Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 20 februari 2005, 23:35   #1
Dark Soho
Schepen
 
Dark Soho's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 januari 2005
Berichten: 459
Standaard on demand television

Hoe lang zou het nog duren voor we eindelijk helemaal kunnen genieten van on demand television ? Gewoon betalen voor de programma's die men wil en wanneer men ze wil. Geen reclame meer enzo, zalig. De televisiewereld staat voor een zeer grondige facelift. Leuk, geen reclame zou dat misschien tot gevolg kunnen hebben dat er minder geconsumeerd zal worden ? In combinatie met de onzekerheid over onze pensioenen of zelfs als het van sommigen afhangt de privatisering ervan zou dat wel eens een zware daling van de consumptie kunnen inhouden wat een serieuze achteruitgang van onze economie zou betekenen. Er is dan wel geld om te investeren, maar in wat. Tja, ik zal wel weer verschrikkelijk veel over het hoofd hebben gezien. En de economie is zoiets onvoorspelbaar, niet. Onze pensioenen zelf beleggen . Laat me niet lachen. Er moet iets gedaan worden ok. Maar zeker niet dat.
Dark Soho is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 februari 2005, 01:59   #2
Internaut
Banneling
 
 
Internaut's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 mei 2004
Locatie: VL
Berichten: 2.761
Standaard

Dankzij digitale televisie is dat mogelijk, dat word binnenkort gelanceerd.
Via de "TV Teek" kun je programma's van dezelfde dag bekijken.
Via Canal+ Digitaal kan je nu al films bestellen en via Telenet kan dat sinds kort voor de PC.
Internaut is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 februari 2005, 10:33   #3
BartP
Burgemeester
 
Geregistreerd: 13 juni 2004
Locatie: Gent
Berichten: 525
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dark Soho
Hoe lang zou het nog duren voor we eindelijk helemaal kunnen genieten van on demand television ? Gewoon betalen voor de programma's die men wil en wanneer men ze wil. Geen reclame meer enzo, zalig. De televisiewereld staat voor een zeer grondige facelift. Leuk, geen reclame zou dat misschien tot gevolg kunnen hebben dat er minder geconsumeerd zal worden ? In combinatie met de onzekerheid over onze pensioenen of zelfs als het van sommigen afhangt de privatisering ervan zou dat wel eens een zware daling van de consumptie kunnen inhouden wat een serieuze achteruitgang van onze economie zou betekenen. Er is dan wel geld om te investeren, maar in wat. Tja, ik zal wel weer verschrikkelijk veel over het hoofd hebben gezien. En de economie is zoiets onvoorspelbaar, niet. Onze pensioenen zelf beleggen . Laat me niet lachen. Er moet iets gedaan worden ok. Maar zeker niet dat.
Ik heb in de Humo, voor zover je iets moet geloven wat daar in staat, dat we in 10 jaar zo ver zullen staan. En in Vlaanderen maar stoefen over onze hoogtechnologische samenleving. Ik had betere televisie in Vietnam en Indonesie dan hier in Vlaanderen. Lang leve de 8 of 10 discovery channels.
Ze staan in Azie, Amerika en de UK al veel verder op dat vlak.
Hoeveel Vlamingen kennen TIVO (is van Phillips)?
Zielig zielig zielig
BartP is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 februari 2005, 12:37   #4
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 42.784
Standaard

Ik ben hier zo volop aan het zoeken achter satteliet tv, ...

Dan kunde ook flink wat zien, een SKY abonnement kost u 35 euro in de maand, en dan hebde zowat alles wat er maar te bekijken valt, met 3 Cinema kanalen erbij Alleen voor de sportzenders moet je nog extra afspetten.

Maar die 35 euro is niet zoveel duurder als wat je in België jaarlijks voor de kabel betaald.

Het enige probleem, 't is allemaal in 't italiano, ... en Sky UK of het Nederlandse aanbod kan je hier niet kopen, ...

Ik zal al blij zijn als ik enkele 10 tallen duitse kanalen gratis kan gaan bekijken op de digitale satteliet.

Voor Internet zal 't ook satteliet worden, want nog genen ADSL beschikbaar, in het gebied waar ik woon.

