![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#21401 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21402 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En het is niet dat ik oorlogsmisdaden goedpraat, ik vraag mij enkel af of de bron van die informatie wel betrouwbaar is. Ik word (nog) niet opgesloten, maar moest ik dit onder eigen naam doen zou ik mijn werk kunnen verliezen, wat dus wil zeggen mijn broodwinning, wat dus wil zeggen dat mijn kind honger zal moeten lijden. Ik merk dat veel mensen twijfels hebben maar niemand durft het aan openlijk in te gaan tegen de hysterie, behalve journalisten als Glenn Greenwald, met een enorme staat van dienst die zich al iets meer kunnen veroorloven. En dan nog krijgt een een hele modder over zich. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21403 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moest Hitler gewonnen hebben dan had de propaganda een enorme haat tegen de Russen, Engelsen en Amerikanen ontwikkeld bij onze bevolking. Het zijn de overwinnaars die de geschiedenis schrijven, en de geschiedenis boeken die op school gebruikt worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21404 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21405 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21406 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Azatbek Omurbekov is van Khabarovsk in het verre Oosten van Rusland, en hij poseert hier naast een Orthodoxe priester. Zijn naam en adres (en dat van 1000 van zijn mannen) liggen op straat en zullen nooit meer vergeten worden. Vroeg of laat zal een mes of kogel zijn weg wel vinden, Oekraieners hebben leren haten en kunnen wachten. Omurbekov zal nooit meer rustig slapen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21407 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(fig.)
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine) Laatst gewijzigd door Nr.10 : 7 april 2022 om 13:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21408 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat betreft die zogezegde verkrachting van die zogezegde Oekraïense vrouw, hebben we enkel een van de 2 strijdende, en dus betrokken, partijen als bron. Er kwam geen onafhankelijk onderzoek, het is een beschuldiging door een van de betrokken partijen in een oorlog aan het adres van de andere betrokken partij. Je zou toch verwachten dat dat common sense is, maar blijkbaar gaat ook dat verloren in de hysterie van de oorlogspropaganda. Laatst gewijzigd door tomm : 7 april 2022 om 13:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21409 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Er zijn foto's, filmopnames, geluidsopnames,... Blijf jij maar in je enge, fascistische wereldje hangen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21410 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Die verhaaltjes zijn waar, omdat het de propaganda van jouw kamp. Ik schreef het al eerder, de asymmetrie in de manier waarop jij en je kompanen alhier met waarheid omgaan, is onthutsend. Niemand laat zich daardoor nog vangen, hoor, tomm, het is te doorzichtig.
![]() |
![]() |
#21411 |
Banneling
|
![]() Oekraiense poezie, speciaal voor De Russische supporters :
https://twitter.com/InformNapalm/sta...01080887689224 |
![]() |
![]() |
![]() |
#21412 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21413 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar zou al dat beeldmateriaal vandaan komen over de "zogezegde" massamoord in Oekraïne? Uit de hemel? Moordt Zelensky zijn eigen volk uit? Laat hij de doden in de straten rondstrooien om de brave, onschuldige Poetin in diskrediet te brengen? Wat deden die duizenden Russen aan de Oekraïnse grenzen voor Poetin het bevel gaf om er binnen te vallen? Of is dat ook Westerse propaganda? Waarom zou Zelensky dat doen? Welk belang zou hij daarbij hebben?
![]() |
![]() |
#21414 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Of heb je inmiddels al bevestiging door een onafhankelijk multinationaal onderzoek van de VN over deze naziverhalen?
![]() |
![]() |
#21415 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Enkel wazige beelden uit drones, van op die afstand kun je trouwens niet zien wie het is en of die al dan niet gewapend was, en met de datum kan gemakkelijk zelfs door amateurs laat staan de CIA, geknoeid worden. Dat er op een bepaald moment lijken lagen in de straten is logisch, de straten lagen bezaaid met militaire wrakken, dus er moeten ongetwijfeld veel militairen of strijders gesneuveld zijn. Wie bewijst dat het onschuldige burgers waren? Welke beelden bewijzen dat? Geluidsopnames zijn zo mogelijk nog gemakkelijker te manipuleren. Laatst gewijzigd door tomm : 7 april 2022 om 14:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21416 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21417 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21418 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat betreft het folteren van Russische soldaten en Oekraïense burgers door Oekraïense milities, daar zijn bewijzen van omdat de daders het zelf verspreid hebben en er trots op zijn! Ze ontkennen het niet! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21419 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#21420 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom zou Rusland zomaar een fietser neerschieten? Welk belang hebben ze daar bij? In crime investigation wordt steeds voornamelijk uitgegaan van het motief. Laatst gewijzigd door tomm : 7 april 2022 om 14:10. |
|
![]() |
![]() |