![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Oekraïense oorlog De Russische invasie in Oekraïne en aanverwante onderwerpen |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Svennies : 26 april 2022 om 22:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat was toen wel de laatste keer hé ... Maar alles komt terug ,straks de Mongoolse cavalerie nog inhuren ,destijds de schrik van Europa op hun kleine paarden met hun grote bogen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Moest Poetin Oekraïne niet binnengevallen zijn, bestond deze draad niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Putin putin c'est vachement bien.
![]() |
#49 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Hij heeft "Gunslinger's gait" door zijn tijd bij de KGB. Daar moet je je goede hand (Poetin's rechter) altijd gereed houden om snel een pistool te kunnen grijpen indien nodig. Het is psychologisch/training. m.a.w. Er is niks mis met zijn hand. https://nationalpost.com/news/world/...ing-your-stuff
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In elk conflict is er ook een gigantisch gebruik van propaganda, jammer genoeg. Deze oorlog raakt niet opgelost door wilde verhaaltjes en deepfake filmpjes over de leiders rond te strooien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wens Putin gezond verstand toe, maar daar ben ik niet zo optimistisch over. Rest alleen nog zware ziekte met navolgend herstel, of de dood.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Hij ziet er ook niet fris uit, al doet hij een act van gezondheid. Hij is ook doodsbang, vandaar al die onderdrukking daar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zijn gezondheid is nog altijd beter dan die van Anna Politkovskaya.
Spijtig genoeg.
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Deze smerige oorlog gaat op het terrein uitgevochten worden, niet met lulkoek over Poetin zijn gezondheid of de BS over zelenski die in de coke zit te drijven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Biden is niet seniel maar dement en broebelt onverstaanbare woorden. Zelensky snuift graag meer dan één streepje coke als hij slapen gaat. En de oorlog raakt niet opgelost omdat YouTube bestaat!
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#57 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Als Poetin effectief ziek is, zal het wel de schuld zijn van het "Angelsaksische westen". Zo gaat dat hier.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stel dat Biden doodvalt, zou het VS regime anders doen dan wat het deed ervoor? Ik denk eerder dat zulke publieke topfiguren gewoon smoelen zijn geplakt door de echte touwtjestrekkers. Biden heeft al een lijstje intussen, zo rare versprekingen.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |