![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Oekraïense oorlog De Russische invasie in Oekraïne en aanverwante onderwerpen |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Toch vreemd dat je dat niet zegt van de Russen die nochthans de ENIGE verantwoordelijken zijn voor alle dood en geweld dat in Oekraiene plaatsvind. Blijkbaar is zelfverdediging "Stout" in jouw optiek. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Van de VN zijn ze lid. Dus je reactie is maar voor 99% off topic. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toch een totaal andere situatie. Als je de vergelijking wil maken tussen Oekraïne en de situatie en Jemen, dan zou het een situatie moeten zijn waarbij wij de Oekraïnse regering steunen bij het vechten tegen de Donetsk en Luhansk 'Volksrepublieken'. In dat geval zouden wij de officieel erkende Oekraïnse regering helpen bij een intern conflict (net zoals het geval SA doet in Jemen). Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 25 mei 2022 om 13:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oekraine heeft minder met België te maken dan Syrie of Libie, wat zitten we hier dan te lullen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() Ik weet niet of je ooit al een kaart heb gezien, maar Oekraiene is een europees land waar je vanuit Brussel in 18u tijd met de auto heenrijdt en waarvan nu al 4 miljoen vluchtelingen naar het Westen gevlucht zijn dankzij de illegale en moordzuchtige invasie van je vrienden.
Laatst gewijzigd door parcifal : 25 mei 2022 om 15:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ruw gezegd is Libië een land waar we geen affiniteiten met hebben in tegenstelling tot Oekraïne. Dit soort vergelijkingen excuseert de brutale inval van Rusland in Oekraïne niet. Zo kan men elke discussie op blazen door moedwillig de focus te verleggen op zaken die er niets met te maken hebben.
Laatst gewijzigd door Gipsy : 25 mei 2022 om 15:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sorry, daar doe ik niet aan mee. Zoals ze hier nu bezig zijn is er enkel haat, niet de wil om de oorlog te stoppen en ze hebben niet het beste voor met de bevolking. . Laatst gewijzigd door Hoofdstraat : 25 mei 2022 om 15:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Libiërs zijn MENSEN. Is dat affiniteit genoeg?
![]() |
![]() |
#52 | |
|
![]() Citaat:
Nieuw-Zeeland? Jersey? Alle "niet-europese landen waar we niet met den auto geraken?" Of alleen diegenen die we niet in een etmaal kunnen bereiken?
![]() |
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() IS doelen in het oosten en het noorden, uw pennevrienden hebben honderdduizenden burgers opgeblazen en miljoenen op de vlucht gejaagd
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
We weten trouwens automatisch wie hier pro-Russisch is. Gewoon even in het coronaforum kijken wie er tegen de maatregelen en vaccinaties was.
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
|
![]() Over de dode irakese kinderen zwijgen we dan maar.
Hier, de leugenachtige C Powell, toen hij verkondigde dat S Hussein WMD's had, en dat het land daardoor mocht platgebombardeerd worden. Ze konden er immers niet men den auto geraken. dan mag dat. of nog; Dixit M. ALbright; "We have heard that half a million [Iraqi] children have died. I mean, that is more children than died in Hiroshima," Stahl said. "And, you know, is the price worth it?" "I think that is a very hard choice," Albright answered, "but the price, we think, the price is worth it." https://www.newsweek.com/watch-madel...rfaces-1691193
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 25 mei 2022 om 16:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() werkt niet
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
|
![]() Citaat:
hoe maak je de logische verbinding tussen het recht op lichamelijke integriteit en pro-russisch zijn? Immers, ik ben voor het eerste, en tegen oorlog. Maar ik ben géén hypocriete jan-mijn-kloten die wél voor de ene oorlog is, maar de andere afkeurt. Ik zou dan nu mogen stellen dat deze laatste hypocriete klootzakken ook vax-forceurs zijn.
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 25 mei 2022 om 16:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De overlap tussen corona Wappies, omvolkings-fanatici van het Blokkers type, Putin knuffelaars en 9/11 of NWO conspirationisten is inderdaad vrij extreem. Blijkbaar trekken die verknipte verhalen een vast publiek aan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |