![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Heb jij de burgerbevraging ingevuld? | |||
Ja, volledig |
![]() ![]() ![]() |
8 | 27,59% |
Neen, onvolledig, maar ik ga dat wel nog volledig invullen |
![]() ![]() ![]() |
1 | 3,45% |
Neen. |
![]() ![]() ![]() |
21 | 72,41% |
Ja, maar slechts 1 hoofdstuk |
![]() ![]() ![]() |
1 | 3,45% |
Ja, maar slechts een paar hoofdstukken |
![]() ![]() ![]() |
2 | 6,90% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 29. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een paar hoofdstukken. Het was veel te vermoeiend om de rest in te vullen.
Echt een enorm slecht opgestelde bevraging. |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Weinig mensen vullen het in, dat zegt de regering/staat dat voor het volk alles goed is zoals het is.
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Linken stonden in krantenartikels.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vul elke keer mijn bolleke zwart in bij de juiste partij en mensen. Daar vegen ze steevast hun kloten aan, wat denkt ge nu dat ik mijn kostbare tijd ook nog ga verspillen aan een nutteloze enquette in te vullen die al op voorhand gemanipuleerd is dmv de vraagstelling ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb al in een andere draad gezegd dat ik geen poll met ‘open vraagstelling’ invul. Tijdverlies.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De uitslag is niet echt hoopgevend voor rechts en al zeker niet voor extreemrechts in vlaanderen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, want ik heb geen weet van een burgerbevraging.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Nog zo'n flop Hoeveel Vlaams geld is daarin weggegooid. en dat voor 1200 deelnemers een een paardekop. Ondanks ik toch een beetje de politiek volg, had ik van deze Vlaamse klucht echt niets vernomen. Een totale Vlaamse flop dus ! Schijndemocratie zoals we in de Vlaamse politiek gewoon zijn. https://mobiliteitsvisie2040.vlaande...urgerbevraging Citaat:
![]() |
![]() |
#129 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je werkelijk denkt dat iedereen die niet toekomt daar vivaldi gaat voor bedanken, dan dringt colocatie zich op.
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
|
![]() Dat lees ik hier al van in 2003
Wacht tot.... Ge zult wel zien in .... Geduld... Evenveel scheten in een fles. De enige houvast om iets te extrapoleren naar de toekomst is niet een persoonlijk sentiment, maar de laatste peiling Extreem rechts +4 N-VA -2 Vooruit +5 PVDA +4 Dat geduld...wacht tot...zou wel eens kunnen uitwijzen dat het ook deze keer niet meer dan wat gebakken lucht op een knikkerschaaltje zal worden.
![]() |
#131 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is Vivaldi de oorlog in Oekraïne begonnen Xeno ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
|
![]() Citaat:
Alleen al het vooruitzicht op die 5 jaar extra (extreem) rechts gejammer op het forum stemt mij al gelukkig.
![]() |
![]() |
#135 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als die gelijk kunnen doorstarten in plaats van eerst twee jaar te verkwisten om een regering te vormen, dan staat er geen eind op de schade die ze aan Belgie- maar vooral ook aan zichzelf, zullen toebrengen.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 11 mei 2022 om 12:53. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
|
![]() Citaat:
Die schade aan zichzelf, dat moeten ze zelf maar weten. Heb ik geen uitstaans mee. Draagt ook alleen maar bij tot de animositeit van een politieke discussie. In 2004 haalde VB 24% en er is ook niets gebeurd. Dus nu met 22 zie ik geen reden om opgewonden te geraken. Niet in positieve zin en niet in paniekerige zin en al helemaal niet van mevrouw B. Pas.
![]() |
![]() |
#137 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Belgie en haar paladijnen hebben daar niemand anders voor nodig, ze doen het zelf.
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Binnen de week na de onafhankelijkheid van de republiek Vlaanderen, wordt dit forum zo saai, dat iedereen er wegtrekt.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
|
![]() Ik zal mij een ander tijdsopvullertje zoeken tegen 2019
![]() |
#140 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |