![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#241 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Die gast zit daar uren (?) aan een kassa te bukken te draaien te verleggen te schikken, als enige van de ploeg, achterophinkende bij de rest, met klanten die "deserteren" naar andere wachtrijen. Welke baat ie daar tegenover kon zien staan, is me niet echt duidelijk. Ego? Nee. Trots? Nee. Doen blijken van Braaf Zijn? Nee, want er is geen befehl. Oude mensjes beschermen? Nee, want er zijn 100 andere schoorstenen aan't blazen. Wat schiet nog over? Het Goede Voorbeeld geven in Meest Barre tijden?
SECRET SERVICE TEAM HERCULES TRUMP 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS DROM TRUMP FANS Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
|
|
|
|
|
#242 | |
|
Minister
|
Citaat:
't Gevolg van twee jaar durende angst-propaganda dat hij zou sterven als hij met 't virus in aanraking zou komen.. En er zijn ook mensen die geloven dat ze minder ziek zijn geworden dankzij het vaccin (ook al zouden die mensen niet eens zwaar ziek geworden zijn) en zo zal die gast ook denken dat 't masker hem tot nu toe geholpen heeft om te overleven in deze vreselijke tijden.. die kan het masker daarom nu ook niet meer afzetten, dan tekent die immers zijn doodsvonnis. Dus zolang het virus er nog is, durft die het risico niet meer te nemen om zonder masker buiten te komen.. Ge hebt gelovigen en extreem-fanatieke gelovigen eh.. Laatst gewijzigd door jad°relen°ir : 25 juni 2022 om 15:40. |
|
|
|
|
|
|
#243 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#244 |
|
Europees Commissaris
|
Ik amuseer me met zulke mensen kort aan te staren met een blik van 'wat heeft die nu aan', als een kleine wraak voor de sociale druk voordien. Toegegeven, het is wel een guilty pleasure en zou eigenlijk niet mogen.
De waarheid voorop Laatst gewijzigd door Der Wanderer : 25 juni 2022 om 22:30. |
|
|
|
|
|
#245 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Jij stoort je er blijkbaar ook aan. ![]()
Caroline Leavitt: ‘aa moeder’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 25 juni 2022 om 22:34. |
|
|
|
|
|
|
#246 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Wat weet hij over die persoon? Het kan best zijn dat hij een COPD patient is of dat hij een COPD familielid heeft.
|
|
|
|
#247 |
|
Europees Commissaris
|
Ik schreef niet dat ik me eraan ergerde ("zich storen aan" is slecht Nederlands).
|
|
|
#248 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
OK, je lacht er gewoon mee ook al weet je niet waarom ze dat doen.
Caroline Leavitt: ‘aa moeder’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 25 juni 2022 om 22:54. |
|
|
|
|
|
#249 |
|
Europees Commissaris
|
Gewoon opzettelijk wat verbaasd kijken en in de open lucht is er geen zinnige reden om dat te doen.
|
|
|
#250 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Het is niet anders dan mensen die na de oorlog nog steeds met gestrekt armpje rondliepen he. Je herkent dan de fundamentalisten waar het schrikbewind zijn steun vond.
Laatst gewijzigd door patrickve : 26 juni 2022 om 06:05. |
|
|
|
|
|
#251 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Net een hele familie gezien, Amerikanen op vakantie. Iedereen van kinderen tot volwassenen droegen mondmaskers. Ik ben er zeker van dat ze dat eenmaal thuis in de VS niet meer doen, het is enkel op vakantie uit schrik.
|
|
|
|
|
|
#252 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#253 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#254 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Of is hun terugreis gecompromitteerd mochten ze "positief" zijn ? |
|
|
|
|
|
|
#255 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Zolang er nog steeds dergelijk stomme regels zijn ga ik niet op vliegvakantie, een paar jaartjes laten afkoelen en de vliegsector moet nog op z’n pas komen, dat zal ook enkele jaren duren. Ik vloog toch maar zelden dus voor mij is het makkelijk om wat te wachten, voor anderen zal dat moeilijker zijn. |
|
|
|
|
|
|
#256 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
![]() Behalve zich belachelijk maken, hebben zijzelf alleen last van die mondvod die ook nog eens hun gezondheid schaadt.
|
|
|
|
#257 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Mij leek het door de inspanning en de zwoele lucht te komen. In den Aldi zitten ze daar in hun stoel enkel hun handen links rechts te zwiepen. In Colruyt staan ze rechtop met heel hun lichaam op en neer en links en rechts te zwiepen. Die COPD patient, die hebben door hun longprobleem en daardoor minder zuurstof toch net minder energie? Dan zou em toch beter bij Aldi gaan solliciteren? En voorkomen van besmet te raken, tja, blijf dan uit de buurt van dat familielid, is toch stukken minder lastig dan hele werkdagen en weken en maanden tot sintjuttemis doorheen lagen stof te moeten ademen?
SECRET SERVICE TEAM HERCULES TRUMP 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS DROM TRUMP FANS Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
|
|
|
|
|
#258 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#259 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Mij leek en lijkt het gewoon een scheldwoord. Iemand die niet kan nadenken? Dat iemand van bepaalde materie totaal niks weet, maakt geen idioot. Totaal dom op alle vlakken, kan toch niet? Iemand die kassier is in een supermarkt, kan geen idioot zijn toch? Ze moeten producten kennen die geen scanlabel hebben zoals fruit. Ze moeten georganiseerd te werk gaan, door dat onnozel overleggen, sommige klanten stampen hun kar bomvol en dan moeten ze in veel kortere tijd dat er ook op krijgen. Ik zie de laatste dagen weer meer volk met maskers lopen. Raar genoeg, vooral jonger volk. Nu ook beginnen opvallen, oosterse als japans / aziatisch, zijn duidelijk oververtegenwoordigd, ik heb dat al eerder gedacht, maar intussen zoveel keer opgevallen, dat er iets van aan moet zijn.
|
|
|
|
|
|
#260 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|