![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#28061 |
Minister
|
![]() Weinig waarschijnlijk dat die hoofdpijn van sulfieten komt.. dan zou ze ook hoofdpijn krijgen van witte wijn, want daar zit vaak meer sulfiet in. Ook gedroogd fruit en verwerkt voedsel bevatten meer sulfieten dan rode wijn en geven geen hoofdpijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28062 |
Europees Commissaris
|
![]() Beer can chicken
![]() ![]()
![]() |
#28063 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Woensdag. Stoofvlees met friet en sla. Heeft goed gesmaakt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28064 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vandaag eens een junkfooddag met worstenbroodjes, cheeseburger en noedelsoep.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28065 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Fastfoodontdekking van de dag: https://www.vegeez.com/ Ik heb net een potje Indian Vegetable Masala op. Yummie.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28066 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ne goeie paardesteak, het beste van het beste. Niet goedkoop maar superlekker.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28067 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Freeeeeeeet
![]() vanmiddag: vanavond:
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#28068 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het werd pizza in de Moretti.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28069 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In zo'n schoteltje Griekse salade heb ik wel eens zin.
Sebiet, pistolets en kaas van de Spar, en chocomelk. Laatst gewijzigd door Rudy : 8 juni 2022 om 11:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28070 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() ik pak nu een beugel Grolsch
![]() Ja vroeg, misschien, lol...maar ben morgen toch vrij en mijn devies is als je dorst hebt, moet je gewoon drinken, ongeacht de tijd ![]() Over Grolsch gesproken... Slecht bier in Enschede bracht Grolsch eeuw geleden naar Twente Als het bier van de Enschedese Bierbrouwerij (EBB) niet zo belabberd had gesmaakt, was Grolsch waarschijnlijk nu nog in Groenlo gevestigd geweest. Maar vanwege die slechte smaak en dito verkopen, verkochten de EBB-eigenaren hun bedrijf in 1922 aan Theo de Groen sr. https://www.tubantia.nl/enschede/sle...ente~a2d9f8a0/ Zo maakte Grolsch honderd jaar geleden de sprong naar Enschede. De overname van EBB door brouwerij De Klok uit Groenlo - het bedrijf van De Groen dat Grolsch produceerde - werd dus uit nood geboren. De reden waarom EBB in 1895 door een clubje Enschedese textielfabrikanten en bankiers werd opgericht, was trouwens curieus: bier zou de arbeiders van hun fabrieken van sterke drank - met een hoger alcoholpercentage - afhouden. Maar ze kwamen er gaandeweg achter dat bier brouwen echt een vak is. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28071 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Grolsch vind ik best ok. En goeiekoop.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28072 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zure tutters, een pak gekocht bij een "make a wish" standje.
![]() |
#28073 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Witloof in hesp gerold met een bechamel/kaassaus in de oven. + Patattenpuree.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28074 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Couscous met lam op het Foodtruck festival.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28075 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28076 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet mijn ding.
![]() |
#28077 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28078 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het wordt Mc Donald op vraag van de kleinkindjes.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28079 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Bij de mac kom ik al jaren niet meer...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28080 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |