![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum! |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.autoweek.nl/verkeer/wat-...w.google.be%2F
https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=322 ‘…De blauwe Minister van Justitie plaste tegen een politiecombi…’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 2 april 2022 om 09:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Zijn de andere partijen dan niet voor het zich houden aan de heersende wetten en het tegengaan van te hoge onwettelijke snelheden ?
Zijn volgens u dan de andere partijen allemaal voorstander van nog meer Strepy'kes ? Ik heb al 10 jaar een handmatig instelbare snelheidsbegrenzer in mijn auto's. Gebruik die heel intensief. Ik ben er mij van bewust dat ik al enkele snelheidsboetes heb vermeden door dat manuele systeem. Dank U groenen (volgens u) Als zulke systemen met de nodige AI inteligent zouden worden, kunnen bestuurders dat alleen maar toejuichen. Tenzij men voor meer Strepy'kes gaat.
Wie boter op zijn hoofd heeft, moet niet in de zon gaan staan (Joost Eerdmans) Geef nooit een boomerang aan idioten Laatst gewijzigd door De Rode Willem : 2 april 2022 om 12:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn wagen heeft verkeersbordherkenning. Ik kan dat uiteraard uitschakelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Minister
|
![]() Vlaams minister van mobiliteit Lydia Peeters heeft het voorstel van de 100 op de autoweg verworpen: https://www.standaard.be/cnt/dmf20220331_94060035
Ze zegt: "En eerlijk: ik denk niet dat veel Vlamingen hierop zitten te wachten". En zo is dat. De autowegen zijn de enige wegen op het grondgebied waar je nog enigszins normaal kan rijden want onze geliefde Vlaamse overheid heeft ondertussen de rest van ons wegennet tot een hel gemaakt met nagenoeg overal die belachelijke, onnozele snelheidsbeperkingen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Minister
|
![]() Mijn auto heeft dat ook. En dan was er die irritante tante die dan begon te zeuren over "u rijdt te snel". Dat heb ik op dag 1 al uitgeschakeld.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#108 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op vele plaatsen is die 30 voor moderne auto's ook onrealistisch. Ik vind het niet normaal dat een auto trager moet rijden dan een fietser. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 2 april 2022 om 19:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Staatssecretaris
|
![]() cruise control gebruik ik ook zo goed als overal .....gebruik die zelfs om te versnellen of te vertragen.
Laatst gewijzigd door chris k : 2 april 2022 om 19:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vrees de Francofone Groenen van de partij Ecolo, veel meer als eco-talibans.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Even aan de landbouwers vragen.
![]() |
![]() |
#114 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De kankertalibans serveren.
![]() ![]() En de slaafjes schuiven aan. En soms gaan ze op zoek naar de goedkoopste pomp en staan daarvoor zelfs tot uren in de tankfile. Hola maar het brood gaat opslaan. Ach dat beetje verbranden we toch liever in ons zuipmobiel. Laatst gewijzigd door Micele : 3 april 2022 om 08:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Allez, willen we afkloppen?
Eerst en vooral: elke snelheidsbeperking die lager gaat dan de algemene (nu: 120, 90, 70, 50, 30 ) moet op de site van de gemeente duidelijk weergeven welke de motivering was van de bevoegde overheid om die lagere snelheid in te voeren. Tweede: waar veel snelheidsovertredingen vastgesteld worden, moet nagegaan worden of de automobilisten duidelijk genoeg gemaakt wordt dat ze een gevaarlijke zone naderen. Derde: de eerste snelheidsboete per twee jaar, krijgt ge aan 66 procent korting. De derde en volgende aan plus 66 procent. Vierde: dan wil ik wel afkloppen op max. 110, behalve op echt veilige stukken, waar dan een bordje 120 of zelfs 130 mag aangebracht worden, liefst elektronisch oplichtend, zodat bij onverhoeds regen of weet ik wat, er toch maar 110 gereden mag worden.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
De Palestijnen zijn nazi's die nog nooit een overwinning behaald hebben. Extreem rechts en extreem links, onze culturele bovenbouw is weer aan het collaboreren. De meltingpot is een mixer waarin alles kapot gaat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |