![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#24061 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er zijn meer dan 10 000 Russische oorlogsmisdaden geregistreerd bij de Oekraiense procureur generaal, Irina Venediktova. Je maakt jezelf totaal belachelijk door dit onder de mat te proberen vegen of af te doen als Westerse propaganda. Zelfs de VN erkent de cijfers. Rusland liegt over alles, dat is sinds 24 Februari zelfs voor de doorsnee vlaming en nederlander duidelijk die niets van Rusland weten. De reputatie is gebetonneerd, je blijft een leugenachtige, terroristenstaat steunen die medailles geeft aan verkrachters en moordenaars van oekraiense burgers. Je zit in een moreel en ethisch black hole. Laatst gewijzigd door parcifal : 14 mei 2022 om 21:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24062 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() dit
Citaat:
dit zijn vrij zware beschuldigingen, ofwel excuses ofwel bewijzen. Citaat:
tomm maakt zich aan de lopende band belachelijk hij is zelfs geen karikatuur meer, zover erover is het. hij bewijst toch dat het tegenverhaal zonder problemen geuit mag worden ene r geen censuur is?hem wordt door niemand iets in de weg gelegd. Hij wentelt zich wel graag in de slachtofferrol dat er vanalles zou kunnen gebeuren en dat hij zich eigenlijk nog inhoudt. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24063 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tomm, alhoewel ik 't met hem op geen enkel gebied eens ben, ik veracht 't communisme, verwoordt hier zìjn mening, dat is vooralsnog niet verboden. Jouw gedacht daarover is eveneens niet verboden, echter geen reden om met scheldwoorden te smijten, want dat is 'n teken van zwakte & slechte opvoeding.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 14 mei 2022 om 22:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24064 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
daarin doelbewust manipulatief vaag blijven is natuurlijk pure opzet. de beschuldiging uiten maar als je erop gewezen wordt kun je altijd vluchten aangezien je niemand concreet vernoemd |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24065 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niemand specifiek, maar 't gebeurt.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24066 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Of had je zover nog niet nagedacht ,,dat IQ hé... ![]() ![]() Citaat:
Je kan daar tot 15 jaar gevangenisstraf riskeren .... Zeg me eens hoeveel jaar jij hier voor uw pro Russische propaganda praat zou kunnen riskeren.... Zal ik het u zeggen ; 0 jaar mijn beste ,dat zijn er 15 minder dan in uw heimatland... ![]() ![]() ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#24067 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Kan je nu terug on topic gaan aub, uw intellect en gewichtige inbreng wordt gemist in deze draad. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24068 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een beetje serieus blijven mag in dit geval wel hé... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24069 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zie geen enkele reden om - pas op èh, oorlog mag/moet afgekeurd worden - daar zo door geobsedeerd te zijn, tenzij je zelf betrokken partij bent. En dan nog, dan zit je niet op 'n forum te schuimbekken & naar alles wat niet strookt met jouw (niet jij persoonlijk, maar in 't algemeen) opvatting, te trappen, maar dan zit je op 't slagveld.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24070 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Ik begrijp tomm daarin. Parcifal, het westen heeft al zo dikwijls gelogen en de VN misbruikt dat niet iedereen nog zomaar alles gelooft wat de Evil Empire en haar slaafse vazallen zeggen. Bovendien maken de Oekraieners zich ook schuldig aan bestialiteiten. Het Westen draagt minstens evenveel schuld aan deze oorlog. En oorlog kan super degoutant zijn. Het is niet omdat we Ruslands´positie steunen dat we alle vermeende wandaden steunen hé. De VS heeft met al haar oorlogen ook zware rotzakkerij uitgehaald en met constante leugens toegedekt. Whisleblowers a la Assange werden zeer zwaar aagepakt. Hoeveel anderen zijn er wel niet die niets durven zeggen van wat ze gezien hebben of riskeren te eindigen als Assange en hoe heet ze/hij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24071 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En hij reageert persoonlijk hé .... En Tommeke en de rest ook , die zijn waarschijnlijk een pak jonger dan ik ... Maar op een slagveld ga je die internet ridders heus niet verwachten... Laatst gewijzigd door Svennies : 14 mei 2022 om 23:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24072 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ach ja ,de Russische media liegt nooit ,alle propaganda en leugens komen vanuit het westen ... Zeg het eens ,met welk excuus is die eerste Russische aanvalsgolf ook alweer over de grenzen met Oekraïne gestuurd.... Weet je het nog.... ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Svennies : 14 mei 2022 om 23:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24073 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben niet geobsedeerd door geen enkele kant, je kan me nergens betrappen dat ik doordraai of schuimbek voor deze of gene zijde.
Ik observeer menselijk gedrag en stel me daar vragen bij om te kunnen analyseren. Er zijn altijd 2 kanten aan 'n medaille, aan elk verhaal zijn meerdere kanten.
![]() |
![]() |
![]() |
#24074 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ge kunt zeggen wat je wil ...
Maar de stekskes zijn in dit geval niet ver weg... |
![]() |
![]() |
![]() |
#24075 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Ons westen liegt maar iedereen hier gelooft het. De propaganda werkt hier veel doeltreffender. Bovendien stigmatiseert het Westen pakken meer dan dat de Russen ons stigmatiseren. En rechtse media zijn bij ons / in de VS volledig gecensureerd. Duizenden rechtse en conservatieve websites werden gesloten. Trump werd van Twitter gekieperd. Vandaar dat Musk nu Twitter koopt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24076 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben niet geobsedeerd door ene of gene zijde. Wat begrijp je daar niet aan? Ik stel me enkel vragen, meer niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24077 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Want dat was het uiteindelijk hé... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24078 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De tang en het varken hé ,of was je voor zover nog niet mee... Wat weten ze daar eigenlijk ,hetgeen ze worden voorgekauwd ,of hetgeen er écht gebeurd.... Citaat:
Waaraan zouden ze dat kunnen afmeten mijn beste ,aan die eenzijdige Russische propaganda die hun van staatswege uit wordt opgelepeld ... Hun Oosten liegt nét zo hard ,en ginds geloven ze het ook.... Citaat:
In Rusland zelf waren onze anti Russische gerelateerde posten net zoals onze persoon zelf uiteraard verdwenen zijn .... Prijs je gelukkig ,of heb jij dat nog altijd niet door dat je hier vrij bent om te posten wat je wil .... Laatst gewijzigd door Svennies : 15 mei 2022 om 00:27. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#24079 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zijn geen casualties. Tevreden? Vast niet, maar kom.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24080 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het laatste woord hebben ,precies mijne halve trouwboek....
![]() |
![]() |
![]() |