![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Oekraïense oorlog De Russische invasie in Oekraïne en aanverwante onderwerpen |
Bekijk resultaten enquête: Wat moet Oekraïne na de oorlog? | |||
Neutraal met bescherming door derde staten |
![]() ![]() ![]() |
8 | 30,77% |
Zo snel mogelijk lidmaatschap NAVO |
![]() ![]() ![]() |
10 | 38,46% |
Andere oplossing (werk uit) |
![]() ![]() ![]() |
5 | 19,23% |
Prins Laurent for president |
![]() ![]() ![]() |
3 | 11,54% |
Aantal stemmers: 26. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Terwijl eens de oorlog voorbij het politieke EU geslijmd door de Lobby groepen terug zal keren tot waar ze me bezig waren, kop in het zand steken wat betreft NAVO uit gemakzucht. En de zakken vullen waar het kan natuurlijk. Bovendien mogen wij als burger niet vergeten dat den Erdogan onder het mom van herstel van het Ottomaanse rijk, ook ooit wel eens ze ding zal doen...... zeker nu dat het Turks geld niets meer waard blijkt te zijn, 60% gedevalueerd is op de dag van vandaag door dictatuur van Erdogan. Dus om zen volk onder de knoet te houden zou Erdogan wel eens een oorlog kunnen opstarten...... En dan zou het wel eens heeeeel noodzakelijk zijn een groot land als Oekraïne als NAVO lid te hebben, wegens weg vallen van NAVO LID Turkije.
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Tegen dictators en dat kan de NAVO niets doen
Laatst gewijzigd door cato : 3 april 2022 om 20:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door cato : 3 april 2022 om 20:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De NATO lidstaten zullen nooit het toetreden van Rusland willen in overweging nemen. Gewoon een potsierlijke suggestie. Overigens de USA is de leidende en meest bijdragende lidstaat van de NATO. De Russki’s kunnen daarin niets komen doen.
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Buiten wat rommelen in Syrie, Turkye een zeer brave en correcte NAVO-bondgenoot. 1 van de weinige die zich ook aan de NAVO-overeenkomsten houd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vandaar waarschijnlijk Universalia's vergissing. Daarna heeft ze mogen optreden in Polen. Dit optreden dus.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zolang de beschermer van een neutrale buurstaat van Rusland, niet de NAVO, de EU of China is, trek Putin er zich niks van aan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Aanvankelijk ging Turkije, inderdaad als trouwe bondgenoot, samen met het Westen de Arabische dictators te lijf. Khaddafi was een makkie maar Assad bleek veel taaier. Bovendien dook plots IS op waarop het Westen hunne kak introk en Turkije alleen achterbleef. Heel vervelend wetende dat het in uw buurland gebeurde. Ook nog eens vele miljoenen vluchtelingen. Ik denk dat de starre houding van Turkije van de laatste jaren te wijten is aan de vaandelvlucht van het Westen bij het Syrië-avontuur waarna Erdogan heel opportunistisch te werk is gegaan.
![]() |
#32 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
poetin eist erkenning van die twee nieuwe pro russische mini staatjes dat is nu dus definitief veroverd. rusland zal dit zwaar bewapenen en verdedigen Oekraine kan dit niet meer terug veroveren en zal het moeten accepteren denk ik |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laurent van Sexencoburg Gotha samen met zijn ega Clair op de troon van de nieuwe constitutionele monarchie Oekraiene.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Tegen zichzelf!
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN