![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
Bekijk resultaten enquête: Russische propagandisten bannen ? | |||
ja |
![]() ![]() ![]() |
7 | 12,28% |
neen |
![]() ![]() ![]() |
47 | 82,46% |
geen mening |
![]() ![]() ![]() |
3 | 5,26% |
Aantal stemmers: 57. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Een rechtzetting van uwentwege is wel op zijn plaats medunkt! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vlaams Belangers die andere Vlaams Belangers zitten te name and shamen en een ban vragen. Bedenk eens of dat wel uw vrienden zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De waanzin kent geen grenzen. Er worden zelfs "Kill Lists" opgesteld. ![]() Is Ponti met pensioen gegaan?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Ik ben een liberaal, dat spoort niet echt met VB |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wist niet dat edwinp & parcival VB'ers waren, en degene waarop jij alludeert, tsja wat kan ik zeggen... op oudere leeftijd loert dementie om de hoek, kijk maar naar seniele Biden, en zoiets hebben ze in 't WH gezet.
Nja, die 5 die "Ja" gestemd hebben zijn duidelijk voor censuur en zouden zich waarschijnlijk goed voelen in 'n land waar censuur toegepast wordt, in Rusland bvb. Ben al blij dat 'n meerderheid "Nee" heeft gestemd.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 10 april 2022 om 00:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Europees Commissaris
|
![]() Neen, ik vind niet dat we de Russen moeten na-apen en mensen met een andere mening monddood moeten maken.
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is geen 'killlist' maar een lijst van mensen die het hier zo beu zijn dat ze binnenkort naar Rusland of China gaan verhuizen.
![]()
![]() |
#133 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mensen die zich vragen stellen bij de 'neutrale' mainstream berichtgeving staan op die befaamde "killist". Tomm komt hier openlijk uit dat hij communist is, Nr 10 waarschijnlijk ook. Maar (anderen) jezelf afvragen of de berichtgeving wel neutraal is, of eenzijdig, maakt geen Putinknuffelaar van je. Ik stel me er ook vragen bij, en vraag me af wie baat heeft bij welke actie. Ook slik ik niet wat me voorgekauwd wordt door TV ea media. Iedereen die niet meegaat in de "narrative" is hier Putinknuffelaar.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Dat waren nog eens tijden, niet?
![]() |
![]() |
#135 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() En de kooien van de Zoo van Antwerpen (met een tekort aan dieren wegens oorlog) als gevangenis gebruiken. Nostalgie.
Laatst gewijzigd door Weyland : 10 april 2022 om 06:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie houdt ze tegen om te vertrekken naar het Russische of Chinese land van de vrijheid?
![]() |
#137 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die tijden vinden al eeuwen plaats in het droomland van Poetin's kontlikkers.
Het is te moeilijk voor jou om op de vraag van deze draad te antwoorden, zeker?
![]() |
#138 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Naming en shaming van die club is gewoon vrije menigsuiting hoor, daar moeten ze maar tegenkunnen, net zoals wij hun eindeloze en hemeltergende Russische propagandaposts maar moeten verdragen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In tegenstelling tot jouw persoonlijke aanval snijden de argumenten van Erwinp hout.
![]() |
#140 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En toch is bijna 80% van dit blokforum tegen het bannen van Poetinpropagandisten.
Wie zouden de vijf zijn die pro censuur stemden?