En daar heb ik pas de pest aan, ! Zo'n Satteliet uplink kost stukken van mensen enkel down, in combinatie met uwen telefoon kost ook iets van een 30 euro. Maar up en down, ...
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 februari 2005, 12:42   #5
boer_bavo
Europees Commissaris
 
boer_bavo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 februari 2003
Locatie: Podgorica
Berichten: 6.351
Standaard

In Leuven kunnen klanten van Chello al jarenlang films kopen via hun decoder.
__________________
[SIZE=1][/SIZE]
boer_bavo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 februari 2005, 12:44   #6
boer_bavo
Europees Commissaris
 
boer_bavo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 februari 2003
Locatie: Podgorica
Berichten: 6.351
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dark Soho
Hoe lang zou het nog duren voor we eindelijk helemaal kunnen genieten van on demand television ? Gewoon betalen voor de programma's die men wil en wanneer men ze wil. Geen reclame meer enzo, zalig. De televisiewereld staat voor een zeer grondige facelift. Leuk, geen reclame zou dat misschien tot gevolg kunnen hebben dat er minder geconsumeerd zal worden ? In combinatie met de onzekerheid over onze pensioenen of zelfs als het van sommigen afhangt de privatisering ervan zou dat wel eens een zware daling van de consumptie kunnen inhouden wat een serieuze achteruitgang van onze economie zou betekenen. Er is dan wel geld om te investeren, maar in wat. Tja, ik zal wel weer verschrikkelijk veel over het hoofd hebben gezien. En de economie is zoiets onvoorspelbaar, niet. Onze pensioenen zelf beleggen . Laat me niet lachen. Er moet iets gedaan worden ok. Maar zeker niet dat.
Als er niks is om te investeren daalt de rente en wordt het terug interessanter om te investeren en om te consumeren...
De economie is niet onvoorspelbaar. De politieke inmenging in de economie wél.
__________________
[SIZE=1][/SIZE]
boer_bavo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2005, 15:16   #7
BartP
Burgemeester
 
Geregistreerd: 13 juni 2004
Locatie: Gent
Berichten: 525
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick
Ik ben hier zo volop aan het zoeken achter satteliet tv, ...

Dan kunde ook flink wat zien, een SKY abonnement kost u 35 euro in de maand, en dan hebde zowat alles wat er maar te bekijken valt, met 3 Cinema kanalen erbij Alleen voor de sportzenders moet je nog extra afspetten.

Maar die 35 euro is niet zoveel duurder als wat je in België jaarlijks voor de kabel betaald.

Het enige probleem, 't is allemaal in 't italiano, ... en Sky UK of het Nederlandse aanbod kan je hier niet kopen, ...

Ik zal al blij zijn als ik enkele 10 tallen duitse kanalen gratis kan gaan bekijken op de digitale satteliet.

Voor Internet zal 't ook satteliet worden, want nog genen ADSL beschikbaar, in het gebied waar ik woon.

En daar heb ik pas de pest aan, ! Zo'n Satteliet uplink kost stukken van mensen enkel down, in combinatie met uwen telefoon kost ook iets van een 30 euro. Maar up en down, ...
Ik betaalde in Engeland inderdaad 29 euro per maand voor meer dan 100 kanalen. Pas dan besef je maar hoe klein en beperkt CANVAS is.
BartP is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 maart 2005, 05:15   #8
ron kreike
Provinciaal Statenlid
 
ron kreike's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2004
Locatie: Amsterdam
Berichten: 679
Standaard

Dag,

Ik woon in Amsterdam en in deze stad kan ik op verschillende plekken Internetten.
Al doende vond ik mogelijkheden voor tv via Internet, en dacht dat dat minstens zo handig en toch goedkoper is dan wat hierboven wordt geopperd.
Of vergis ik me?

Om een klein voorbeeld te geven van Tv via Internet, volgende links:

http://www.at5.nl/video.asp
NCRV/Rondom tien:
http://info.omroep.nl/ncrv/tv?nav=zsqyGsHfHEIJJ
http://www.netwerk.tv/index.jsp?p=netwerk
http://www.nieuws.nl/
http://www.nos.nl/nieuws/nieuws/index.html

Met groet,

ron kreike is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:13.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be