Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 11 mei 2022, 11:39   #1
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.597
Standaard Filip Dewinter op Nederlandse televisie: “Europa wordt Eurabia”

ONderwerp
Filip Dewinter op Nederlandse televisie: “Europa wordt Eurabia”

Betoog analyse:

1) Ik vind dit een drama ok, blanken sterven razendsnel uit in Nederland, Belgie, VLaanderen, en de vernegering, verzwarting en arabisering gaat steeds harder en harder. Ja dus Filip de Winter praat over feiten, hij is niet aan het liegen en zaait geen haat. Hij heeft gelijk. Stop de Anti White Policy van EUSSR in Brussel.


2) Ik ben zelf bruine, INdiase Hindoe aapje ok, nu zijn de pure blanken een raciale minderheid op aarde en zij moeten binnen tien jaar tijd op de lijst gezet worden van uitstervende hogere mensapen denk ik vaak. Het Raszuiver Blank houden van Nederland moet toch in de Grondwet verankerd worden denk ik vaak en het is puur natuurlijk. Al die vieze bruine en zwarte Indiase apenkleurtjes moet je maar witwassen met liters blank sperma, diep in alle zwarte gaten.

3) Helaas kan Filip de Winter geen echte oplossingen op tafel leggen, dus hij zit alleen zielig te klagen over die razendsnelle vernegering van alle blanke kutjes. Praktisch alle Multiraciale gemeenschappen zijn nu wereldwijd gesegregeerd en verdeeld. Melting POT is toch mislukt.

4) Mn Ridderke nodig ik uit om hier eens zijn visie te poneren. Zou Ridderke met een zwarte, harige Indiase Hindoe stoeipoes willlen knuffelen???


---------------------------------------
https://reactnieuws.net/2022/05/11/f...wordt-eurabia/


Filip Dewinter op Nederlandse televisie: “Europa wordt Eurabia”
11 mei 2022 ReactNieuws Nieuws One comment

Op de nieuwe publieke omroep Ongehoord Nederland was gisteren de Vlaamse politicus Filip Dewinter te gast om over relevante, politieke onderwerpen te spreken. Hij kwam om o.a. iets te vertellen over de massale immigratie in Vlaanderen en de gevolgen voor de samenleving. Volgens hem wordt Antwerpen, wanneer dit beleid wordt voortgezet, in de toekomst Antwerpistan. Wat in de grote steden gebeurt, met de verandering van bevolkingssamenstelling en daarmee ook de cultuur, zal volgens Dewinter in heel Europa gebeuren.

De gevolgen van de massale instroom van vooral Afrikanen in Vlaanderen, die naar de grote steden trekken waar hun volksgenoten al zitten, hebben enorme gevolgen voor de maatschappij. Volgens Dewinter: “Binnen nu en twee generaties zijn wij autochtonen Vlamingen in Antwerpen een minderheid.” Wanneer het Europawijd beleid blijft om onze grenzen open te houden, dan is het gevolg “Europa wordt Eurabia” zo liet Filip Dewinter aan de Nederlandse televisiekijkers weten.

Ongehoord Nieuws met Filip Dewinter, Niek Rogger en Raisa Blommestijn – Afl 23



https://reactnieuws.net/2022/05/11/f...wordt-eurabia/

------------------------------------
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 mei 2022, 11:49   #2
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.597
Standaard 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

ja joh als ik in den haag in tram 12 zit dan voel ik mij zo verdrietig want ik zie dan alleen Arabische lui, bruinlanders en zwartlanders en het is dan een ZWARTE dag voor mij. Ik ben zelf een bruinlander, en Hindoe aaplander maar ben toch tegen die hele verzwarting.

VOL=VOL drs Hans Janmaat vd Centrum Democraten had gelijk

Maar wat is de oplossing en hoe moet het dan verder??
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 mei 2022, 12:26   #3
Blue Sky
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 1 januari 2008
Berichten: 7.447
Standaard

Ze kunnen al eens beginnen met de instroom te beperken.

En natuurlijk wat minder met geld rond te strooien en de gelukszoekers niet de bedelven onder de rechten waarmee ze onder meer eindeloos kunnen procederen tegen het niet verlenen van een verblijfsvergunning.
__________________
Ignorance is bliss
Blue Sky is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 mei 2022, 14:23   #4
Lukkas
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 24 oktober 2013
Berichten: 6.557
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Blue Sky Bekijk bericht
Ze kunnen al eens beginnen met de instroom te beperken.

