![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Oekraïense oorlog De Russische invasie in Oekraïne en aanverwante onderwerpen |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nog een pak doden op Poetin zijn conto.
![]() |
#22 |
Minister-President
|
![]() Dat ze ne keer beginnen werken in plaats van aan de europese uier te hangen, de leeglopers.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik zie dat dat de geschiedenis zich maar blijft herhalen en herhalen en herhalen. Eenieder die dat niet in beschouwing neemt, is schuldig aan de volgende oorlog.
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dat is een feit. Maar dan moet men niet hysterisch doen als iedereen een omelet maakt. Het is niet het alleenrecht van enkele geprivilegieerden.
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hongersnood, 1 april is al een tijdje voorbij.
Als je de grote sterke figuren ziet die met bootjes uit het Afrikaanse continent naar de EU komen gevaren zou je dat niet zeggern dat daar hongersnood heerst. Dus dat ze dat de ganzen wijsmaken. Jaren & jaren aan een stuk zijn er inzamelingen geweest voor Afrika. De gelden om hun land(en) terug een eervol bestaan te geven die zijn gestolen waarschijnlijk? Afrika moet heremetisch afgesloten worden van de EU daar de EU op huidig ogenblik zelf problemen genoeg heeft. Waarschijnlijk beroepen zij zich op de geschiedenis der Aarde, die tijden dat alle continenten nog aan elkaar hingen en wij allemaal broeders & zusters waren????? Te ver gezocht? ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wel als er gedreigd wordt met kernwapens op onze hoofdstad te droppen. Poetin heeft het hele westen in het vizier.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als zijn kernwapens van even goede kwaliteit zijn als de rest van zijn leger hebben we niets te vrezen.
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zou niet willen weten wat er allemaal al op Rusland gericht staat op huidig ogenblik met 'dank' (<-- door Sarcasmus) aan hun eigen leider. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is meer en meer duidelijk dat men de EU er wil bij betrekken bij de ziekelijke oorlog. p.s. Naast dat alles blijf ik mezelf de vraag stellen: wie is er in de fout gegaan Poetin of Zelenski die per se bij de NAVO wilde. Daar ik er nog steeds geen goede antwoorden op gevonden heb catalogeer ik het als zijnde een raadsel. Het is opletten geblazen voor de EU. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 17 april 2022 om 17:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Uit officieel 'betrouwbare' bron. De westerse sancties zijn dodelijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Bach : 18 april 2022 om 00:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
|
![]() Citaat:
Wat Putin nu doet is lijkt op het geven van een voorzet. Putin: "What's happening today? Today, the system of the unipolar world that developed after the collapse of the Soviet Union is being destroyed, that's what is most important. The main thing is not even the tragic events taking place in the Donbass and Ukraine, because this is not the main thing. Much is said that the United States is "ready to fight Russia to the last Ukrainian." And they say, and we say, in fact, this is how it is. That is the quintessence of the events taking place." Laatst gewijzigd door Bach : 18 april 2022 om 00:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
|
![]() Als we nu een atoombom gooien op Rusland is dat dan ook op Putin zijn conto?
Ik stel voor dat ieder verantwoordelijk geacht wordt voor zijn eigen daden. Laatst gewijzigd door Bach : 18 april 2022 om 00:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als de wind dan ook nog goed zit, landt zijn bom misschien nog op het Kremlin.
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Buiten dat: zelfs al zou het weer rampzalige gevolgen hebben voor de bevolking (de Russische in deze), dan is de schuldige Putin. Hij heeft ervoor gekozen het westen voor geen keuze te laten. Ja, de tweede keuze was Oekraïne aan het lot overlaten. Maar had je dat dan wel moreel hoogstaand gevonden? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo werkt dat. Ik neem dan een Putin in principe ook niets kwalijk vanuit zijn perspectief. Het is alleen dat wij hem moeten stoppen. Omdat hij een gevaar vormt voor het westen. Laatst gewijzigd door Nietzsche : 18 april 2022 om 07:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
|
![]() Citaat:
Voor een onafhankelijk Europa in een multipolaire wereld. Het bipolaire alternatief zal voor een bloedige eeuw zorgen waarin Europa verder wegzinkt. Laatst gewijzigd door Bach : 18 april 2022 om 07:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |