![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#301 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen probleem mee dat ze willen samenleven met het eigen volk, maar moet dat hier?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#302 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Och peilingen ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#303 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het zal de natte droom van de draadstarter zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#304 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#305 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Net zoals ook binnen de autochtone Vlaamse gemeenschap wijken zijn. Of denkt u dat artsen in sociale woning-wijken gaan wonen ?
![]() |
![]() |
#306 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wordt u uw eigen gezeik dan nooit moe? We leven nu in 2022, wat we deden in 2014 om te kunnen deelnemen aan de regeringk, was toen de beste optie. Met aan de kant te blijven staan los je helemaal niets op. Niet voor niets mochten we nu niet deelnemen, ze wisten Godverdomme goed dat het kwaas eieren eten zou zijn met de GROOTSTE partij aan boord. Voor alle duidelijkheid: DE GROOTSTE PARTIJ VAN VLAANDEREN EN VAN BELGIË |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#307 | |
|
![]() Citaat:
Ik besef heel goed dat punkers zich niet mengen onder schlagerfans Of Anderlecht fans zich liever afstandig houden van Brugge supporters. Extreem rechtsen zich niet mengen onder extreem linksen De maatschappij zit vol apartheden. Zelfs het zo door extreem rechts bejubbelde Vlaamse volk is opgedeeld in apartheden. Wat ik merk is dat in Borgerhout schuchtere pogingen van alle groepen zijn om toch samen te leven. Of dit gaat lukken op lange termijn ? Ik weet het niet. Maar ik heb er hoop op en ik probeer er mijn steentje toe bij te dragen in positieve zin.
![]() |
![]() |
#308 | |
|
![]() Citaat:
En misschien zag dhr De Wever het debacle al hangen en heeft daarom zijn regeringsdeelname opgeblazen ?
![]() |
![]() |
#309 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn rechterbuur is supporter van Anderlecht, mijn linkerbuur en mijn overbuur zijn supporters van Genk. Awel we drinken regelmatig samen een pintje en ze zijn ook allemaal tegenwoordig op onze jaarlijkse straat barbecue. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#310 | |
|
![]() Citaat:
Er zijn voorbeelden genoeg waar supporters van verschillende ploegen met elkaar op de vuist gaan. https://www.voetbalprimeur.be/nieuws...t-stadion.html De situatie is heel gelijklopend met mensen met een migratieachtergrond. Ook ik drink daar iets mee, net zoals u met die voetbalsupporters. En ik vrees dat u en ik best maar aan gewoon worden aan een gemengde maatschappij. Met mensen als Francken (topic van de draad) op migratie staat de poort wagenwijd open en komen er recordaantallen nieuwe Belgen bij. Dus met zulke mensen wordt de kans groot dat u iets gaat drinken met iemand met een migratieachtergrond (of thuis gaat zitten mokken in heimwee naar het blanke avondland) ook al doet Sami Mahdi hard zijn best om de instroom wat te beperken. De multicul is er, blijft hier en zal alleen maar multicultureler worden. Avondlandfilosofen zullen daar niets aan veranderen.
Wie boter op zijn hoofd heeft, moet niet in de zon gaan staan (Joost Eerdmans) Geef nooit een boomerang aan idioten Laatst gewijzigd door De Rode Willem : 20 april 2022 om 17:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#311 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo multicultureel is ie. De buurtvereniging had spaghetti gemaakt met halalvlees, gene enkele moslim kwam opdagen. Tegenwoordig nog enkel spaghetti met varkensgehakt, lekkerrrrr. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#312 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"ze" "met eigen volk" "moet dat hier" djeezes... ![]() Denk je ook zo over Zuhal Demir die Turkse en dus aziatische roots heeft ? Denk je ook zo over Asita Kanko die afrikaanse roots heeft ? Denk je ook zo over Nabilla Ait Daoud die arabische roots heeft ? Of gelden daar meer beschaafde normen voor ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#313 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
'Toen' was artikel 1 plots niet meer belangrijk, dat is ook wat ik schrijf : het rode pluche lonkte en Bart + wellicht zijn hele partijbestuur was machtsgeil. Dus mochten de idealen de vrieskist in. Bedankt om het te bevestigen ! Trouwens, oplossen hebben jullie niet zoveel gedaan, gaan lopen omwille van de Marrakesh blunders van Theo des te meer... Citaat:
Citaat:
Het valt niet geheel uit te sluiten dat hij geen tweede keer over dezelfde steen struikelt. Eerlijk gezegd reken ik er niet op, maar verrassingen zijn nooit uit te sluiten. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#314 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#315 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#316 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#317 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#318 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Van al de islam- en Afrikaanse vreemdelingen in België, is 15% (groot maximum, en dat is bitter weinig) goed geïntegreerd, en die drie dames maken daar deel van uit.
![]() |
![]() |
#319 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#320 |