![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() Na de rijkentaks willen ze nu een oorlogsbijdrage. Die groene jongens zijn helemaal gek geworden.
In de plaats te besparen op hun eigen kosten gaan ze het geld maar gewoon stelen. Niet zeker of dat in deze draad geplaatst moet worden of in deze van economie? https://www.hln.be/vtm-nieuws/kristo...sten~a575c098/ Laatst gewijzigd door Jan Janssen : 3 april 2022 om 15:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vond het niet mooi van zijn eigen partij om hem zo getackeld te hebben.
Niet dat ik fan ben van de man in kwestie want daar slagen ze de bal weer maar eens serieus mis, zie het artikel dat u aanhaalde. p.s. In de meeste gevallen kijkt men ook naar hoe andere landen het doen, lees ook un het artikel zijn verwijzing naar hoe men het bij onze noorderburen doet. Soms denk ik, kunnen die Politici hier echt niets zelf, moet er altijd afgekeken worden? ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Calvo , stopt eens met met het spaarvarken te verkrachten van eerlijke werkende mensen.
Ik begin u en uw groene kleptomane vrienden echt wel beu te worden, |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik dacht dat dit was bij het uitvinden van het soortelijk gewicht. Lichamen onderdompelen in een vol bad, zo het volume bepalen en daarna het voorwerp wegen. Laatst gewijzigd door reservespeler : 4 april 2022 om 06:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Groen wou nochtans eerst de Russen steunen door ons nog meer afhankelijk te maken van gas.
Wat is er veranderd? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De arme mensen mogen ook, in de plaats van geld, hun kinderen sturen om te gaan vechten aan het Oostfront.
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dubbel
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 4 april 2022 om 09:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij riep eigenlijk achter zijn dochter Eureka.
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Herbronnen. mijn k ja. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu weken later vraagt half België zich nog altijd af waarover haar laatste televisie babbeltje nu eigenlijk ging... |
|
![]() |
![]() |