![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#781 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe zou het nog zijn met onze expert hier terzake Patrick ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#782 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatste bijdrage : 18/02....... Laatst gewijzigd door Henri1 : 19 april 2022 om 08:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#783 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zijn er die daar knettergek worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#784 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#785 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#786 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#787 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Niks speciaals aan de hand.
Tenminste , dag veronderstel ik. Hij ging even een pauze nemen: https://forum.politics.be/showpost.p...ostcount=14148
![]() |
#788 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wat zou em toch maar aan de hand hebben? Ik heb me al een paar mogelijkheden bedacht: 1. zijn vrouw wil dat em niet meer elke avond van 20u-23u30 achter de pc zit ![]() 2. hij vindt zelf dat em te veel tijd verliest aan P.be 3. hij is voorbereidingen gestart om z'n ideologie in de praktijk om te zetten (i.e. Breivik-stijl massamoord voorbereiden) 4. hij is ontslagen en moet privé een paar zaken op orde stellen 5. hij is aan het scheiden en moet privé een paar zaken op orde stellen Zal ik een poll starten anders? ![]()
![]() |
![]() |
#789 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Knettergek is het goeie woord, al besef ik best wel dat je ermee probeert te lachen. https://www.wsj.com/video/truck-driv...15AF84D0B.html |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#790 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hier in HK zijn we druk bezig om terug naar normalere toestanden te groeien. Ik denk dat ik mijn ondertussen vervallen reispas misschien maar eens moet gaan laten vernieuwen. Het feit ook dat we een nieuwe Chief Executive Officer 'krijgen' van Beijing zal moeten helpen. Kunnen ze lekker ouw Carrie met alle zonden beladen. (Gedeeltelijk terecht gezien haar incompetie als CEO.)
![]() |
![]() |
#791 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Allez allez
Zerocovidbeleid in China: hekken in Shanghai om mensen binnen te houden en hamsteren in Peking uit angst voor lockdown https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2022/04...-en-hamsteren/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#792 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We lezen hoe ook in Taiwan,dat "dankzij" fenomenale isolatiemaatregelen (voor de ietwat aardrijkskundig achtergestelde lezertjes,Taiwan is een EILAND) virusvrij gebleven was,het hek van de dam is nu ze uiteindelijk toch besmettingen hebben .Ze hebben de grenzen tenslotte beginnen openen voor externe smetbakken hé...foei.....
...en dus maken Chinese overheden aan beide kanten van de ideologische scheidslijn zich tegenwoordig onsterfelijk belachelijk(en misschien straks ook diep gehaat bij delen van hun eigen bevolking) door de fouten van de "Woke" naties(Belgie zit er ook bij...) nog eens over te doen,en niet eens "dunnetjes" maar juist overdreven ferm.... "Let it go,let it flow" ,en vertrouw toch eens wat op uw vaccinaties en het menselijk immuunsysteem is nochtans de les die we hier hebben moeten leren....We komen hier nu net uit een besmettingsgraad en bezettingsgraad waar onze bestuurders,een jaar geleden,"tilt" voor sloegen en ons in collectieve Paaspauze voor gooiden.. (voor niks leerden we even later ![]() Laatst gewijzigd door kelt : 25 april 2022 om 20:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#793 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() En dat allemaal voor een week tot max. 2 wat ziekjes te zijn !
En dat dan nog terwijl er zo'n variëteit is aan SUPER vaccins ( ![]() We moeten toch dringend de *kuch* definitie van "WAPPIES" gaan herbekijken me dunkt ! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#794 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"onsterfelijk belachelijk (en misschien straks ook diep gehaat bij delen van hun eigen bevolking) door de fouten van de "Woke" naties (Belgie zit er ook bij...) nog eens over te doen,en niet eens "dunnetjes" maar juist overdreven ferm...." ...maakten, dat is evident maar "belachelijk" is echt braaf & woke woordgebruik voor duidelijke pure "incompetentie van het beleid", met als verzwarende omstandigheid dat ze voldoende klote-voorbeelden voorheen observeerden van anderen.
![]() |
![]() |
#795 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Shanghai in complete lockdown met reeds opstapelende voedseltekorten en piekende zelfmoorden?
Dus de circus begint opnieuw?
![]() |
#796 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]() We gaan het zo hard terug aan onzen tutter hebben he.
![]() |
#797 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
waanzin, voor de omikronvariant, compleet gestoorde communistische vriendjes van Van Ranst ... China gaat de hele wereld in de afgrond storten met het compleet achterlijke communistische zerocovidbeleid ....
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot, echte diversiteit op kop. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. Laatst gewijzigd door Vlad : 14 mei 2022 om 17:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#798 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#799 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ach,we weten het nu wel,dat lockdown gedoe was ZWAAR overdreven en van de economische en budgettaire gevolgen zijn we nog lang niet af. Lesje geleerd..... Elders echter,zoals in de Volksrepubliek is het een mate van eer en carrierebehoud voor partijbonzen..Dat virusje is een PERSOONLIJKE zaak voor de lokale baronnetjes. Gewone Chinezen WETEN nu wat zij ,uiteindelijk,waard zijn voor het partijapparaat........NIKS Chinese ondernemers weten nu ook wat al hun gewroet betekent in de ogen van het partijapparaat........NIKS..... Het valt niet uit te leggen aan hun klanten aan de andere kant van de wereld die hun dingen niet gaan krijgen terwijl ze aan die andere kant van de wereld met HOGERE Covids-besmettingsgraden en meer slachtoffers zitten dan in China (we zouden het bijna vergeten hé?) en al lang weer aan het werk zijn. Als die zever de rest van dit kalenderjaar duurt dan ZULLEN alternatieve leverancierskettingen buiten China verder opgebouwd worden,en dat zal niet alleen meer uit prijsoverwegingen zijn...IEMAND moet toch leveren hé? En zo is IN CHINA,een natie tot recent ervoor bekend een zeer efficient distributiesysteem te hebben,ondanks of dankzij overheids-leiding ook dit laatste bastion gevallen.nota bene in Sjanghai...eigenlijk al honderden jaren "distribution central" op deze planeet ![]() Laatst gewijzigd door kelt : 22 mei 2022 om 07:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#800 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als China nu alles open zet en er is geen massale sterfte dan zetten ze zichzelf ook te kakken want dan was de laatste 2 jaar een grote klucht. Ik ben benieuwd hoe ze dit gaan oplossen. |
|
![]() |
![]() |