![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#26381 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26382 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er zullen er nog genoeg naar Turkije gaan want is goedkoper en tegenwoordig doet elke euro er toe.
Laatst gewijzigd door tomm : 22 juni 2022 om 13:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26383 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hopelijk vlug terug ETA aanslagen tegen collaborateurs met Spanje in Baskenland. Nu goed, het is mislukt en de geheime dienst zit niet stil, de schuldigen zullen gevonden worden en dan zult u weer jammeren dat de Russen "de Oekraiense bevolking gevangen zetten in Rusland". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26384 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het “westen” heeft van “Europa” wel degelijk een economische vazal gemaakt. Het “westen” pakt dat inderdaad gesofisticeerder aan dan hier met tanks binnen te rollen, maar de uitwerking is exact dezelfde. Ik heb het al een paar keer geopperd; putin is een onderbaas die denkt dat hij sterk genoeg is om (samen met xi?) bovenbaas te worden. Soprano-style…
![]() |
![]() |
#26385 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dat ben ik ook, maar tevens 'a majority of one ...'
![]() |
#26386 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26387 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26388 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door patrickve : 22 juni 2022 om 15:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26389 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26390 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eh, ja. Het is ergens normaal dat Kiev een exterminatie organiseert van Russofielen, he. Na 70 jaar onder Russisch afschuwelijk bewind mag men de collaborateurs die daarmee te pronken lopen extermineren he.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26391 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ofschoon ik het betreur dat ginder bij de Zwarte Zee zo krankzinnig véél onnodig geweld wordt gebruikt, kan ik begrip opbrengen voor de moegetergde Oekraïners. Als ik zélf Oekraïner zou zijn, zou ik waarschijnlijk door het lint gaan. 2) Allez, het is nog niet erg genoeg, blijkbaar. ETA heeft de gewapende strijd afgezworen omdat het ook wel doorkreeg dat die nooit het gewenste resultaat zou opleveren, en de onafhankelijkheidsstrijders enkel steeds méér in de problemen bracht. En nu, alleen maar omdat de megalomanie van een autoritaire kleptocraat op haar grenzen gebotst is, nu zouden er ginder in Noord-Spanje weer doden moeten vallen? Waar kan dat nu goed voor zijn? Of was dat Lavroviaanse humor? 3) Is dat diezelfde geheime dienst volgens dewelke juichende Oekraïners met bloemenkransen langs de weg zouden staan om hun Russische bevrijders te bedanken voor het verdrijven van de nazi's?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26392 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26393 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maak je voorlopig geen zorgen. Turkije en Rusland doen goede zaakjes.
![]() |
#26394 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als diplomatie faalt, blijft enkel oorog over. Dat is het verschil met Kosovo daar stonden de Serven wel open voor allerlei compromis oplossingen onder andere Russische troepen. Moest Poetin toen president geweest zijn was het nooit zover gekomen want het Westen zou dan weten day Rusland zn bondgenoot militair zou verdedigen. Die oorlog was trouwens een les voor Rusland, het Westen is leugenachtig en gewelddadig, ze respecteren alleen militaire macht. Zonder Poetin was Syrie nu in handen van rivaliserende jihadistische groepen net als Libie. Ik ben ook tegen bomaanslagen maar pandareus, die zelfs vredelievende separatisten achter de tralies wil zien (in Spanje), bewierrookt bomaanslagen tegen burgers die met de Russen samenwerken. 3) Ik heb hier al talloze filmpjes getoond (ik kan er u nog tonen elke dag verschijnen er honderden online) van burgers in de bevrijde gebieden die Russische soldaten omhelzen, toejuichen met Russische of Sovjet-vlaggen, etc. Deze ga je natuurlijk nooit zien op de westerse media en de Russen doen ook geen moeite meer, ze hebben het Westen opgegeven focussen zich op andere, belangrijkere delen van de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26395 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
"mijn" clan is niet voor geforceerde vaccinatie cameras op elke hoek van de straat woke toestanden, met 75 genders cancel-culture abortus geldontwaarding door "quantative easing" social credit scores bijhouden digital currency geforceerd collectivisme oligarchie in pharma, media, industrie, banking een verdwijnende scheiding der machten kiezersbedrog en stemmenfraude manipulatie op de goudmarkt door naakt shorten kleuren-revoluties En hoe doen ze dat hier, de "westerse maffia?" Zie hierboven. De russen gebruiken inderdaad gewoon tanks. Is wel zo duidelijk natuurlijk. Maar dat betekent niet dat "mijn clan" voor de russen is, want ze maken zich evengoed schuldig aan veel zaken die hierboven opgelijst staan.
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 22 juni 2022 om 16:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26396 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja de Russen steunen hun aartsvijanden Armenie, en Assad.
Maar het zijn frenemies, ze hebben een haat-liefde relatie met elkaar. Anders dan bvb. Bulgarije is Turkije echter geen westerse kolonie (daarom de mislukte coup in 2015) en ze verbinden hun lot niet met het Westen. Ankara laat zich niet commanderen door Brussel of Washington en dat haten die laatsten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26397 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Allemaal uitvluchten! Het is Rusland dat het akkoord negeerde en de implementatie steeds blokkeerde door punt 4, 8 en 9 uit het akkoord te negeren. Ononderbroken hebben zij de separatisten steeds ondersteund en aangemoedigd. Meestal achterbaks zoals de levering van de BUK-installatie die MH 17 neerhaalde. Met als toppunt de inval 2022 in heel Oekraïne. En dan hier op het forum de verongelijkte onschuld komen uithangen. Aan lef ontbreekt het de poetin-lovers niet. https://www.raamoprusland.nl/dossier...n-de-bedoeling https://www.raamoprusland.nl/dossier...n-de-bedoeling
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26398 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is racistische onzin. Miljoenen west europeanen gaan jaarlijks op vakantie naar Turkije en dat gaat heus niet veranderen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26399 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik hoop dat er in andere grote landen zoals bv in India nooit een president gaat opstaan die in zijn nadagen ook visioenen krijgt om het oude Indische rijk terug te veroveren en dus de buurlanden gaat binnenvallen om ze te 'denazificeren'... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26400 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Chantage gaat niet lukken tomm, die boerenlogica van Putin pakt niet meer.
|
![]() |
![]() |