je voor je het weet met een volgende conflict. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20322 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik begrijp gewoon niet hoe Loki mijn bijdragen interpreteert alsof ze pro-Putin zouden zijn. Het enige punt dat ik wil maken is: als je telkens toegeeft aan een agressor om op die manier conflicten te vermijden, zaai je al de kiemen voor het volgende conflict. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20323 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#20324 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20325 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20326 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20327 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20328 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20329 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Omtrent Irak ligt dat wat mij betreft wat anders. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20330 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20331 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Zoals pogen Europa er toe te brengen geen goedkoop Russisch gas meer te kopen door te weigeren in roebels te betalen maar enkel in geblokkeerde of te blokkeren munten zoals euro's en dollars. Gratis gas verplicht Rusland te stoppen met leveren. Goed voor de VS. slecht voor Rusland. Slecht voor Europa. Moesten Europese media niet grotendeels vanuit de VS gecontroleerd worden zou Europa dat niet toelaten. Jammer genoeg veel collaborateurs met het overzeese imperium in ons continent.
Laatst gewijzigd door Bach : 31 maart 2022 om 11:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20332 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Amper een europees land investeert 2% van zijn bbp in het leger, de vs bedelt hier al decennialang over. Tot daar de europese collaborateurs die slaafs de VS … Dankzij Rusland zullen europese landen dit beginnen doen, zie duitsland Weer iets waar rusland het omgedraaide bereikt van hetgeen ze wilden Het pallieterke wordt echt niet door de vs gecontroleerd hoor ![]() Laatst gewijzigd door 1207 : 31 maart 2022 om 11:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20333 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20334 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is er nu één aanduiding dat de media - die in Vlaanderen bevolkt worden met een meute journalisten vrij linkse inslag - "gecontroleerd wordt vanuit de VS"? Dat klinkt misschien allemaal heel leuk in vlot vertelde complottheorieën, maar de overeenkomst met de werkelijkheid is vaak een ander paar mouwen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20335 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hier zie je hoe een Oekraïense militant een raket placeert op het dak van een appartementsgebouw in een nog totaal onaangetaste wijk in Mariupol. https://vk.com/wall-29534144_1712583...34144_17125976 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20336 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() België staat aan de kant van Oekraïne, onderstreepte de premier, “want u maakt deel uit van het Europese volk”. Volgens De Croo delen de Oekraïners onze waarden van vrijheid en democratie. “Van een open samenleving en menselijke vooruitgang.”
Wat een enorme bullshit. De voornaamste media was al verboden voor de oorlog, en de voornaamste oppositieleiders vervolgd. Nazi-milities controleren het ministerie van Binnenlandse Zaken, het leger en de politie. De Croo had Zelensky wel eens mogen vragen waar de miljarden aan EU hulp zijn, die volgens de Europese Rekenkamer gestolen werden in Oekraïne de laatste jaren. Met welk recht gaat de president van een bananenrepubliek een beetje zeggen wat België moet doen? Wat een tenenkrommende vertoning alweer. Hij is wel een goede acteur. Was beter bij zijn stiel gebleven. Als dit alles comedy was geweest, zou het schitterend geweest zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20337 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() O ja, dat is het filmpje dat de Russische propganda bovenhaalde om te bewijzen dat ze alle recht hadden om het ziekenhuis in Marioepol te bestoken. Alleen toont een eenvoudige blik dat dit niet gaat om het ziekenhuis. Daarnaast is er geen lancering van een raket te zien.
Laatst gewijzigd door Jan van den Berghe : 31 maart 2022 om 15:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20338 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mediahuis is de uitgever van de Vlaamse kranten De Standaard, Het Nieuwsblad, Gazet van Antwerpen, De Gentenaar, Het Belang van Limburg en Metro en de Nederlandse kranten De Limburger, NRC Handelsblad, De Telegraaf, Metro en de dagbladen van Holland Media Combinatie.[2] Het Mediahuis is in handen van Thomas Leysen, de zoon van wijlen Andre Leysen. De familie is volledig verweven met de Belgische economische en politieke elite. Christian Leysen is VLD politicus en zijn broer is voorzitter van het vroegere Union Minière, steenrijk geworden door de Congo genadeloos uit te buiten. De andere familie die de rest van de Vlaamse media in handen heeft is Van Thillo. De Morgen, in handen van Van Thillo, bericht over een al dan niet skireis van De Croo. De heisa draait rond of hij al dan niet de corona maatregelen overtrad, maar ik lees iets veel interessanter. Hij zou namelijk uitgenodigd geweest zijn door... Van Thillo. https://www.demorgen.be/politiek/pre...wijs~bf14d84c/ Laatst gewijzigd door tomm : 31 maart 2022 om 15:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20339 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dat gebeurt natuurlijk ook vanuit scholen, ziekenhuizen, etc. https://www.telesurenglish.net/news/...0321-0017.html |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20340 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of de media inhoudelijk gecontroleerd wordt door deze families, betwijfel ik sterk. Voor hen telt het gewin. Niet de inhoud. Dat (eind)redacteurs wel een bepaalde lijn aanhouden, wil ik best geloven. |
|
![]() |
![]() |