![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Om te beginnen zal IK een bronvermelding geven als ik iemand een quote toedicht ![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Pandareus : 4 juni 2022 om 12:31. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dat is wat het tweede amendement, wat cryptisch, eigenlijk schrijft, hoewel het nauw geinterpreteerd kan worden als gewoon een machtsstrijd tussen staten en de federale overheid. Maar aangezien verwezen wordt naar een recht van burgers, en niet aangeeft dat het aan de staat is om ZEKERE burgers op te nemen in haar militia, dient men het wel degelijk te interpreteren zoals ik stelde. Zoniet zou er gestaan hebben dat staten het recht hadden om een gewapende militia te organiseren met burgers van hun keuze. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Europees Commissaris
|
![]() Trump is in ieder geval duidelijk gestuurd door de honderden Fake News zenders van Moskou en duidelijk op de leest van Poetin geschoeid.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Zelfs als het destijds die andere betekenis had gehad, waarbij met de term milities terroristische organisaties werden bedoeld die tegen de staat strijden (om haar eerlijk te houden natuurlijk), dan was dat vandaag de dag nog steeds een absurde interpretatie geweest. De staat heeft gevechtsvliegtuigen, dus dit zou dan betekenen dat terroristen op zijn minst de vrijheid moeten hebben om moderne luchtafweerraketten te kopen willen ze een kans maken. Maar goed, dat is natuurlijk eigenlijk allemaal super irrelevant. Ik snap die obsessie van die Amerikanen niet zo die niet bezig zijn met wat we nu zouden moeten willen maar zich in plaats daarvan focussen op wat een tweehonderd jaar oude tekst als je hem genoeg verdraaid zegt dat we nu zouden moeten willen. Dat is een beetje als onze moderne communicatie proberen in te richten aan de hand van uitspraken van Jezus of Mohammed.
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen! Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 11 juni 2022 om 11:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maw, de vrije staat is een abstract concept dat niks kan "organiseren". Het enige dat iets kan organiseren is een overheid ; maar het kan ook een initiatief zijn van de bevolking. En aangezien het hier gaat over het organiseren van milities die DE VRIJE STAAT moeten verdedigen, dus eventueel de rechtmatige overheid tegen belagers van de rechtmatige overheid ; maar eventueel ook de overheid zelf, die de vrije staat onrechtmatig stuk maakt, is het principieel onmogelijk dat die milities ENKEL MAAR door een overheid kunnen georganiseerd worden, want dat zou uitsluiten dat die milities de vrije staat kunnen verdedigen tegen de overheid zelf. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Omgekeerd, ik evenmin het zijne. Ik heb er baat noch schaad door, en zelfs moest dat toch het geval zijn in een mate, dan gaat die mate heel groot moeten zijn om tot geweld over te gaan. Er is hier een buur met een hond die periodes van raar (als een herhalende riedel) geblaf heeft, incluis 's nachts. Het stoort me soms, maar niet in de mate dat ik erover ga klagen, laat staan hem of zijn hond iets aandoen. Gekoer van duiven, zonder eigenaar, dito. Waarom toch altijd die drijfveer om leven van anderen te willen controleren. Dat interesseert me geen zak. Ik voel totaal geen behoefte om anderen te controleren.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben groter, sterker, en heb beschikking HEEL VEEL gereedschap. Vriendelijk zijn is een goeie zaak, ze moeten dan niet bij elke losse vijs bidden dat ze vast komt . Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#148 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De definitie van verdediging eigenlijk.
![]() |
#150 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1) oftewel naieve dutskes 2) hebben jullie terecht schrik van politie en gerecht 3) zijn jullie allebei zodanig gewapend dat het schadelijker zou zijn om dat te proberen 4) zijn jullie vrienden of familie Maar als gij een zwakkere wildvreemde buur hebt, dan is het toch normaal om die van zijn grond te jagen en zijn bezittingen aan te slaan zou ik denken, als dat gemakkelijk gaat. Voor hij sterker wordt en dat zelf doet met U. Kortom, de beste manier om hoffelijk met elkaar te blijven in alle omstandigheden, is dat men allebei voldoende gewapend is zodat de andere weet dat het "riskant" zal zijn om aan te vallen he. En ja, dan is samenwerken een vruchtbaarder oplossing. Laatst gewijzigd door patrickve : 12 juni 2022 om 05:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Patrick, ik denk dat jij een echte modelburger zou kunnen zijn in Texas. Daar leven ze volgens jouw ideaalbeeld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
PS. ik ben wel blij dat ik niet in uw buurt woon hoor, ge moest zo maar eens van iets verschieten;;;;;;;;;;;;;;; Laatst gewijzigd door TREBRON : 12 juni 2022 om 11:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar volgens mij is er in Texas ook nog een staat aanwezig. Ik had het over het geval waarbij er niet zo een bullebak de wet leest. Laatst gewijzigd door patrickve : 12 juni 2022 om 13:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nog een paar jaar verder, en elke scholier vanaf 12 jaar gaat naar de les met een AR-15 zodat de flikken rustig kunnen donuts blijven eten voor de school als er weer eens eentje flipt en de school wil aanvallen. De staat moet daar vooral NIETS voor doen, die scholieren lossen dat wel op. En Ted Cruz zal 'bidden voor ons' en laat weten via de pers dat 'Jezus loves you'. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Werkte goed hè, dat verdedigen van de vrije staat? Want je had het specifiek over het bewapenen van mensen die tegen de bestaande staat zijn toch? Laten we gewoon even eerlijk zijn: het voorbeeld waar de founding fathers aan dachten toen ze zeiden "een land heeft een leger nodig" was niet "zodat het een coup tegen ons kan plegen". En het idee was ook niet dat je er school shootings mee kon plegen, of lijnvliegtuigen mee kon neerhalen.
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen! Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 13 juni 2022 om 17:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kerk adresseert deze generatie fascisten rond wapengebruik
https://m.youtube.com/watch?v=s3SSk8RC0qI&t=1320
![]() |
#159 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het gemiddelde opleidingniveau van een doorsnee Amerikaan al eens gezien ? Dan heb ik het niet over gasten die op MIT of Berkley hebben gezeten he. Dan komt daar nog bij dat domheid en achterlijkheid momenteel massaal geimporteerd wordt uit zuid amerika. Hilbilly Billie en zijn koeketien, tot hun 18 op high school gezeten, ze hebben beiden een master in veters strikken en kunnen baseballen en met pomponnetjes zwaaien maar waren net niet genoeg om te kwalificeren voor "university", Als je ze vraagt om het eigen continent op een wereldbol aan te duiden kijken ze je aan of je van mars komt. Het wordt dus een leven lang in het trailerpark blijven wonen. Of Billie moet naar de armed forces, wordt niet kapot geschoten in zijn eerste 2 tours zodat hij kan studeren en het toch nog tot iets brengt. Voor hetzelfde geld komt m terug met shellshock of een paar benen of armen minder. En in die pot miserie, waar als de kerkgemeenschap of de county niet groot genoeg zijn ook nog flink veel incest voorkomt zit je dus met een hoop laagopgeleide randdebielen. Moonshine en Meth doen de rest. Hele gemeenschappen kompleet naar de testikkels en dan staat daar af en toe eens eentje op die doordraait en aan een killing spree begint. Waarom hebben ze daar meer (?) seriemoordenaars/verkrachters etc... dan hier ? Om te seriemoorden of verkrachten heb je niet noodzakkelijk een pistool nodig he. Dat zijn meer de wurg, steek, blunt force trauma types. |
|
![]() |
![]() |