![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#24041 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er is een gigantische propagandamachine op gang gekomen. Het doel is uiteindelijk om anti-regime partijen zoals bvb. de PVDA en iedereen die onze elite als een bedreiging ziet buiten de wet te stellen. Laatst gewijzigd door tomm : 14 mei 2022 om 19:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24042 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb al begrafenisstoeten gezien waar men enthousiaster was dan in uw optochten, U claimt dat nog eens duizenden te zien in een optocht waar hoop en al 100 mensen zijn die vanuit verschillende hoeken gefilmd worden en er redelijk beschaamd uit zien Dit zijn bevrijdingsoptochten: https://www.youtube.com/results?sear...+of+paris+1944 met alle amadezen maar niet met deze |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24043 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Wat anonimiteit betreft. Dat is ter bescherming tegen de tirannie en de repressie van een geobsedeerde lynch mob hier. Er werd al iemand gedoxxed hier. Zo erg is het met onze "vrijheid van meningsuiting" gesteld in het vrije westen, niet beter dan in Rusland dus. Apropos, Ik heb u zopas in de andere draad mijn standpunt uitgelegd. Indien jullie kalm en rustig en met respect jullie standpunt kunnen uitleggen lees ik dat ook met aandacht. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24044 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
ik heb bent liever dat debielen gelijk tomm blijven reageren. beter bewijs dat ge wel meningsvrijheid hebt is er niet Laatst gewijzigd door 1207 : 14 mei 2022 om 19:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24045 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Jullie krijgen hetzelfde respect als de plunderende kinderverkrachters die jullie verdedigen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24046 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
WARNING DRAMA QUEEN ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24047 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Citaat:
Mijn politieke overtuiging staat diametraal tegenover de zijne. Toch lees ik hem graag. Hij is een zeer intelligent iemand en geeft blijk van een warm persoon te zijn met een groot hart en een sterke persoonlijkheid. Ik ken hem absoluut niet buiten zijn schrijfsels te lezen op dit forum. En ik zal zelfs dit zeggen. Zijn etnische achtergrond (of in-group) botst ook enorm met mijn standpunten, maar dat weerhoudt mij absoluut niet te zeggen dat ik enorm respect voor hem heb als individu en persoon. Bijna meer dan mijn eigen etnische in-group mensen hier. Straf hé. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24048 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Ik verdedig de russische positie in deze materie, om redenen reeds tientallen keren uitgelegd. Veel meer dan constant gescheld komt er bij de meesten van jullie niet uit. Op monsters mag je schelde, dat is maatschappelijk aanvaardbaar. Daarom dat de propaganda uw vijand eerst tot monster herleidt, Jij trapt daar al heel gewillig in mee. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24049 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vertel het eens of je hier ook 15 jaar gevangenisstraf riskeert ...
![]() Laatst gewijzigd door Svennies : 14 mei 2022 om 20:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24050 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoals reeds gezegd heb ik het geluk gehad enkele uitzonderingen te kennen maar vele van die mensen hebben sinds Putin Rusland reeds verlaten of zijn het van plan te doen en anderen vullen gewoon hun zakken. Als het kan waarom niet. Maar in het Amerika dat ge verfoeit staan daar wel zware en soms echte levenslange gevangenis straffen op. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24051 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
In kwam jaarlijks in Kiev. Bij gemengde families. Vreemd genoeg is er nog geen ruzie binnen die families. Ze willen gewoon dat het snel stopt nu, ongeacht wie het haalt. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24052 | ||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
nu nog onderbouwen en staven of verontschuldigingen aanbieden Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door 1207 : 14 mei 2022 om 21:29. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#24053 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op bepaalde van die optochten waar ik een link naar plaatste zag je 1000en mensen soms in kleine stadjes. Dat ze niet met hun gezicht voor de camera wilden is logisch als je met de dood bedreigd wordt. In feite zijn de Russen veel te braaf. Moesten ze ook iedereen die met Kiev sympathiseert vermoorden, dan zouden uw vriendjes ook "beschaamd" worden. Laatst gewijzigd door tomm : 14 mei 2022 om 21:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24054 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De andere kant werd gecensureerd dus er is geen tegenverhaal mogelijk. En op basis van leugens mensen veroordelen, beschimpen, bashen en uiteindelijk vermoorden is typisch voor het nazisme. Laatst gewijzigd door tomm : 14 mei 2022 om 21:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24055 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het godwinneke van de vlad is zowat de meest boertige uitleg om een ander land binnen te vallen, net nog goed genoeg om wat zatte vodkarussen op te jutten Er is nog geen enkele nazi gevonden in Oekraïne en geen atoombommen noch gifgasfabrieken, maar wel duizenden moordenaars en verkrachters |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24056 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
De rest van wat je zegt is kinderachtige uit verband rukkerij. Ik lees Tomm al goed 20 jaar op dit forum. Ik weet dus redelijk goed wat hij denkt en hoe hij in mekaar zit. Wat begrijp je daar niet aan? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24057 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24058 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
manman wat een niveau ik noteer dat u houdt van dezelfde mensen als in mijn onderschrift |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24059 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het zijn degene die dingen beweren die met bewijzen moeten komen. U gelooft de leugenachtige propagandamachine op hun woord. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24060 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan is het in die 20 jaar nog nooit zo erg geweest wat propaganda betreft. 20 jaar geleden was Rusland een derde wereld land waar mensen honger hadden, dat had het Westen veel liever, doen waren ze de goeie. |
|
![]() |
![]() |