![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
Bekijk resultaten enquête: Kan u zich vinden in de keuze het covid-19 vaccin te weigeren ? | |||
Deze persoon heeft zeker (genoeg) valide argumenten om het vaccin te weigeren. |
![]() ![]() ![]() |
8 | 88,89% |
Deze persoon heeft geen goed(e) argument(en) om het vaccin te weigeren want ... ! (VERKLAAR) |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Deze persoon is hoe dan ook een antivaxxer en ik ben een trol dus mijn bijdrage in deze draad kan je gerust negeren... |
![]() ![]() ![]() |
1 | 11,11% |
Aantal stemmers: 9. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2) Misschien ook eentje ontwikkelen tegen mensen die het idee hebben dat "de medische wetenschap" het recht heeft om te bepalen hoe een maatschappij zich moet gedragen tegenover virussen.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 10 mei 2022 om 12:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Panta rhei. Trouwens: men kent al decennia vaccins die niet werken op basis van een kleine hoeveelheid virus dat men inspuit. Een subunit-vaccin bijvoorbeeld injecteert enkel bepaalde eiwitten die zich in het virus bevinden (zoals de spike-eiwitten aan de buitenkant van het COVID-virus). Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 10 mei 2022 om 12:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
1) de links staan er telkens bij... 2) meningen delen noemt men dat 3) tldr...Voor Vlaamse Nationalisten zoals u heb ik de moeite gedaan om de webpagina te vertalen in het NL, mocht men die optie niet kennen in de browser. Maar je kon ook gewoon optie 3 aanklikken hoor: "Deze persoon is hoe dan ook een antivaxxer en ik ben een trol dus mijn bijdrage in deze draad kan je gerust negeren..." Dolf bijvoorbeeld is daar heel eerlijk in. Het spaart ons je gezever en dan moet je ook niet de moeite doen jezelf proberen interessant te doen lijken. Laatst gewijzigd door StV : 10 mei 2022 om 13:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Europees Commissaris
|
![]() Mijn redenen, voor mijn récht op keuze, zijn gebaseerd op verzwegen/gecensureerd maar bewezen wetenschappelijk voortschrijdend inzicht over 30 jaar vaccinatieschade door praktijkervaringen waardoor voorzichtigheid is geboden en een kritisch en gezond wantrouwen bestaat, vooral betreffende nieuwe, experimentele technieken waarvan de werking, en belangrijker, eventuele schade door onbekende bijwerkingen nog moet blijken en de wetenschappelijke ervaring leert dat dit proces nog jaren in beslag zal nemen.
Het is het risico niet waard om als gezonde mens trachten door vaccinatie een ziekte te vermijden - die je niet hebt en als je ze mogelijk toch zou krijgen, dan rekent je natuurlijke afweersysteem of medicatie er wel mee af - om dan ziek te worden of zelfs te overlijden door wat vaccin bijwerkingen kunnen veroorzaken. De remedie, vaccinatie, is dus erger dan de kwaal die...je zelfs nog helemaal niet had als gezonde mens. ![]() Dan heb je in feite dus, en vrijwillig, je eigen ziekte of dood veroorzaakt, dat had vermeden kunnen worden als je ongevaccineerd en gezond gebleven was. Wrange ironie...om infectie, ziek-worden of doodgaan te vermijden loop je net kans om ziek te worden of te kunnen overlijden door de remedie/vaccinatie. Dan neem ik liever het risico op bestrijding van een infectie door 1 van de miljarden bestaande en onvermijdelijke virussen waartegen mijn lichaam van nature bestand is en zich kan verdedigen door zorg te dragen voor een sterk, natuurlijk afweersysteem dan onbekende, experimentele en chemische brol te laten inspuiten voor bedrijfswinst (en mogelijk andere, duistere doeleinden) en waarvan niemand weet wat het op termijn nog zal aanrichten in het menselijke lichaam. Wat niet kapot is, hoeft ook niet hersteld te worden, wie niet ziek is hoeft ook niet genezen te worden, je hebt het niet nodig dus blijf eraf en blijf gezond is mijn motto. Knoei niet in een labo als nietig, arrogant (on)mens met God's blauwdruk van de natuur terwijl ze mensen niet eens kunnen genezen, mensen niet willen redden van de hongerdood maar wel de hele wereld kunnen volpompen met dure, chemische gifspuiten als lucratief experiment om voor God te willen spelen.
