![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#24201 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() https://youtu.be/OR_E8dvyaOI
Oekraieners worden gearresteerd door Oekraiense militairen omwille van online anti-regime commentaren. Waarna ze gewoonweg "verdwijnen", waarschijnlijk ergens in een put na doodgemarteld te zijn. "The heart of European democracy". |
![]() |
![]() |
![]() |
#24202 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mensen Orks noemen ontmenselijkt ze, een typische nazi taktiek. Ik kan zien dat het laagje vernis bij westerse pseudo-democraten niet veel voorstelt. U steunt de Spaanse franquisten in hun onderdrukking van het Catalaanse volk, en U steunt een fascistisch regime dat de etnisch Russische minderheid onderdrukt. De Russen laten zich niet doen en zullen overwinnen. En hopelijk zullen ze dan massa s wapens leveren aan onder meer het Catalaanse volk om hun vrijheid te bekomen. Het wordt tijd om pseudo-democratische hypocrieten als u te ontmaskeren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24203 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Allemaal onzin wat deze Canadese nazi zegt, de filmpjes uit deze steden tonen een heel ander beeld, van duizenden mensen die openlijk deelnemen aan pro-Russische betogingen, van burgemeesters en andere bestuurders die massaal samenwerkrn met de Russen, ondanks het feit dat voor je mening uitkomen levensgevaarlijk is, deze mensen worden openlijk met de dood bedreigd door het regime. Maar het maakt geen verschil meer mensen verliezen hun angst. Laatst gewijzigd door tomm : 16 mei 2022 om 09:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24204 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar de Russische mars gaat gewoon door. Beetje bij beetje wordt Donbas bevrijd. Elke dag sterven er honderden Oekraiense strijders. Ik noem ze geen "Orkrainers" maar gewoon jonge mannen die pech hebben. Laatst gewijzigd door tomm : 16 mei 2022 om 09:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24205 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Rustig maar.
Even wachten. Op het eindresultaat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24206 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
En we noemen die wel degelijk Orcs omdat we zien en weten wat ze gedaan hebben in de bezette gebieden waar ze verjaagd zijn, we kunnen dat soort beesten onmogelijk nog mensen noemen. https://www.standaard.be/cnt/dmf20220515_97869604 Citaat:
Laatst gewijzigd door parcifal : 16 mei 2022 om 10:01. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24207 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zouden volgens Zelenski al 27.000 Russen gestorven zijn en dat cijfer beschouw ik als redelijk correct, volgens jou berekening zouden er maar 9000 Oekraïense strijders gestorven zijn en dat lijkt me belachelijk weinig. Het is natuurlijk wel een feit dat Oekraine 3 keer meer strijders heeft dan de Russische troepen in de invasie en dus ook 3 keer meer mensen kan verliezen om 'gelijk' te staan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24208 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ik denk dat we de PSOE toch moeilijk als Franquistisch kunnen omschrijven. Of u natuurlijk gaat voor de full-Russian-retard mode waarbij alles wat niet pro-Russisch is, meteen nazistisch/fascistisch is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24209 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niemand -ik herhaal, niemand- noemt mensen Orks, hier.
![]() |
![]() |
#24210 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
laatste zin is fantasie of gewoon een leugen, bronnetje aub |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24211 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Jij en ik zijn uiteraard ook Nazi's en Fascisten voor hen, net als vele Joden en Israeli's uiteraard. Dat daar een duidelijke paradox inzit deert hen vreemd genoeg niet. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24212 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hilarisch dat iemand die de oekrainers drugssnuivende nazi's noemt een probleem heeft met bijnamen die ontmenselijken ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24213 |
Europees Commissaris
|
![]() De Russen hebben zich niet teruggetrokken, ze zijn in vakantie naar Griekenland. In ons hotel zit het vol en ze zijn veelal ladderzat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24214 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#24215 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() @jay-p: soms werken de cellen wat trager excuus Citaat:
Na 110 keer te vragen nog geen antwoord op het feit dat white supremacists en onze Jurgen Coningsen de kremlin trol bejubelen Zal ik het zeggen alle fanatici en extremisten zijn krapuul, schorem , brothers from another mother, soort zoek soort, graag gedaan hoor Laatst gewijzigd door edwinp : 16 mei 2022 om 13:00. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24216 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Door te vechten kunnen ze dat vermijden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24217 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24218 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://amp.theguardian.com/world/20...ian-occupation Daarentegen de talloze moorden op tegenstanders van het regime zijn wel onafhankelijk geverifieerd. https://thegrayzone.com/2022/04/17/t...al-opposition/ Ik hou mijn hart vast moest ooit steden als Kherson, waar een groot deel van de vevolking samenwerkt met de Russen, heroverd worden door regime troepen, dat wordt een waar bloedbad. En dan zult u zeggen "ja ze hebben met ee Russen samengewerkt dus verdienen ze het om gemarteld en vermoord te worden. " "Het zijn Orks geen mensen" Reeds meer dan een miljoen Oekrainers vluchtten naar Rusland. De westerse mainstream media weigert zulke zaken te onderzoeken omdat het niet in hun kraam past. Met enkele uitzonderingen: https://www.nrc.nl/nieuws/2022/04/24...oepol-a4117153 En dat propaganda verhaaltje dat voor elke Oekrainer 3 Russen zouden sneuvelen houdt militair geen steek. In tegendeel de Russen hebben een voordeel in de lucht in Oost-Oekraine dus Oekraieners worden meer bestookt dan Russen. Van de vele duizenden strijders die Mariupol verdedigden schieten er bvb. al niet veel over. Volgens Amerikaanse cijfers zouden tot 19 april tot 11000 Oekraiense strijders gesneuveld zijn. Volgens BBC news tot 12 mei 2300 Russen. https://en.m.wikipedia.org/wiki/Casu...-Ukrainian_War |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24219 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24220 |
Banneling
|
![]() https://newlinesmag.com/reportage/ex...pes-far-right/
tommy ?????????????????????????????????????????????????? ??????????????? Heil Vlad !! tijd voor een Molotov-Ribbentropje ????????????????????????????????????????? |
![]() |
![]() |