![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Sport Van voetbal tot worstelen. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#2141 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Lang is ook leuk voor Nederland en België, maar daarbuiten zie ik hem niet bij grote clubs komen, misschien een middenmoter in een grote competitie, hoewel daar een stabiele club (geen degradatie, geen Europees voetbal) waarschijnlijker lijkt. Als Nederlander hoop ik, dat ik het mis heb, en ze nog gaan verrassen, maar hebben ze wel de mentaliteit van een Hasselbaink of een Van Hooijdonk...
Laatst gewijzigd door Adam Smith : 26 mei 2022 om 00:13. |
|
|
|
|
|
|
#2142 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Mazzu.
|
|
|
#2143 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
1e Waal ooit als trainer van Anderlecht blijkbaar.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
|
|
|
|
#2144 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
nadat die kampioen speelden. Anderlecht speelde het jaar daarop ook kampioen met De Mos . Maar Mazzu werd slechts tweede met Sint Gilles. Dus denk ik dat Anderlecht ook volgend jaar geen kampioen zal zijn. |
|
|
|
|
|
|
#2145 |
|
Europees Commissaris
|
Ik dacht, toen ik het eerst van hem hoorde, dat het een Italiaan was, maar soit. Eerste Waal ooit bij Anderlecht, dat vind ik opmerkelijk, want vast niet de eerste Franstalige. Nu de onvermijdelijke vraag, hoe is zijn Nederlands...
|
|
|
|
|
|
#2146 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Heel normaal hier in dit land , zelfs de spreektaal onderling in de kleedkamer van het nationaal elftal is overwegend Frans getint .... Net zoals bij iedere regeringsvorming ,spreekt daar een Vlaming Nederlands dan voelen de Franstaligen zich daardoor geprovoceerd ... Quelle horreur... |
|
|
|
|
|
|
#2147 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Wat een extreemrechtse Flamingant ben je dan in de ogen van de Walen. Een Waal hoeft geen Nederlands te leren volgens hen , want alle Vlamingen moeten Frans leren zo niet zijn het ruziestokers. |
|
|
|
|
|
|
#2148 |
|
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
Is het daar uitverkoop?
|
|
|
#2149 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Het process is toch al weg he....
|
|
|
|
|
|
#2150 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Maar Frans, hard werken voor zesjes, daarbij aan Engels heb je meer wereldwijd en Duitsland domineert Europa, dus waarom Frans? Niet dat ik Frans niet mooi vind, maar die Walen hebben ook een reality-check nodig.... |
|
|
|
|
|
|
#2151 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#2152 |
|
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
De topper tegen cerceltje verloren .
|
|
|
#2153 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Eenvoudige zege voor Anderlecht in voorronde Conference League
https://www.standaard.be/cnt/dmf20220804_96732874 Meer moet dat niet zijn. Laatst gewijzigd door DucDEnghien : 4 augustus 2022 om 21:46. |
|
|
|
|
|
#2154 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door Weyland : 4 augustus 2022 om 21:48. |
|
|
|
|
|
|
#2155 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#2156 |
|
Europees Commissaris
|
Leuk voor Van Bommel en 'Dick pic' Overmars...
|
|
|
|
|
|
#2157 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Ergens heb ik ook wel spijt dat ik toen Frans heb laten vallen, maar ik heb geen spijt dat ik Duits heb gehouden. Maar als 16/17-jarige is er meer dan school alleen, ondanks een positief advies voor allebei en meerdere vakken, ik was de ultieme gamma (ik had mijn alpha en bèta specialiteiten, maar was nergens slecht in, kies dan maar eens een vakkenpakket...)., Nee, ik zou iedereen een derde vreemde taal aanraden, later altijd handig en het verbreed je wereld. |
|
|
|
|
|
|
#2158 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Anderlecht goed, Antwerp ook, maar Gent? Tegen Cyprioten begot.
|
|
|
#2159 |
|
Europees Commissaris
|
5 Brusselse derby's op rij verloren.
Brussel = geel. |
|
|
|