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat moet je nu met een vaccin dat nog minder lang werkt.
4 spuiten per jaar, zoiets ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mazelen is zo ene, de niet levende vaccins werken maar 10 jaar dus is de grootste kans om mazelen te vangen als volwassene, wanneer de ziekte veel dodelijker is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We zijn met vaccins afgezakt van levenslange bescherming (Pokken) naar 2 maanden (Covid). . Laatst gewijzigd door Hoofdstraat : 10 mei 2022 om 17:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar je moet het de big farma nageven dat ze crimineel geniaal zijn: Over het feit en argument dat de kinderziekte mazelen gevaarlijker is op latere leeftijd is iedereen het eens. De halve waarheid, dat de mazelen gevaarlijk zouden zijn - en daar hebben ze natuurlijk ook gelijk in, mazelen zijn voor sommige kinderen gevaarlijk, maar uitzonderlijk en zeldzaam, zoals bij elke ziekte en niet als norm - wordt dan als argument gebruikt om hun vaccins voor kinderen te kunnen slijten, ze verzwijgen en negeren het feit dat deze kinderziekte gevaarlijker is op volwassen leeftijd. Ze wekken de indruk dat het de norm is dat mazelen ook voor kinderen gevaarlijk zou zijn om angst aan te jagen en aan te zetten tot vaccinatie van kinderen voor hun winst. Levenslange immuniteit door als kind de mazelen te krijgen wordt verhinderd door de vaccinatie tegen mazelen die maar beperkte bescherming biedt waardoor de gevaccineerde kinderen op latere leeftijd als volwassene zonder immuniteit de mazelen kunnen oplopen en kunnen sterven. Dat is allemaal geweten en dan kun je spreken van opzettelijke misleiding en in gevaar brengen van volwassenen en de volksgezondheid. Voor mij is elk gevaccineerd kind dat als volwassene sterft aan mazelen moord met voorbedachte rade van big farma.
![]() |
![]() |
#32 | ||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://ourworldindata.org/grapher/m...e?country=~USA Het probleem is vooral dat ze tot 1970 een vaccin gaven die levenslang beschermde, ze gaven het onschadelijk gemaakte levende virus. Sinds 1970 geven ze een vaccin die maar 10 jaar werkt met het idee dat ze het virus kunnen uitroeien als ze iedereen vaccineren. Waar hebben we dat nog gehoord. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Europees Commissaris
|
![]() Bullshit?
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
|
![]() laat maar, hier begin ik zelfs niet aan
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” Laatst gewijzigd door morte-vivante : 11 mei 2022 om 14:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Europees Commissaris
|
![]() Uiteraard, tegen jaren van wetenschappelijke bevindingen en bewezen feiten is immers geen weerlegging mogelijk.
Dat neemt niet weg dat iedereen vrij is om te geloven wat ze willen, ook al is dat het ontkennen van feiten voor zelfbegoocheling. ![]()
![]() |
#38 |
|
![]() dat iemand als gij schermt met termen als "wetenschappelijke bevindingen" en "feiten" is ronduit hilarisch
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat we wel zien zijn driedubbel gevaccineerden die 2-3 en zelfs 4 keer relatief kort op elkaar besmet en ziek worden. Daar is nog geen onderzoek naar gedaan voor zover ik weet, maar ze gebruiken dit gegeven wel om natuurlijke immuniteit slechter voor te stellen dan het is. . Laatst gewijzigd door Hoofdstraat : 11 mei 2022 om 17:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Meer dan 90% van de mensen denkt dat mRNA shots werken zoals een griepvaccin, dat wel degelijk virus bevat. Die mensen zijn dus misleid op basis van het handige feit dat ze inhoudelijk geen verstand hebben van vaccins of van het menselijke immuunsysteem. Men kan de definitie van het woord vaccin wel veranderen ja. Maar in deze kwestie vernoemt men opzettelijk een nieuwe, ongeteste technologie naar iets wat heel gekend is om de mensen op het verkeerde been te zetten. En met succes
![]() |