![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Oekraïense oorlog De Russische invasie in Oekraïne en aanverwante onderwerpen |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Saoedi-Arabië wil samenwerking met Rusland in olieclub OPEC+ gewoon voortzetten en daagt Biden uit
Tjah, uit die hoek kan je alles verwachten. p.s. Rusland verdient $20 miljard per maand met olieverkoop – opbrengst export is met 50% gestegen door hogere olieprijs
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het westen kent eer antwoorden op. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
p.s. Van die voor sommigen duistere site waar anders best veel goed info opstaat. VIDEO Dr. Nicolaus Fest (AfD): EU kondigt “Europees Rijk” aan! (+ NL-vertaling)
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 23 mei 2022 om 15:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Den Ardennees : 23 mei 2022 om 17:00. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Meesters in bedrog zijn zij ... ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 23 mei 2022 om 19:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Zij hebben hun eigen "speeltje" in Jemen.
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
|
![]() Citaat:
De schurkenstaten Rusland en Saoedie Arabië hebben ook hun langste tijd gehad. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarschijnlijk voelen die schurkenstaten dat aan dat hun 'winkeltje' niet meer draait zoals het voordien draaide en weren zij zich nu op alle mogelijke vlakken als ware duivels in een wijwatervat?
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
![]() ik vrees dat u uw wensen voor werkelijkheid neemt.
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ah oké, we gaan cijfers ontkennen.
U gelooft waarschijnlijk ook dat Rusland een economische grootmacht is, terwijl ze een economie hebben vergelijkbaar met die van Italië. De VS vertegenwoordigt op haar eentje al ongeveer 23% van de wereldeconomie. De EU vertegenwoordigt 17-18%. Dan zitten we al aan 40%. Reken daar nog Canada, het VK, Australië en Japan bij en je zit al boven de 50%. Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 24 mei 2022 om 12:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je vrees is gegrond
![]()
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|