![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#22701 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Alsof Het Westen (?) al eeuwen (?) als enige geweld aan't plegen is. Ernstig blijven he...
![]() |
![]() |
#22702 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als China daar het gezag van Peking wil herstellen is dat hun recht. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22703 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22704 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als de SU toch zo onderdrukkend en imperialistisch was als u beweert, waarom is er dan in ex-Sovjet landen meer nostalgie dan elders? Laatst gewijzigd door tomm : 19 april 2022 om 13:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22705 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als Rusland de Baltische landen aanvalt komt het automatisch tot een nucleaire oorlog. Nee, als Rusland Zuid-en Oost-Oekraine heeft heeft het wat het wil. Dit zijn "historisch Russische gebieden" de Baltische landen niet. Belarus is uiteraard ook heel belangrijk maar dat hebben ze al, net als Kazachstan. Alles beter dan een nucleaire oorlog, of zou u graag hebben dat uw stad vernietigd wordt tijdens een atoom oorlog? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22706 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() de grootste slachtpartijen in de menselijke geschiedenis liggen nochtans in het oosten. De Mongolen en de Chinezen konden er iets van hoor.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22707 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
O wacht, dat mocht ik niet schrijven, hé? Dat is jouw soort one-liner. Sorry.
![]() |
![]() |
#22708 |
Gouverneur
|
![]() De hele discussie is zinloos. Als Poetins Euraziatische Unie zo populair is in de oude Sovjetrepublieken, dan kon hij het wellicht verwezenlijken zonder ziekenhuizen, appartementsgebouwen, treinstations te bombarderen, zonder steden plat te gooien, zonder dat zijn troepen vrouwen moesten verkrachten.
Interessanter is alweer de asymmetrie. Verkiezingen die niet de gewenste leiders voortbrengen? Vervalst, door het Westen opgedrongen, en dergelijke meer. Maar een peiling uit 2013? Ja, dat moeten we eens goed uitleggen, want dat bewijst dat Poetin gelijk heeft. Vermoeiende partijdige retoriek, ten dienste van een brutale fascistische leider.
Roses are red, roses are blue depending on their velocity relative to you Laatst gewijzigd door Knuts : 19 april 2022 om 13:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22709 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Blijkt nu toch wel niet dat de inwoners van Taiwan liever niet bij mainland China willen: https://www.abc.net.au/news/2021-12-...ians/100670574 Maar ik hoor u al komen, die poll is niet juist, mensen hebben bang om te zeggen wat ze ECHT denken etc. etc. ad nauseam
![]() |
![]() |
#22710 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22711 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
GEWELDSMONOPOLIE ==> dus HET WESTEN (wie dan misschien?) zijn gedurende EEUWEN (incl. franse revolutie of zo?!...) DE ENIGEN (<---- !!!) ik herhaal DE ENIGEN NIEMAND ANDERS DUS die geweld plegen. Ernstig blijven tomm
![]() |
![]() |
#22712 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#22713 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Binnenkort weer een nieuwe lading organisch meststof uit de Azovstal fabriek. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22714 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Genoteerd van een Putin gatlikkerke?
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 19 april 2022 om 13:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22715 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De levenstandaard was hoger toen de Sojetunie nog een imperium was. Helaas leefde de Sovjets al een tijdje boven hun stand en hebben ze serieus moeten inleveren. Da's niet tof. Ik zou ook liever een hogere levensstandaard verkiezen. Engeland heeft een gelijkaardig proces doorgemaakt in '50-'70 (en eigen ervoor ook al). Moest er een survey geweest zijn, ik ben er ook vrij zeker van dat vele oude Britten in de jaren '50 zouden antwoorden dat ze de instorting/afschaffing/verval van het Britse rijk een slechte zaak vonden. Het antwoord op de vraag staat netjes beschreven in het artikel van Gallup dat bij de poll hoorde.
![]() |
![]() |
#22716 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Dat we daar aan hebben durven twijfelen.
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22717 |
Minister-President
|
![]() Ja zo kunt ge het ook formuleren...
![]() |
#22718 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dit soort verachterlijke oprispingen kunnen niet op een beschaafd forum als dit.
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 Laatst gewijzigd door Anselmo : 19 april 2022 om 13:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22719 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Happy_Valley_set |
|
![]() |
![]() |
![]() |