![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De willen alleen hun utopisch literair boekjesgedrag aanvaarden.
![]() |
![]() |
#222 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Als ik door Hoboken reed voelde ik me ook niet meer in België. Ik houd mijn hart al vast mocht ik na al die jaren er nog eens moeten doorrijden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#223 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jou stelling hierboven binnen een straal -wow- van +/- 35 km. ![]() De samenleving binnen een regio betekent 'samen leven' met zekere scheidingen is de enige acceptabele mix binnen strikte aanvaarding van de originele (autochtone) meerderheid en structuur van die regio. Het overige is literaire utopie. Dat zeg ik niet. De geschiedenis bewees het. (P.S.: pleiten voor wat de E.U. verstaat onder mixen om een melting pot te maken is zowat het domste wat men kan pogen te doen naar mijn mening. De E.U. is Singapore niet en zelfs ginder is puur melting pot gedrag een fabeltje, gevoed vanuit verre woke horizonten.)
![]() |
![]() |
#224 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vraag me af dat matekes faux-pas geen verziekingsstunt is.
Een hoopje van het niet standvastige kiesvee zou nu wel eens kunnen denken "Oh, zelfs de sossenbaas heeft het licht gezien". Vragen zijn dan:
![]() |
#225 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op die manier jaag je anderssprekenden weg. Bij ons is de kuisploeg zo van multicultureel naar volledig Marokkaans geëvolueerd. Werkt natuurlijk gemakkelijker. In de bouw zie je ook geregeld dat er met zulke apartheidsploegen gewerkt wordt. Dus niet verschieten dat mensen die zo van hun job verjaagd worden, en slechter terecht komen of de zin om te werken verliezen, vervolgens op het VB stemmen en door gebrekkige communicatievaardigheden platte racistische taal beginnen uitslaan. Zelfde voor mensen die op die manier uit hun straat of buurt verjaagd worden of nog erger, er niet weg geraken.
In een andere, grotere, kuisploeg elders die nog wel multicultureel is vallen overigens voortdurend ontslagen. Onder meer wegens vechtpartijen. Goed werken dat dat doet, die multicultuur, zolang er niet moet gewerkt worden, of iedereen zwijgt, vereenzaamt en op zichzelf blijft. Een en al verrijking volgens de (culturele) elites ... (o ja, twee keer raden welke ploeg propere binnenjob heeft en welke ploeg de zware buitenjob ... ze weten wel waar ze de rest moeten buitenpesten)
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. Laatst gewijzigd door Vlad : 27 april 2022 om 06:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#226 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#227 |
Minister-President
|
![]() Allez, nu het coronaverhaal schijnbaar is uitgemolken, zoekt mateke een nieuw dada om mensen tegen elkaar op te zetten. Klasse-politicus!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#228 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#229 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#230 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Veel gedaas over sossen en groenen, maar die hebben nog nooit aan de poort gezeten. Francken wel, en zette deze wagenwijd open.
![]() |
![]() |
#231 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Politici zijn niet bezig met de verantwoordelijkheden die ze opgeëist hebben.
![]() |
![]() |
#232 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#233 | |
|
![]() Citaat:
Maar mijn mening is dat migratie economisch wordt aangestuurd. Het is een perfect middel om de lonen hier lager te houden Een geniale zet van Voka om een Voka-partij-lid op asiel en migratie te droppen. Alwaar Francken deed wat hij moest doen...de poorten open zetten. De Block was een beetje in hetzelfde bedje ziek, Ik lees hier veel loos gedaas over sossen en groensel ivm migratie. Dat die razers en dazers dan eens 1 (één) naam geven van een sos of groensel die de poorten heeft open gezet. En dan maar janken en loeien over politici die zich een beetje politiek bekommeren over mensen die de rechtsen massaal hebben binnen gelaten.
![]() |
![]() |
#234 |
|
![]() 2!
![]() |
#235 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat hij zei te willen doen en wat hij deed lag mijlenver uit elkaar omdat de coalitieleden hem aan handen en voeten hadden gebonden. Het enige wat hij verzaakt heeft te doen is de eer aan zichzelf houden en zijn portefeuille terug te geven. Het postje was klaarblijkelijk belangrijker. Waardoor hij ook alle respect heeft verloren.
Hope is nothing more than a postponed disappointment Laatst gewijzigd door Skobelev : 27 april 2022 om 07:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#236 | |
|
![]() Citaat:
Maar swoit nu we een keer ongeveer in dezelfde richting denken, stem ik volmondig in met uw bijdrage. Ook over dat respect verliezen trouwens, wat snoeihard en pijnlijk duidelijk is zelfs binnen zijn eigen partij.
![]() |
![]() |
#237 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() https://twitter.com/Bart_DeWever/sta...eaubbea1804%2F
Bart De Wever: De feitelijke segregatie in plaatsen als Molenbeek valt simpelweg niet te negeren. De postmoderne verontwaardiging die telkens op die evidente analyse volgt, staat haaks op de realiteit. Typerend voor de ideologische verdwazing van de intellectuele elite. |
![]() |
![]() |
![]() |
#238 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 27 april 2022 om 07:55. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#239 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#240 | |
|
![]() Citaat:
De lonen drukken is daar een belangrijk aspect van. Dat kan door afspraken met de vakbond, maar veel gemakkelijker door import van mensen die bereid zijn aan een lager loon te werken. Dus, het nut van de Michel regering ligt daar....en was een geslaagde missie.
![]() |