En natuurlijk wat minder met geld rond te strooien en de gelukszoekers niet de bedelven onder de rechten waarmee ze onder meer eindeloos kunnen procederen tegen het niet verlenen van een verblijfsvergunning.
Immigratie is een industrie waar links goed aan verdient. Rechts zal wel betalen.
__________________
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo)
Lukkas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 mei 2022, 14:40   #5
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 71.044
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas Bekijk bericht
Immigratie is een industrie waar links goed aan verdient. Rechts zal wel betalen.
Uiteindelijk betalen we daar allemaal aan.
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 mei 2022, 14:56   #6
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.603
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Uiteindelijk betalen we daar allemaal aan.
Zo is dat inderdaad, wij betalen allemaal mee.

Tijd dat er eens een stop gaat komen met EUropa proberen om te volken.

Trop c'est trop hé
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 mei 2022, 17:25   #7
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.254
Standaard

Dat het kleurke verandert, kan me geen kloten schelen.
Maar de cultuur ... dat is andere koek.

Voor mij ging en gaat de immigratie te massaal. Er zijn dan onvermijdelijk veel te veel immigranten die zelfs geen kans krijgen om zich te assimileren.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 mei 2022, 18:11   #8
Lukkas
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 24 oktober 2013
Berichten: 6.557
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Uiteindelijk betalen we daar allemaal aan.
Maar de enige die er aan verdient is links.
__________________
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo)
Lukkas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2022, 16:29   #9
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.603
Standaard



In Antwerpen gaat men een heel nieuwe wijk neerplanten kanten van het slachthuis geloof ik. (ff opzoeken)

Ik zocht en zie ...

Zo zal nieuwe woonwijk op Slachthuissite eruitzien

De voorstelling (tekening lijkt mooi maar zal ze niet te mooi om waar te zijn, zijn.

U denkt, u ziet het zwartgallig in Uni, weer teveel azijn gedronken?

Wel ja dat spruit eigenlijk voort uit dat ik al eens op de Linker Oever te Antwerpen bij vrienden te gast ben.

Daar hebben sommige huisvestingmaatschappijen hun 'oude' woonsten in een nieuw jasje gezet.

Als je daar even gaat voorbijwandelen en kijkt even op de naamplaatjes aldaar dan weet je genoeg.

Meestal is daar ook een prachtig wagenpark te zien aan bepaalde van die gebouwen.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 12 mei 2022 om 16:30.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 mei 2022, 22:56   #10
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.597
Standaard 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

het wordt mij te zwart nu in de Randstad en elke dag lijkt echt nu op een ZWARTE DAG, andere bril kopen helpt niet.
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 mei 2022, 01:24   #11
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.603
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewanand Bekijk bericht
het wordt mij te zwart nu in de Randstad en elke dag lijkt echt nu op een ZWARTE DAG, andere bril kopen helpt niet.
2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

Daarom dat ze die films over de apenplaneet regelmatig terug programmeren.

Je zou het nog dramatischer kunnen zien.

Het zien als: Is men daarom zo op zoek in de ruimte naar een andere leefbare planeet omdat men toch ergens inziet dat het hier vreselijk fout zou kunnen aflopen met de Aarde?
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 14 mei 2022 om 01:32.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 mei 2022, 08:29   #12
TV-verslaafde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
TV-verslaafde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2014
Berichten: 17.049
Standaard

Zijn de onheilsprofeten weer bezig?

De geboortecijfers van autochtonen is laag.

Die van religieuze "gekkies" is hoog. Maar ze blijven veelal naast onze maatschappij leven. Ze nemen niet deel. Segregatie. Ze blijven veelal arm en achtergesteld. We kennen het hele verhaal toch al....

En uiteindelijk zijn ze met genoeg en worden arrogant. Willen hun eigen vrijstaat ofzo.

Dat kan dan weer ontploffen. Blabla....

Maar vroeger, als je door die musea loopt met Middeleeuwse martel tuigen. De Europeaan was ook maar een wrede barbaar die niet kon lezen, schrijven. En al de onheilsprofeten volgde op de lokale markt. En bijgeloof praktiseert.
TV-verslaafde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 mei 2022, 08:21   #13
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.457
Standaard

Ze gaan er nog wat naar hier halen :
https://www.hln.be/buitenland/belgie...yrie~a055525a/
__________________
Hope is nothing more than a postponed disappointment
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:09.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be