![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Menstruatie beïnvloedt prestaties.
Zo hoor ik het van topsportsters, zojuist tijdens het journaal. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 28 mei 2022 om 19:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als er geen 6 € per maand afkan kan je altijd vodden gebruiken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ooh was je helemaal "zen" met je "maga" pet op ofzo?
Geen wolk die je bewustzijn binnendrong. En toen ineens, maandverband, kinderen, plichten, geld. En hoe zit het nu eigenlijk met je liefde? Je moet kiezen, hé. Niet op het hek blijven. Rol de dobbelsteen eens, gij zijt de vent tenslotte. Ja ja ja... |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hoe deden ze dat vroeger eigenlijk? Maandverbanden zijn toch ook producten van de consumptiemaatschappij? Het is nu niet bepaald een vraag die ik durf stellen aan een 96-jarig omaatje in het rusthuis.
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit is geen liefde, hé.
Dit is ruilhandel. Precies, ja. Dat je dat nu pas door hebt. Hoe kon ik zo naïef zijn om ... Vermoeiend hé, een vrouw nadoen. Ik speel de deprimerende en jij liegt erop los? Dit is niets... Aah, laten we er dan een punt achter zetten. Hehe. Vind ergens anders een emotionele tampon. Vind jij maar ergens anders een akker om te zaaien. Ik vond het een goede deal. Maar, neen .. Niets komt uit de lucht gevallen, hé? Voor wat, hoort wat. Aah.. Okay. Maar dat is net wat liefde is, gebakken lucht. Dat komt uit de lucht gevallen en verdwijnt ook zoals een vinger knip... Pech gehad. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mocht mijn aars bloeden zou ik ook niet oké zijn.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 28 mei 2022 om 22:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er bestonden zelfs nog geen onderbroeken.
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We leven nu in 2022, dus iedereen kan menstrueren. Er is geen verband meer met geslacht, een binair begrip uit de oudheid dat geen betekenis meer heeft in deze wakkere tijd. Het is dan ook bijzonder kwetsend voor menstruerende mensen dat de maandverband industrie zich nog altijd exclusief richt op vrouwen, alsof alleen vrouwen maandverband nodig zouden hebben. Deze multinationals worden nog altijd geleid door een directie van toxisch mannelijke witte neokoloniale heteromannen. Weg ermee.
I wish nothing but the best for you too. Laatst gewijzigd door Zucht : 28 mei 2022 om 22:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mannen dragen geen maandverband bij gebrek aan Menstruatie. Allez terug naar school over mannetjes en meisjes. Ook in 2022 hebben mannen geen menstruatie en vrouwen geen zaadlozing. Hoe komt het dat je dat niet weet? Bollekesschool?
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 28 mei 2022 om 22:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Vroeger wasten mensen luiers en maandverbanden. Ja, als ge alles na eenmalig gebruik wegsmijt, dan is het gemakkelijk om geld te weinig te hebben.
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vraag het dan aan een vrouwtje van 75. Als ze vrouw werden kregen ze vodden van katoen of linnen. Ze wasten deze mee met de kookwas. Veelal tesamen met de luiers van hun joeng.
Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 29 mei 2022 om 08:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |