![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#1041 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Trouwens, Zelinsky, zit die niet in Hollywood in 't echt ? Laatst gewijzigd door patrickve : 30 mei 2022 om 13:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1042 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Net zoals Vladimir ook niet echt bestaat. Allemaal show op TV. Laatst gewijzigd door parcifal : 30 mei 2022 om 13:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1043 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1044 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dan wordt het "durven sterven om te overleven."
zoals in "géén mRNA-injectie nemen" ![]()
![]() |
#1045 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Het komt erop neer dat in het leven, je moet durven riskeren van te sterven (wat trouwens iets is met 100% zekerheid) om doelen te bereiken. Soms kan je wel keuzes maken, dat niet. Sommige doelen zijn meer waard dan andere, dus ga je je niet opofferen voor een klein doel en daarmee een groot doel missen want je was al dood. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1046 |
Banneling
|
![]() Maar de vluchtelingen bij mij thuis die bestaan wel echt, want die staan in mijn keuken en in mijn badkamer.
En door inductie is er dus een probleem, en dat labelen we als "Putin" en zijn vuile verkrachtende en moordende bende als "orcs" die die vluchtelingen naar hier jagen. Zo werkt dat. Laatst gewijzigd door parcifal : 30 mei 2022 om 13:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1047 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Of hebt ge een paar knappe blondinekes binnengedaan die in de keuken en de badkamer doen wat ze moeten doen ? ![]() Laatst gewijzigd door patrickve : 30 mei 2022 om 14:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1048 | |
|
![]() Citaat:
Iedereen wist dat Oekraïne vol met neo-nazi's zat en zit, en de Vlad kon eigenlijk niks verkeerd doen. En dan werpt hij de teerling, en wordt door hetzelfde westen ineens aanzien als de verpersoonlijking van Beelzebub, en zijn die azov-nazi's plots koorknapen. Dus, qui bono? Of is het weer een verhaal dat achter de schermen beide "strijdende partijen" gefinancierd worden door hetzelfde kapitaal?
![]() |
![]() |
#1049 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar je hebt dat nog wel dat dictator zijn op den duur van U een mafkees maakt. 't zal niet de eerste zijn. Laatst gewijzigd door patrickve : 30 mei 2022 om 14:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1050 | |
|
![]() Citaat:
nu, de pivot naar het oosten, daar is Lavrov toch veel tijd en moeite aan het insteken, me dunkt, dus daar klopt toch iets niet, in bovenstaande beoordeling. En daar waren ze vooraf al danig mee bezig, ik dacht zelfs al voor 2014.
![]() |
![]() |
#1051 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als Putin nu nog altijd niet door heeft dat Xi met zijn dingskes aan het rammelen is he... Putin heeft last van grootheidswaanzin. Maar daar waar zijn intelligentie hem vroeger nog kon intomen, is die blijkbaar vervlogen in zijn ik-ben-bang-van-corona tijd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1052 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#1053 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kortom, oftewel ging Vladimir zonder boe of bah Oekraine inwinnen en wij zouden blijven bibberen met onze knieen, en dan was de boulevard voor Xi daar om Taiwan ook in te snoepen, want we knikten toch met onze knieen. Oftewel had Xi voorzien dat wij de Russen economisch scheef zouden bekijken en dan was Vladimir overgeleverd aan Xi zijn aanbod om al zijn grondstoffen voor een appel en een ei te kopen. Het zou mij echt niet verwonderen dat het Xi is die Vladimir een duwtje gegeven heeft om te doen wat hij niet kon laten. Nu heeft Xi natuurlijk zelf ook een waanzin probleem met zijne corona. En is zijn land hopelijk ook om zeep aan het helpen hierdoor. Maar da's een ander verhaal. Laatst gewijzigd door patrickve : 30 mei 2022 om 14:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1054 | |
|
![]() Citaat:
Maar het hangt allemaal aan mekaar, dus het is zelfs geen "ander verhaal." Zijn wij nu hen aan't kapotmaken, of zij ons?
![]() |
![]() |
#1055 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1056 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1057 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het zou ECHT in Frankrijk niet opkomen om Mons gaan plat te bombarderen omdat ze in Leuven "Walen buiten" hebben gedaan he. Dat Lavrov dat niet eens weet hoe parallel de situatie eigenlijk is, en dat hij niet door heeft dat zijn "analogie" juist aantoont hoe zot ze zijn, geeft inderdaad aan, eh, hoe zot ze zijn. Laatst gewijzigd door patrickve : 30 mei 2022 om 18:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1058 | |
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Bach : 30 mei 2022 om 18:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1059 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Het zal door de censuur in het Westen komen dat het Groot Strategisch Licht onbegrepen overkomt ![]() Komaan, uw Groot Licht heeft zich danig misrekend en zit nu met zijn Vietnam of zijn Afghanistan, zoals ge wilt. En is in de wereld van gerespecteerd maffieus staatsleider waar men schrik van had, afgezakt naar bananenrepubliek dictator stijl Mobutu. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1060 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb,zoveel maanden later,nog altijd het ietwat ongemakkelijke gevoel dat noch Mr Lavrov (en bij deze het departement Buitenlandse Zaken),nog "economische" departementen en hoge administratie(met bvb de directrice van de Nationale Bank) op de hoogte waren van de "speciale militaire aktie" in Oekraine dan op het moment dat hij al plaatsvond.
Laatst gewijzigd door kelt : 30 mei 2022 om 19:42. |
![]() |
![]() |