![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|
#21841 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Kijk eens hoe deze video door Russische propaganda werd geknipt en (mis)bruikt. Blijkbaar ben je kritiekloos in de val getrapt: https://www.stopfake.org/en/weekly-n...eam-number-20/ |
|
|
|
|
|
|
#21842 | ||
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Maar er is steeds hoop. 'Al is de leugen nog zo snel de waarheid achterhaalt haar wel'. Soms gaan daar wel generaties over heen. Het verboden artikeltje: Citaat:
Laatst gewijzigd door Bach : 9 april 2022 om 10:59. |
||
|
|
|
|
|
#21843 | |
|
Banneling
|
Citaat:
ik besef goed dat dit een provocerende trol is en dat hij helemaal geen boek heeft besteld |
|
|
|
|
|
|
#21844 | |
|
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door Bach : 9 april 2022 om 10:58. |
|
|
|
|
|
|
#21845 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#21846 |
|
Banneling
|
er is veel haat tegen alles wat Russisch is, vooral in het russischsprekende Kramatorsk
https://edition.cnn.com/2022/04/08/e...cmd/index.html vergiftigd door de nazi's, nog eens 100 toekomstige lijken bij de boerenpaarden Laatst gewijzigd door edwinp : 9 april 2022 om 11:05. |
|
|
|
|
|
#21847 |
|
Minister-President
|
Het volstaat tegenwoordig louter iets “fake” te noemen en kous is af. Je moet niet meer met argumenten komen.
Ik denk dat ik het gevonden heb, Bach. Eigenlijk ben je niet op zoek naar, noch geïnteresseerd in waarheidsvinding enkel het vinden van twijfel; ik zoek twijfel als middel om waarheid te vinden, maar jij zoekt twijfel als doel an sich. Ik zou het niet zo erg vinden, ware het niet dat je door twijfel zoeken de grootste misdaden impliciet faciliteert
|
|
|
#21848 |
|
Banneling
|
Je bent dus zelfs te ver heen om te zien hoe ze je om de tuin leiden, zelfs al wordt je er met je snuit ingewreven?
Dan ben je echt een totaal gehersenspoeld schaap en is duscussie niet mogelujk met jou oldat je toch niet zelfstandig kan nadenken. |
|
|
|
|
|
#21849 |
|
Banneling
|
De journalist doet geen extremistische uitspraken, je bent volslagen belazerd.
|
|
|
|
|
|
#21850 |
|
Banneling
|
![]() |
|
|
|
|
|
#21851 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#21852 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#21853 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De "schuld" ligt bij beide partijen. In plaats van te deëscaleren werd er de afgelopen jaren alleen maar geëscaleerd langs beide partijen, en ook het Westen zeker niet vergeten. Veel van wat je hier opsomt is eenzijdige oorlogspropaganda, terwijl de werkelijkheid veel ingewikkelder is. Steden zouden niet in puin liggen moesten de Oekraïense strijders zich niet verschuilen in stedelijke gebieden. Als ze echt zo geven om hun land zouden ze zich verstoppen in industriële complexen, bossen, etc. niet midden tussen de burgers. Laatst gewijzigd door tomm : 9 april 2022 om 14:41. |
|
|
|
|
|
|
#21854 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#21855 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#21856 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=nZ_zNUmr8fM Hoeveel Amerikanen werden veroordeeld wegens oorlogsmisdaden, die miljoenen Vietnamezen, Laotianen, etc. het leven kostte. Ik zal het U zeggen... 0... Laatst gewijzigd door tomm : 9 april 2022 om 14:48. |
|
|
|
|
|
|
#21857 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
In Vietnam daarentegen niet... in minder ontwikkelde landen werkt het minder goed. Oekraïne was tot de jaren 80 een hoogontwikkeld land. |
|
|
|
|
|
|
#21858 |
|
Minister-President
|
|
|
|
#21859 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#21860 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Je wil echt niet weten hoeveel Oekraïense soldaten en andere strijdkrachten al het leven gelaten hebben. Daar wordt niet over gecommuniceerd, maar volgens mij is dat de echte tragedie van deze oorlog. Ik denk dat dit reeds in de tienduizenden loopt. Het zijn de zonen van moeders, en dikwijls ook vaders.
Ik voel mee met alle doden, ook die van de tegenpartij. Reden genoeg om voor onderhandelingen te gaan. Bvb. een referendum in de Donbas over onafhankelijkheid. Als Oekraïne daarmee akkoord gaat denk ik dat dit voldoende is voor de Russen om zich terug te trekken. Maar dat is buiten de "neo-nazi's" gerekend die de echte macht hebben in Kiev en ook buiten het Westen. Die willen dat de oorlog nog jaren doorgaat. Voor het Westen is dat om Rusland te verzwakken, de Oekraïense burgers kunnen hen gestolen worden. En trouwens, waar blijft metoo, waarom moeten het enkel mannen zijn die sterven? Kunnen vrouwen misschien niet met wapens om, zijn ze daar te dom of te zwak voor? Plots hoor je de feministen niet meer... is gelijkheid tussen man en vrouw blijkbaar niet zo belangrijk...dat geldt voor de Russen en de Oekraïners, en ook voor de westerse vrijwilligers. Het Westen wil Rusland bestrijden en verzwakken... tot de laatste Oekraïner... Laatst gewijzigd door tomm : 9 april 2022 om 15:05. |
|
|
|