![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Oekraïense oorlog De Russische invasie in Oekraïne en aanverwante onderwerpen |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Rusland is rijk geworden van de oorlog en de sancties.
citaat NRC Rusland heeft tijdens de eerste honderd dagen van de oorlog in Oekraïne circa 93 miljard euro verdiend aan de export van fossiele brandstoffen. Het merendeel van de uitvoer ging naar lidstaten van de Europese Unie tegen een prijs die gemiddeld 60 procent hoger lag dan het jaar ervoor. Dat meldt het onafhankelijke Onderzoekscentrum voor Energie en Schone Lucht (CREA) maandag. In totaal ging 61 procent van de uitgevoerde Russische olie, aardgas en petroleum naar de EU - voor een bedrag van 57 miljard. Het land dat de de meeste fossiele brandstoffen uit Rusland afnam was China (12,6 miljard), op de voet gevolgd door Duitsland (12,1 miljard), dat voor de invasie nog nummer één was. De derde plek werd ingenomen door Italië, dat voor 7,8 miljard afnam - waarna Nederland volgde met bijna eenzelfde bedrag. Sinds de invasie van Oekraïne groeit de kritiek op EU-landen die hun energiebehoeften blijven stillen bij het Kremlin, omdat ze daarmee de oorlog zouden helpen financieren. https://www.nrc.nl/nieuws/2022/06/13...-juni-a4133183 Laatst gewijzigd door cato : 13 juni 2022 om 09:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe zou het komen dat er nog geen enkele Russische gascentrale('s) of andere energie winnende bronnen platgebombardeerd zijn? Ik kan daar maar 1 reden voor vinden en die is ![]() Men noemde dat vroeger al: "Het slijk der Aarde"
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 13 juni 2022 om 10:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Een brandje daar gaan stichten zou een grotere uitdaging zijn vergeleken met de omgeving van Belgorod. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie wint er nou daar iets bij?
Niemand? Wat is het nut van oorlog voeren, als het niks oplevert? Alles vernietigen, is niks opleveren toch?
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Europees Commissaris
|
![]() En maar ingaan tegen Rusland, maar de Belg zal winkelen waar het 't goedkoopst is. Dan mag die winkel nog gesponsord zijn door IS.
![]()
vBulletin software 4.2.2 en 4.2.3 had een data breach in 2015. Er wordt aanbevolen een hogere versie te gebruiken om zo e-mails en wachtwoorden te beschermen. Dit forum draait versie 3.6.8 uit 2007, gebruik dus een uniek en veilig (lang) paswoord. |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kijk, stel dat ik weet dat ik sneller een winkel kan heropbouwen dan mijn overbuur. Stel dat we alletwee een winkel hebben, en de zijne draait beter dan de mijne, hij heeft meer klanten. Als ik nu onze twee winkels opblaas, dan ben ik wel mijn winkel kwijt, maar hij is ook de zijne kwijt. Als ik mijn winkel sneller kan opbouwen dan de zijne, dan win ik relatief gezien. Aan uwzelf en aan uw concurrent samen nadeel berokkenen, kan relatief voordelig zijn, als gij beter tegen dat nadeel kunt dan de andere. Want wat tenslotte telt is het relatieve. Dat het slechter gaat voor U is minder belangrijk dan dat het veel slechter gaat voor hem. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar wij moeten niet "ingaan" tegen Rusland. Die sancties dienen niet om de Russen te plagen, maar om zelf leren minder gas te gebruiken en zo he. Het enige wat wij moeten doen met de Russen, is de Oekrainers wapens geven zodat de Russen het ginder lastig genoeg hebben, om er niet meer aan te denken verder naar het westen op te schuiven, da's al. De rest is voor onszelf, niet voor hen. Wij moeten leren om met minder import toe te komen, daar dienen die sancties voor, niet om de Russen te straffen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Waarom is er geen dichter bij mijn deur? Lagere prijzen betekent ook minder diefstal door mijn staat. Alleen daarom al zou ik er kopen!
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Minister-President
|
![]() Verkopen die ook gasbussen?
