![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#22821 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22822 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dus moeten we dan dankbaar zijn dat ze ook Duitse vrouwen verkrachten.
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
![]() |
![]() |
![]() |
#22823 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
(vrij naar tomm!)
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22824 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Misschien heeft hij wel leden van bij het Oostfront gedood, dan zou ik zeer trots op hem zijn. Ik vind dat "de zwartzakken" na de oorlog veel te weinig gestraft zijn geweest. En je ziet dat ze hun venijn doorgegeven hebben aan hun nageslacht. Je ziet dat de nazaten van de nazis het werk van hun vaders en grootvaders willen afmaken. Het is toen niet gelukt en zal nu ook niet lukken. Rusland zal overwinnen.. Laatst gewijzigd door tomm : 21 april 2022 om 02:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22825 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als de Russen zouden wraak genomen hebben op dezelfde schaal zou er geen Oost-Duitsland geweest zijn. Alleen nog lege kapotte (die waren al kapot door de Anglo-Amerikaanse bombardementen die veel meer slachtoffers gemaakt hebben bij de Duitse burgerbevolking dan de Russen. ) steden en vele miljoenen lijken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22826 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Verachterlijke poging tot rechtvaardiging van crimineel gedrag.
![]() |
![]() |
#22827 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Yep
tussisch beleid om te verkrachten dus zijt ge trots op een verkrachter. Citaat:
Laatst gewijzigd door 1207 : 21 april 2022 om 03:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22828 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Sta me toe me te onthouden te oordelen over specifieke misdaden. Wat niet wil zeggen dat ik me niet meestal een aantal vragen stel ....wie had er motief en gelegenheid? Wie deed er voordeel bij? Klopt de psychologie van het naratief? Citaat:
Voor de rest heeft Buduo gelijk. Te ver off topic. Laatst gewijzigd door Bach : 21 april 2022 om 03:51. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22829 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22830 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar kan ik die bevestigd zien door duidelijke bronnen en artikelen, naam en toenaam van auteurs? Anders zijn zulke schrijfsels gewoon winderige letters samengeblowd tot woorden in twee zinnetjes. Met welgemeende dank. Eventueel.
![]() |
![]() |
#22831 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wees. gerust dat ze bijzonder goed door de de CIA gescreend worden, deze luizen in de pels van de Amerikaanse elite. Moesten ze Russisch geld ontvangen zouden we dat allang weten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22832 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22833 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22834 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stalin heeft ook nergens het bevel gegeven zoveel mogelijk vrouwen te verkrachten Churchill gaf wel het bevel hele steden uit te moorden. Waar blijft uw morele verontwaardiging? De verkrachtingen werden door sommige Russische commandanten getolereerd maar er zijn ook Russische soldaten veroordeeld geweest en zelfs geexecuteerd door de legerleiding. De Amerikanen verkrachtten overigens ook. https://en.m.wikipedia.org/wiki/Rape...ion_of_Germany Nog altijd trots op de verkrachters die ons kwamen bevrijden? Gaan we de volgende WOII herdenking gaan verstoren? Je kunt toch niet trots zijn op verkrachters he? Wat rode verf op de veteranen gaan gooien? (ik meen dat natuurlijk niet echt, maar mijn overgrootvader wordt hier een verkrachter genoemd omdat hij een concentratiekamp hielp bevrijden, volgens dezelfde logica zijn alle WOII veteranen verkrachters... ) Laatst gewijzigd door tomm : 21 april 2022 om 05:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22835 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En gij zijt toch trots op de geallieerden he die hele steden lieten uitmoordden? Of zijt ge eerder trots op de collaborateurs die Joden en verzetslui verlinkten?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22836 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Elke post een beetje meer weerzinwekkend.
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 21 april 2022 om 05:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22837 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Typisch voor het Westen. Hopelijk maakt China vlug schoon schip in Hong Kong en wordt er een museum geopend over de Britse misdaden en wordt elke positieve referentie naar het verwerpelijke Britse kolonialisme verboden. Ik volg de Engelstalige media van Mainland China wel een beetje. Constant wordt er verwezen naar de westerse hypocrisie en misdaden. Het wordt tijd dat China de laatste overblijfselen van Brits kolonialisme elimineert in Hong Kong. Laatst gewijzigd door tomm : 21 april 2022 om 05:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22838 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik merk in Afrika veel entousiasme voor mijn standpunten. Ook het Latijnse telesur staat op deelfde golflengte.
Ondanks intense druk weigeren lande?als China, Indie, Pakistan zelfs de Emiraten de banden met Rusland te verbreken en hen te veroordelen. Niet Rusland maar het Westen staat geisoleerd in deze kwestie. Enkel het Westen, Japen en Zuid-Korea voerden sancties in tegen Rusland. Dat laatste staat overigens genoteerd. Vanaf nu zal Rusland elke sanctie tegen Noord-Korea saboteren en het land ook bewapenen en op allerlei manieren helpen. Israel wordt met argusogen bekeken. Ze staan onder intense Amerikaanse druk om sancties in te voeren maar als ze het doen gaan de Russen hun vliegtuigen in Syrie uit de lucht halen, for starters.Zowiezo wordt de samenwerking met Iran sterk opgevoerd. Iran heeft zich als een echte vriend gedragen tijdens deze crisis en dat zullen de Russen niet vergeten. Tijd om een nieuwe wereldorde op te bouwen, en samen de westerse dominantie omver te werpen. De Amerikanen en Britten overal buiten te gooien en continentaal Europa voor de keuze te stellen. Ik hoop alvast op een overwinning voor Le Pen al zal de financiele elite dat nooit toestaan. Laatst gewijzigd door tomm : 21 april 2022 om 05:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22839 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Russen (ook de 50 plussers hier in Hong Kong) zijn en blijven boertig. En dat is een direct observeerbaar feit dat waar wij hier dagelijks 't resultaat van zien. (geen nood aan jouw verachterlijk "Ja, maar...") Leef ermee.
![]() |
![]() |
#22840 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Zonder VS hulp hadden de Russen nooit een tegenoffensief kunnen inzetten in WW II. Ongeveer 17,5 miljoen ton militair materieel, voertuigen, industriële voorraden en voedsel werden verscheept van het westelijk halfrond naar de USSR, waarvan 94% afkomstig uit de VS. Maar op mijn originele vraag kreeg ik geen antwoord, je draait liever rond het potje met leugens. |
|
![]() |
![]() |