![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#22181 |
Banneling
|
![]() ik mag altijd een persoonlijke analyse geven over het hoe en waarom van extremistische visies, wie zijn ze, waar komen ze vandaan
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22182 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Respect voor ieders mening die geen kwade inentie heeft, is het beste uitgangspunt voor de constructieve discussie. Vrijheid is ook de ander die ruimte geven een ander perspectief te koesteren. We hoeven het niet eens zijn, integendeel zelfs, je kan alleen bijleren door het tegengesteld perspectief. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22183 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die zal wel niet zo stom zijn om in de voorste linies te gaan zitten. In Syrië bombardementen gaan organiseren is één ding, een invasie over land her-organiseren die slecht is gestart is een héél ander verhaal.
Laatst gewijzigd door Pandareus : 11 april 2022 om 19:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22184 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
het 1e lukt, het 2e niet. ach ja
![]() |
![]() |
#22185 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gij associeert u met dat walgelijk, racistisch sujet? Wat hij uit z'n toetsenbord braakt is nìet "walgelijk"? Puur, plat racisme!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22186 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als er al iemand redelijk duidelijk is over zijn mening, dan zal ik het wel zijn. Het volstaat om een paar dozijn reacties van mij te lezen over hoe ik bv denk over Blokkers en ander extreem-rechts nazi uitschot en dat ik hen niet/nooit zal beschouwen als equivalente menselijke wezens ? Maar dat wil niet zeggen dat ik niet erken dat een Blok-creatuur of een Amada-zombie hier niet zijn mening mag komen ventileren, hoe infect en walgelijk ik die ook mag vinden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22187 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tenzij edwinp 'n Blokker zou zijn. Want die walgelijke racistische uitspraken kwamen weldegelijk uit zìjn toetsenbord. Niet uit 'n Blok- of Amada- creatuur's TB.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22188 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je kon ze jarenlang als "dwaallichten" klasseren maar nu, bij het ontkennen en zelfs goedpraten van duidelijke massamoord en oorlogsmisdaden, niet meer. Dit zijn mensen die duidelijk kwaadaardig zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22189 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
BTW: in Syrië hebben de strijdkrachten van de Russ. Fed. ISIS/Daesh verslagen.
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine) Laatst gewijzigd door Nr.10 : 11 april 2022 om 23:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22190 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Over Kramatorsk hoor je niet meer in de Angelsaksische pers nu het bewijs geleverd werd dat Oekraïne zelf daar achter zit.
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine) Laatst gewijzigd door Nr.10 : 11 april 2022 om 23:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22191 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Men deelt wapens uit aan een soort van burgerwachten. Nogal evident dat daar enorme misbruiken uit ontstaan in een mislukte staat als Oekraïne.
![]() |
#22192 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mr. Zelensky zit waarschijnlijk alle dagen aan een of ander wit poeder.
![]() |
#22193 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door tomm : 12 april 2022 om 00:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22194 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U woont in het Westen en bent zo overtuigd van uw gelijk, zo geindoctrineerd door onze leugenpers, dat u denkt het beter te wetzn dan de mensen die in deze landen in deze periodes geleefd hebben. I rest my case...
Laatst gewijzigd door tomm : 12 april 2022 om 00:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22195 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22196 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgens mij ben ik de enige hier die al in Kramatorsk, Mariupol, Donetsk etc. geweest is.Die echt iets kent van het land. Parcival ook, maar die wordt omringd door de extreem nationalistische omgeving van zijn vrouw.
Laatst gewijzigd door tomm : 12 april 2022 om 00:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22197 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op neutraal terrein.
We moeten durven onszelf in vraag stellen. We moeten durven door-analyseren, ook als we daar zelf niet goed uitkomen. In tegenstelling tot tomm ben ik geen wereldreiziger. Buiten Europa ben ik alleen maar 1 keer in Kinshasa geweest. Mijn analyses zijn meer gebaseerd op lectuur en studie.
![]() |
#22198 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22199 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En dat groot deel van de Europese bevolking, is lachwekkend, Frankrijk en Hongarije is iets meer dan 10% van de Europese bevolking. Europa is juist heel ruimhartig voor Oekraïnse, maar ook Russische vluchtelingen. Inzamelingsacties genoeg. Het merendeel wilt gewoon dat Rusland stopt met deze achterhaalde Imperialistische oorlog.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22200 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie ben je zelf om een leider van welk land dan ook te vergoelijken bij het binnenvallen van een andere regio en het vermoorden van mensen? Gebaseerd op lectuur & studie, echt? Probeer eens de echte wereld i.p.v. Putin's trollenfabriek. DISCLAIMER: Mijn tijd niet vergeefs gebruiken om commie/sossen uitschot pogen op te voeden: daar kan ik ook mee leven, en goed trouwens.
![]() |