![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Oekraïense oorlog De Russische invasie in Oekraïne en aanverwante onderwerpen |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De geschiedenis leert ons dat mensen die politieke macht willen uitoefenen zonder daarvoor een democratisch mandaat te hebben, vaak hun pensioen niet halen.
![]() |
#22 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Eurosceptic;9953854]Dit wordt allemaal gecoördineerd door het Amerikaanse establishment ==================== ja gelijk heb je USA heeft miljarden USD geinvesteerd om de shale oil te winnen en nu zoeken zij driftig naar afzetmarkten, overal is al verzadigd dus makkelijkste is Russiche Olie nu boycotten en heel europa als klant krijgen, incl UK, LNG uit USA uit shale bronnen is al aardige verkoop produkt. America First he Gewoon Oekraine Strikt Neutraal maken, GEEN Nato, GEEN Navo, GEEN EU lid, wel warme handelskontakten, geen wapens leveren. Zo is het WIN/WIN voor alle partijen, geen olie op vuur. Dit zou beste steun zijn v oekrainse Arische ras nu. Wapentuig leveren leidt alleen tot meer doden in Oekraine, nu al 70 procent oerkrainse Arische RAS versplinterd en kapot gemaakt. EU werkt nu mee aan genocide Oekrainse Arische RAS door wapens te leveren. POETIN kan makkelijk langzaam oprukken komende 12 maanden en tot de grens met polen alles uitroeien en plat bombarderen. Immers zijn Roebel is nu hersteld, hij heeft al oorlog gewonnen, DONBASS is al 70 procent Etnisch GEZUIVERD, bevrijd en veroverd, nu nog de rechte grenslijn verbinden, en Olie boycot deert hem niet. Russische OLIE Boycot van EU top Brussel zal FATAAL worden voor alle europeanen, FATALE economische aderlating Nederland wordt nu zwaarste getroffen als Transport land. Truckers tanken nu vol voor minstens 700 euro per rit. HYPER PRIJS Inflatie dreigt. Ze willen hier honger, armoede, ruzies overal en bloedige RASSEN OORLOGen. Hele wereld HAAT de arme, blanke hetero mannen dus dit is ook zorgwekkend, mn ik heb dit nu ontdekt door kontakten met zwarte Hindoe mensapen uit India. WOKE, BLM, Radicale Feministen, LHBT seks ideologie .............. allemaal zijn Anti White heterosexual men en Pro Big Black Cock Blanke, 100 % heterofiele man is meest gehate etnische minderheid nu op aarde denk ik. Laatst gewijzigd door dewanand : 5 mei 2022 om 17:06. Reden: aanvullen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Maar als je benzine, je elektriciteit, je voeding en al je vaste kosten verdubbelen, heb je geen fluit aan je vaste rentevoet omdat je nog steeds niet kan betalen. Nu ja, jij wel omdat je er goed voor zit. Maar 9 op de 10 mensen niet. Ik ben een zelfstandige zorgverlener. Het aantal mensen dat hun rekening aan ons niet meer kan betalen neemt gigantisch toe. En de hele escalatie is nog niet eens begonnen. Binnen dit en 1 jaar zal het nog veel erger zijn.
![]() |
![]() |
#26 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kijk, als je naast een stoute buur woont, die gekend is als brandstichter en dief, verdacht van verkrachtingen enz.,
dan is het ergens aangewezen om te zorgen voor een brandveilig huis, een goede brandverzekering, stevige sloten, camera-bewaking, een waakhond, een aantal wapens en voldoende munitie, veilige vervoersmodi voor je geliefden en jezelf .... allemaal kostelijke zaken.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Op dit forum krijg je een indruk van de onverdraagzaamheid van de meelopers. Ik denk dus dat we moeten nagaan of de Oekraïners geen wapens te koop hebben voor ons. En we moeten de zwarte markt vinden terwijl onze contanten nog iets waard zijn. Of we laten ons gewoon afslachten. The EU is a threat to social media[/quote]
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Wapens misschien. In Oekraïne te koop.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "L'Occidente è una no-fly zone intellettuale" (Pepe Escobar)
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Indien het ook maar ietwat realiteit inhoudt zou dat interessant zijn om de samenwerking tussen Solomon/PRC te vergelijken met de effectieve militaire basis op Diego Garcia en de samenwerking tussen de UK/USA. Het zou triest zijn mocht het betekenen dat de bevolking van sommige Solomon eilanden zou worden gedeporteerd op zijn Mao's, zoals de UK ooit deed met de bevolking van Diego Garcia & omgeving. Vandaar mijn interesse.
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 6 mei 2022 om 01:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() Arme zielen, zij die zich voor hun 'nieuws' nog steeds beroepen op de leugenpers. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zijn ook een flink aantal mensen die heel veel fantasie hebben, en die zich daar graag in wentelen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() (fig.)
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Europese middenklasse dient toe te kijken hoe ze de pijp wordt toegenepen:
https://t.me/c/1394010098/3484 Von der Lugen said that the EU has deployed no less than 4.2 BILLION
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine) Laatst gewijzigd door Nr.10 : 6 mei 2022 om 16:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat er velen zijn die de NAZI's er bij betrekken botste ik op een podium vol verrassende ideeën.
Zo ziet de wereld eruit nadat nazi-Duitsland de oorlog heeft gewonnen Het is me wat die tekst ... ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
VRAAGJE. Hoe komt het toch de in gelijk welk land waar mensen hun vrijheid willen deze mensen Nazi's genoemd worden??? Wil de meerderheid" echt" een systeem zoals in Rusland of in Noord Korea of in China??? Laatst gewijzigd door TREBRON : 6 mei 2022 om 19:38. |
|
![]() |
![]() |