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zie niet hoe dat hier zo kan zijn. Het lijkt me immers dat "basis" sneller heropbouwt dan "geavanceerd"? Als je de goederen op hun leverpalletten te koop stelt, ipv ze over te leggen in rekken, zulke zaken?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gasbussen daar heb ik geen idee van maar volgende denk ik dat er wel te koop zullen zijn.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kijk naar staatsbedrijf de Lijn, die hebben tegenwoordig doofpotten aan hun bushaltes, er staat 1 of andere slogan met "peuken" in, op. 'k ga de volgende passage er eens beter naar kijken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Toen, In hun eigen land, zeker in de bezette Oostbloklanden onder het communistische gedrocht waren ze de gewetenloze heersers waar iedereen iedereen probeerde te verschalken. Waar collaborateurs de ziekelijke dictatoriale toestanden hielpen instant houden. En zelfs nadien gedroegen de russen zich allemaal autoritair. Heb hen als beesten de laatste keer echt wansmakelijk bezig gezien in een hotel in Bulgarije aan de goudkust net na het einde van het communistische gedrocht.. Waar ze het personeel, de obers agressief "bewerkten" als slaven en de gasten "bedreigend terroriseerden" Alleen zij mochten lachen ..... in het restaurant van het hotel van uit hun super Rus mentaliteit !!! Waardoor iedereen...niet rus snel het restaurant verliet en de russen alles zo voor hun zelf aansloegen ... voeding zelfbediening, fruit, desserten ...... niets was te zwaar om mee te nemen van het buffet...........;;; De russen die bij contact of streven naar handel enz. .... De russen omdat ze dagelijks oefenen met veel wodka drinken niet russen steeds veel wodka aanbieden, Niet uit beleefdheid of goodwill maar als wapen wodka gebruiken. Ons dronken te voeren via de leugen dat het hun humaan handelen is <<dat opgieten van wodka!!! >>>> om ons dan makkelijk te kunnen bedriegen, bestelen of op zen minst te kleineren en belachelijk te maken omdat wij dronken worden of zijn en als watjes niet tegen de wodka kunnen zoals zij de stoere super Russen. Zoals vroeger "den stoeren" uithangen met de zwaarste tabak sigaret. Alleen zijn al de russen steeds doel gericht steeds bezig om zo zonder enige scrupules en massa's leugens zo corrupt mogelijk te handelen ( ook wel van moeten om zelf te overleven) terwijl ze alle anderen op alle mogelijke en onmogelijke middelen onderdrukken. Waardoor bv de Russische maffia die overal geïnfiltreerd zit van hoogst tot het laagste segment van de Russische maatschappij de meest moorddadige zijn ter wereld, er zelfs niet over gesproken of naar verwezen mag worden ....Niet voor niets zijn die Wagner huurlingen zo niets ontziend moorddadig. Is of was het door teveel aan wodka, maar het westen heeft zich veel te veel laten inpakken door de russen na het vallen van de muur. Zoals de extreem linkse partij Groen alles ombuigt en alles omschrijft als milieu verbonden maar ze in feit van onder de groene camouflagenet nu Extreem linkse maatschappij na streven door en via milieu palaver onze wetten, normen en waarden te misbruiken om hun doel te bereiken al liegend en ontkennend. Met trollen op internet die hun theorie uitbazuinen. Net zoal zoals de Russische internet trollen onze bedrijven financieel pluimden en kennis via hacken veroverden. De Russische internet trollen de jaren bezige waren met onze westerse politiek af te breken ( Brexit, Trump, ...), onze EU kerncentrales via massa manipulatie tot sluiting dwongen, invasie van vluchtelingen in onze contreien aanstuurden, enz. enz. allemaal om onze levenssfeer kapot te maken, om economische en strategische schade aan te richten. Wat lukte... waardoor Poetin durft andere landen in palmen via oorlogsdaden!!!!! Het streven van de Russen met "vernieuwde naam en gespeelde vriendelijkheid" terwijl onder de nieuwe laagje glamour de oude KGB ...de communistisch machtsstructuur gewoon verder deed (dit deden de Chinezen ook overigens) theatraal schizofreen handelsvriendelijk klimaat >>> misbruiken van onze democratische wetten en regels en gebruiken om onze investeringen binnen te halen, onze kennis binnen te halen met als enig doel om ons zodanig te bestelen. Om ons te verarmen om ons dan uiteindelijk te overmeesteren met hun dictatoriaal gebied uitbreiding mentaliteit van in de middeleeuwen om ons tot hun slaven te maken. Ieder stukje grond dat de russen nu van Oekraïne kunnen inpalmen roven ze compleet leeg, van huishoud producten tot industrieel matreaal en gewassen of grondstoffen. In deze hebben de Oekraïners gelijk als zij en wij de russen nu niet tegen houden ....is het het einde van het WESTEN nabij. Zullen alle dictators ter wereld vrijelijk en gesteund door de russen en Chinezen hun ding doen en zal wereld wijd de bevolking terug hun slaaf zijn.
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dat is gebruikelijk in vele landen. Zo had ik een handelsrelatie uit China, die me met Kinman Koa Liang (circa 60 % alc) me onder tafel wilde doen belanden tijdens een feestmaal, maar daarin mislukte door de opstelling van mijn team en mijn droge lever.
![]() |
#117 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die openlijke lompe brutaliteit arriveerde hier in 2020 ook he, met hun "corona maatregelen". Had iemand je een jaar of een maand ervoor gezegd dat je met een vod voor je gezicht ging moeten gaan winkelen, je kinderen van school bannen, je van je werk bannen, een heleboel winkels en bedrijven gingen sluiten, gewapenden gingen afsturen op feestjes, sporten saboteren, en je als voetganger eenrichtingspijlen opsolferen, je op 150 cm afstand van anderen gingen gehouden hebben, je ging je rot gelachen hebben en diegene die je dat allemaal zei als een complete gek hebben rondgebazuind en in alle cafe's ging dat allemaal de ronde gegaan zijn met overal gebulderlach die de buurten ging doen opkijken van hun keukentafels.
Maar zie, het is zelfs tot het normale geproclameerd en sommigen lijken zich wel koene ridders van de ronde tafel te wanen, als ze zo trots en fier de Maatregelen.volgen, compleet met design mode mondmaskerke. Dat einde van je Westen passeerde al, en je zag het niet eens. En 2020 was maar een volgende plot op een trend die toen al decennia liep. Eén Grote Vrije Markt herinner je? Leg dat naast dat overal binnengedrongen MOET van Europa.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand Laatst gewijzigd door Erw : 19 juni 2022 om 20:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ah, en de Westerse regimes hoeven niet te hacken, die dwingen toegang gewoon af.
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een Lada is een auto en een BMW is ook een auto. Dat soort dingen.
![]() |