![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#26601 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Niet echt aangezien die 'rules based order' in feite niets anders is als een poging tot fascistische machtsgreep op wereldniveau. De echte rules staan geschreven in het internationaal recht. Dat is wat ze ondermijnen en steeds meer openlijk. De Europeanen zullen zowat de laatsten zijn wiens licht aan gaat. Tot dan zullen ze de 'orders' van degenen die de VS controleren volgen.
Laatst gewijzigd door Bach : 24 juni 2022 om 21:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26602 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26603 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Wat ging er volgens u door hen heen om zoiets te doen, gij die maagdelijk gebleven zijt van de massamediainvloed ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26604 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Alleen de westerse Lügenpresse blijft die leugen herhalen hé. Poetin heeft gewoon enorm veel respect en biedt stabiliteit. Dat spreekt de overgrote meerderheid van de bevolking aan. Die willen stabiliteit. Zekerheid. Betrouwbaarheid en authoriteit. Poetin biedt dat. Niet zo een trutteke zoals Xenia Sobchak.
Ik heb vele politieke uitzendingen gezien in Rusland, ook rond de verkiezingen. Als je zou gezien hebben welke de andere kandidaten waren, dan zou zelfs jij direct op Poetin gestemd hebben. Of zelfs voor Zhirinovsky zaliger, die beviel mij ook altijd enorm. Of had ge liever dat de echte communisten terug aan de macht komen? Gennady Zyuganov? Is ook een serieus persoon. Als persoon vind ik hem zeer zeker aanvaardbaar. Tomm kan misschien meer toelichten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26605 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In Oekraine was Poroshenko zo onpopulair dat de vervalsingen op zo n grote schaal zouden moeten gebeuren dat ook het Westen dat niet meer zou kunnen verkopen als geloofwaardig. Dus werd overgeschakeld op een andere beproefde formule: een zogezegde oppositiekandidaat. Ook Zelensky met nog 17 % populariteit vlak voor de oorlog, zou het niet gehaald hebben en veel alternatieven waren er niet meer. Dus werd een ander beproefd recept toegepast: oppositiepartijen verbieden en kandidaten vervolgen. Laatst gewijzigd door tomm : 24 juni 2022 om 21:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26606 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sindsdien is hij een beetje een karikatuur van zichzelf geworden, de eeuwige oppositiekandidaat. Poetin kaapte een groot deel van zn programma en kiezers en hij slaagde er niet in dat te doorprikken. Hij bleef het goeddoen bij de gepensioneerden en 60 plussers, maar goed die blijven niet leven. Zijn voornaamste selling point, Sovjet-nostalgie, werd overgenomen doir het regime. Ondanks zijn ouwbollige imago slaagde hij er vanaf 2012 toch in de jeugd mee te krijgen, die genoeg hadden van de corruptie en oligarchen. En de jaren 90 niet zeer bewust meemaakten dus Poetin niet als een "redder des vaderlands" zagen. Echter, vanaf 2014 kreeg Poetin s populariteit weer een enorme boost door de aanhechting van de Krim. Bij de laatste verkiezingen zag je dat dat effect aan het uitwerken was en de communisten deden het goed en slaagden er zelfs in de partij van Poetin te verslaan in verschillende regio s. Zelfs de VS sprongen op de kar en kloegende "fraude tegen de echte resultaten van de communistische partij" aan. En toen kreeg je de "speciale operatie" in Oekraine dus communisten weer naar af. Ik denk dat je die operatie dus ook wel deels in dat licht moet zien.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26607 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26608 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() Ook opgetogen niet onder druk te staan van wat mijn omgeving, mijn werkgever (ik ben mijn eigen werkgever), partner, vrienden denken over mijn mening. Dat kost wel wat moeite en opoffering maar goed, dat is een ander probleem. Niet het mijne maar het hunne. Die grens doorbreken, daar begint alles mee en dat kan de overgrote meerderheid van de mensen gewoon niet. Ik heb daar begrip voor maar ik hoef geen lessen te krijgen van onwetende Wojaks. Nu even ter zake. Wie zal het zeggen. Het kan best zijn dat de Russen eerst Kiev wilden innemen en dat dat onverwacht tegenviel en dat ze daarom hun strategie hebben bijgeschaafd. Of ze hadden het echt op z´n russisch kunnen doen en de boel platbombarderen als ze echt wilden maar hebben er wijselijk voor gekozen dat beter niet te doen. Of misschien was het gewoon een afleidingsstrategie. Wie zal het zeggen. Zij gaan ons niet in hun kaarten laten kijken. Het is nog niet afgelopen daar. Er kan nog veel gebeuren. It´s the big picture that counts. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26609 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Spionnen, het blijft een apart beroep wat die gasten meemaken en waar die mee bezig zijn. En daar hebben wij geen zicht op. Maar het kan wel van pas komen in de propaganda. Zelfs al is het Poetin die daarachter zit, wat ik betwijfel, de Amerikanen zouden zoiets nooit durven doen hé, iemand omleggen die te veel problemen veroorzaakt. Het kan evengoed zijn dat Poetin-sympathisanten zoiets doen, zonder zijn instructies of medeweten. Laatst gewijzigd door Vanguard : 24 juni 2022 om 21:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26610 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#26611 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26612 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een paar maanden gelezen al las ik van Britse experts in terrorisme die opleiding aan het geven waren aan SBU'ers. De gerapporteerde gevallen van terrorisme tegen mensen die hun verantwoordelijkheid nemen kunnen daarmee te maken hebben.
![]() |
#26613 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bijvoorbeeld. Tijdens de zogenaamde "Arabische lente" was er een probleem met voedsel in veel Arabische landen. Ik las vrij recent over megacontracten tussen Rusland en de Arabieren voor wat voedsel betreft. De telefoon zou ginder zelfs niet meer opgenomen worden als Biden telefoneert.
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine) Laatst gewijzigd door Nr.10 : 24 juni 2022 om 22:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26614 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit forum wordt helaas verkloot door mensen zoals u. Dit zijn geen discussies meer over inhoud maar een vulgair kleuterniveau. Ik heb geen problemen met mensen die intelligent en arrogant zijn. Helaas ik reken u niet tot de eerste. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26615 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26616 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26617 |
|
![]() NATO's natte droom, vandaag (23 juni 2022) bespoken door de NATO in Helsinki onder de naam 'decolonizatie van Rusland':
Ik had liever gezien dat Europese leiders wat meer geïnteresseerd zouden zijn in de stijgende armoede op te lossen dan in het gebruiken van belastingsgeld om het VS imperium te ondersteunen in hun megalomane en ver gezochte plannen. Laatst gewijzigd door Bach : 24 juni 2022 om 22:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26618 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26619 | |||||||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Komende van u is dat allemaal een compliment. Ik heb te maken met een ordinair boelzoekerke blijkbaar. Het schoolvoorbeeld profiel van de belg die ik een paar posten hoger hier beschreven heb. En gij hebt nogal veel last met het nivo van een hoop forummers. Ik zocht ook tevergeefs naar een zinnige bijdrage van u in deze eigenste draad waar ge u efkes wilt komen tussenwringen als de grote jongens spreken. En dat komt nog maar uit uw laatste 20-30 posten: Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#26620 | ||
|
![]() Citaat:
https://www.ecosophia.net/the-twilight-of-empire/ 80 jaar militaire evolutie over boord gegooid? Fragment: Citaat:
Laatst gewijzigd door Bach : 25 juni 2022 om 00:06. |
||
![]() |
![]() |