![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De arbeidersklasse is aan het verdwijnen, net zoals de boeren. Ze worden steeds meer door robotten vervangen. En er is geen weg terug.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moest eender welke Blok parlementariër deze 'brief' geschreven hebben onder eigen naam, dan lag zijn carrière nu achter hem. Daarom gebruikt men obscure kanalen, pseudoniemen en de anonimiteit van een forum.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Lees mijn tekst aandachtig. Ik zeg dat ik het land mee vorm geef. Ik doe dat dus niet alleen. Ik doe dat onder andere samen met jou. De ene al wat meer dan de andere maar iedere burger van dit land vormt dit land mede alleen al door hun aanwezigheid. Misschien is het niet exact naar ieders droombeeld maar België is de optelsom van zijn burgers. Al bij al mogen we niet klagen.
Wet van Abu Bakr Al-Godwin: naarmate online-discussies langer worden, nadert de waarschijnlijkheid van een vergelijking met de moslims of Mohammed tot 1. Laatst gewijzigd door Ke Nan : 1 mei 2022 om 18:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
pseudoniemen (Chinese pandabeertjes) anonimiteit van een forum (niemand verplicht u hier te zijn in anonimiteit) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Minister-President
|
![]() " Jef de dokwerker" zijn 'plaat blijft hangen'. Dat is een praat van de vorige eeuw.
![]() MAAAAR Het is niet de enige waar de plaat blijft hangen uit de vorige eeuw. De plaat van de voorzitter van de sossen blijft ook hangen: Het VB is een wolf in schapenvacht, Putin is dikke vriend met Van Grieken. ![]() Allebei klappen ze populistische taal waar vandaag niemand nog echt een boodschap aan heeft. De globalisering heeft er nu eenmaal voor gezorgd dat de wereld een dorp is geworden... waar altijd "rare charels" rond lopen. Waar ligt de burger dan wel van wakker? Op wat ze zullen gaan bezuinigen om hun verwarming en elektriciteit te betalen. Nu is het wel zo dat de Vlaming creatief is, en steeds overal een mouw aanpast. Alleen de politiekers maker er misbruik van door nu "WEERAL" wat populistische praat te gaan verkopen, die ze toch niet waar maken. En die 'spellekes' is iedereen beu! |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Europees Commissaris
|
![]() Goh, vergelijk het "niet-christelijke" Taiwan met het "christelijke" Rusland.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Genen die zich situeren in de talenknobbel.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U citeert mij wel volkomen onterecht. Graag ieder met de zijnen.
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik moet niet in zijn plaats antwoorden, maar ja, ik denk dat ik het antwoord weet:
hij wil Vlaanderen denazificeren. Hij wil het Grote Voorbeeld volgen. L'oeil de Moscou heeft hem in 't oog en hij wil het plezieren.
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die zogenaamde brief is een extreemrechts gefabriceerde stunt. Meer niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik geef dit land ook mee vorm. (mee-geven dus hé).
Ik doe dat echter nogal ferm tegen mijn goesting. Ik geef mee vorm, via inkomstenbelasting, katastrofaal inkomen, verkeersbelasting, btw op allerhande zaken, gekruid met hier en daar accijnzen, sponsoring via te dure facturen van gas, elektriciteit, water ...
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jef is een moedig mens, een harde werker die het goed kan zeggen.
|
![]() |
![]() |