![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Oekraïense oorlog De Russische invasie in Oekraïne en aanverwante onderwerpen |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1101 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Als de munitieaanvoer (155 mm NATO-kalibers) verzekerd blijft zou dat zeker de bestaande batterijen (allerlei Sovjet-types die moeten schieten vanuit verminderende voorraden Soviet-kaliber) een paar weken langer aanhet front kunnen houden .... Het is ook logisch dat de Oekrainers snelst overweg kunnen met getrokken houwitzers gezien ze al zo goed overweg kunnen met hun eigen oude Soviet-systemen... Voor de Russen wordt de miserie steeds groter,want die M777 kunnen VEEL nauwkeuriger vuur leggen dan de andere kanonnen.(denk: 1 granaat nodig hebben om hetzelfde doel te "verzorgen" ten opzichte van een 4-tal bij oudere kanonnen...) |
|
|
|
|
|
|
#1102 | |
|
Provinciaal Statenlid
|
Citaat:
Maar ik vrees er echt voor. Als de Russen zo zwaar op hun doos blijven krijgen (levens en materieel) en als volk zodanig gedemoniseerd worden EN het evil empire of lies blijft stoken,Oekraiene wapens en info toespelen, dan gaat er ongetwijfeld escalatie komen en dat kan enkel uitmonden in kernwapengebruik. |
|
|
|
|
|
|
#1103 |
|
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
Net als de Russen.
|
|
|
#1104 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#1105 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En daarna die positie via verdrag consolideren zodat de bullshit 2014-2022 eindelijk kan stoppen. Maar wie denkt dat de Orcs er gaan mee wegkomen om de sinds 24/02 bezette gebieden definitief te kunnen russificeren gaat van een kale kermis thuiskomen. |
|
|
|
|
|
|
#1106 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Als die vandaag beslist om de oorlog te eindigen, zal de rest van de wereld opgelucht ademhalen. |
|
|
|
|
|
|
#1107 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#1108 | ||
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#1109 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#1110 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#1111 |
|
Banneling
|
Niet veel precies
botoxkop blijkt een kankerkop te zijn Antivaxxers blijven nog steeds hun complotten op alle wereldproblemen los te laten Neo-nazi's van het vlaams blok en neo-commies van Amada staan nog steeds zij aan zij hun favoriete dictator van het moment te bejubelen Marioepol is nog steeds niet 'bevrijd' dankzij de heldhafstigde krijgers uit deze eeuw Kharkiv is ondertussen wel echt bevrijd van het orkenleger Dat orkenleger heeft ondertussen al duizenden verkrachtingen, plunderingen, moorden, folteringen, ontvoeringen, bombardementen op burgerdoelen uitgevoerd, waarvan de slome VN toch al een paar honderd geklasseerd heeft als onmenselijke misdaden De 9 mei parade was net als de 'bevrijdingsstoeten' een tenenkrullend amateuristisch schouwspel Steeds meer (intelligente) russen verklaren niet akkoord te zijn met de misdaden van de orkmeister en zijn boertige trollenleger Alweer een dictatuur die door een zware overschatting van zijn (militaire) capaciteiten zichzelf in de vernieling aan het rijden is Laatst gewijzigd door edwinp : 14 mei 2022 om 16:38. |
|
|
|
|
|
#1112 | ||
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#1113 | |
|
Burgemeester
|
Citaat:
Blijkt nu al dat slechts 10% van de Russische TV-propagandamachine oprecht gelooft in Poetins war - de rest danst naar z'n pijpen van de schrik. Ik kan me niet van de gedachte ontdoen dat dit beeld in nauwe Kremlinkringen niet anders is. Poetin heeft zijn generaals nodig om tot een Apocalyps over te gaan. Ik geloof dat een hele beschaving de wereld grondig naar de klooten kan helpen... maar niet één enkele "geniale" zot. Ik maak me meer zorgen dat we ons eigen graf graven door het klimaat naar de Filistijnen te helpen. |
|
|
|
|
|
|
#1114 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De Krim... Blijkt dus een zeeroversnest te zijn waarvanaf overvallen over land georganiseerd worden,tot in Cherzon toe. Neen,de Oekrainers gaan HEEL lastig doen hierover,en terecht! Laatst gewijzigd door kelt : 14 mei 2022 om 17:48. |
|
|
|
|
|
|
#1115 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Hierbij vangt mijn devotie voor Sankt Panzerfaust aan Laatst gewijzigd door kelt : 14 mei 2022 om 18:01. |
|
|
|
|
|
|
#1116 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
https://www.hln.be/nina/naast-presid...ocht~a5954bfc/ de aanbid prentjes is de volgende logische stap. |
|
|
|
|
|
|
#1117 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#1118 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dat is een prijs die Zelenski gaat moeten aanvaarden, maar het is van een heel andere orde voor wat betreft de gebieden die diezelfde Orcs sinds 24 februari overrompelden. Volgens mij is dat de invulling van het schaakbord, niet de Krim of 2 gebieden die even de-facto al verloren waren sinds 8 jaar. |
|
|
|
|
|
|
#1119 | |||
|
Provinciaal Statenlid
|
Citaat:
Citaat:
Vlaams blok... lol. Mislukt bourgeois broekschijterij rechts is dat. Ik denk trouwens dat die eerder pro Nato zijn en nog steeds in koude oorlog denken vastzitten, dus anti Rusland. Ik merk dat heel veel blokkers en belangers hier anti Rusland zijn. Citaat:
Sommigen van ons zijn doodgewoon tegen de vele leugens en de expansiedrang van het Evil Empire. Tegen het allesvernietigend progressief liberalisme (cultureel marxisme) die het ganse politieke leven domineert in het Westen en nog meer terrein wil winnen internationaal. Je weet wel, al dat waanzinnig links woke gedoe gecombineerd met ongecontroleerde immigratie die de Westerse beschaving, de Westerse man vernietigt (bewust, maar dat is een andere discussie). De Russen zien dat destructief links gevaar ook op hen afkomen en willen er niet van weten, net zoals sommigen onder ons er niet van willen weten. Putin en de Russen beseffen maar al te goed dat Oekraiene als wipplank wordt gebruikt door the Evil Empire om dan Rusland te ondermijnen met de hogergenoemde zever. Voor sommigen onder ons is dat de enige reden waarom we met de Russen sympathiseren. De VS en haar vazallen, Oekraiene / Zelenski treffen de grootste - zoniet alle - schuld voor wat er nu gebeurt. Putin als persoon zelf laat me /ons koud. Ik begrijp uiteraard wel zijn beslissing tot ingrijpen, maar hij heeft het idd allemaal wel geweldig onderschat en misrekend. Wat de wreedheden betreft, die worden ook begaan door de Oekraieners, en ik zou zelfs zeggen dat zij ermee begonnen zijn, wat natuurlijk een reactie uitgelokt heeft bij de Russen. |
|||
|
|
|
|
|
#1120 | |
|
Banneling
|
Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=xqAs-dChJiM Laatst gewijzigd door edwinp : 14 mei 2022 om 19:19. |
|
|
|
|