![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#2501 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bureaucratie...
Een dikke 2 jaar geleden ging ik naar het stadshuis voor een papier, zonder buiten gekomen. Nu heb ik dat echt nodig, maar ben ik “bang” opnieuw zonder papier buiten te komen. “Want daar staat een pc met Ereader waar ge het zelf kunt doen.” Dat daar honderd man voor u in hun neus peuterde is bijzaak... Als ik het voor corona al niet deed, dan zekerlijk ook niet na.
![]() |
#2502 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2503 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En dan komt ge daar toe en moet ge een touchscreen aanraken om aan de balie te horen dat ge dat zelf kunt doen.
En overal waar ge komt hoesten mensen waarvan velen niet eens de moeite doen hun mond af te dekken. Gisteren uit mijn isolement gekomen omdat ik liquids nodig had, 10x ondergehoest onderweg, 9x op terug weg. Ik wil hier weg. De mensen sucken, de infrastructuur sucked, de ambtenaren en al hun diensten sucken. Vroeger liep ik het stadhuis binnen en buiten als ik een papier nodig had, waar is dat naartoe?
![]() |
#2504 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2505 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ge evenveel geld hebt als hem laat ge het niet aan uw hart komen. Dan ben je al blij dat je redelijk ongehavend uit het wrak kunt wegstappen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2506 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die politici en hun achterban voelen zich moreel gerechtvaardigd om de blinde via oordelen terug naar zicht te dwingen, de kreupele te leren lopen door diens wandelstok af te nemen. Ze slapen beter als ze een medemens naar hun overtuiging kunnen dwingen.
![]() |
![]() |
#2507 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2508 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat ieder mens graag heeft dat ze niet in hun richting hoesten en niezen.
Voor corona veel van mijn kloten gemaakt op de zondagsmarkt. Ik eet smakelijk een hamburger, hoest er ene op. Na corona werd dat erger. Waarom doen mensen dat? Waarom?
![]() |
#2509 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Weetje: Wist je dat niezen schadelijk kan zijn?
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2510 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#2511 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#2512 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kijk hoe ziektekiemen bij niezen verder vliegen dan gedacht
![]() U zou er versteld van staan hoever de niesdeeltjes wel kunnen vliegen. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 11 april 2022 om 15:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2513 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het mag wel gezien worden (dat in het wilde weg niezen) als een openlijke aanval op de gezondheid van andere mensen/omstaanders.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 11 april 2022 om 19:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2514 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar, 't is wel door zoveel mogelijk blootgestaan geweest te zijn aan virussen, bacteriën, ziektekiemen ed, dat je 'n sterk immuunsysteem opgebouwd hebt, dat adequaat reageert bij 'n volgende blootstelling.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2515 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat ik veel meemaak, is dat iemand onoplettend zijn hoofd afdraait om te hoesten, ik passeer dan juist en tis prijs. Hoestfobie. Hoesters SDX, overal hoesters. ![]()
![]() |
![]() |
#2516 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die hoesters mogen dankbaar zijn dat mijn wezen een tijd na Christus in het vlees mocht ervaren of ik gaf ze hunnen bak vol. Verzekerlijk wel ja.
![]() |
#2517 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vind dat ook vies.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 11 april 2022 om 22:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2518 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is een mijnenveld in een grootstad op drukke plaatsen. Je let op de windsnelheid, van waar die komt, verplaatst u preventief voor potentiële hoesters. Of van die gore vetzakken die een neusgat dichtknijpen om miljoenen aerosolen in 1 lossing leeg te spuiten in de goot. Lovely. 1 moet compleet unagi zijn of ge hebt het hier aan uwen tutter. Gelijk gehelegans zotkomen soms.
![]() |
![]() |
#2519 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Spuwen, moet ik dan een steen werpen naar het voetbal? Moet ik dan een steen werpen naar mensen die uit verre contreien komen aangevaren in 'ons' land en het dikwijls openlijk op een spugen zetten. Ben je dan toch om de één of andere reden niet graag in het land waar je terechtgekomen bent en dat door wat tegen de grond te gaan spugen ook merkbaar wil maken? p.s. Hoe speeksel spugen tijdens deze coronacrisis als een boemerang terug in uw gezicht kan komen ![]() ![]() ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 12 april 2022 om 01:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2520 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |