![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Enfin ja, dan verschilt ge niet veel van de nazis, met die logica kunt ge ook de achterlijken en kreupelen en zigeuners aborteren after the fact.
![]() |
#102 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En in de grond ben ik het daar natuurlijk mee eens, dat er geen reden is dat die mensen een soort van "recht op leven" zouden hebben dat afgedwongen moet worden. Geef toe, als ge zo een mormel zijt, dan is dat waarschijnlijk een verlossing. Zoals een kreupele hond he. Als die onder het niveau gezakt zijn van een konijn. Ik zou dan liever ook hebben dat men mij afmaakt. Laatst gewijzigd door patrickve : 27 juni 2022 om 14:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Moet iedereen zijn moeder dankbaar zijn dat ze geen abortus heeft gepleegd? Ah nee, want indien ze het wel had gedaan, bestond je gewoon niet. Anders kan iedereen evengoed zijn ouders bedanken dat ze seks hebben gehad. Een kind maken is dan ook geen altruïstische daad maar eerder een vervulling van de eigen behoefte, namelijk een kinderwens.
![]() |
![]() |
#104 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#105 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vanaf nu, alle voorbehoedsmiddelen verbieden. Een vrouw die voortkwam uit de verkrachting van haar moeder, vergaf het haar ook. Vanaf nu, verkrachtingen toelaten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
|
![]() Citaat:
Betrekking weigeren (kan ook door de man) is niet hetzelfde dan betrekking hebben, en de vrucht daarvan vermoorden. Nogmaals, aan het zichzelf niet kunnen verdedigen kunnen geen rechten worden ontleent, door iemand die moord pleegt op/beschadiging toebrengt aan diegene die zich niet kan verdedigen. In uw redenering verworden we tot een politiestaat is we abortus niet toestaan? Lees ik dat correct?
![]() |
![]() |
#108 |
|
![]() Als je geen kinderen wil, moet je niet neuken.
![]() |
#109 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dus enkel neuken om kinderen te verwekken ??
![]() |
#110 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En was er sprake van abortus verbieden in België? NEEN. Waarom 12 weken niet voldoende zou zijn is mij een enigma. Aan de hand van experts besloten ze elders circa 8 weken. Welke experts ze hier gaan vinden om anders te beweren is me evenzeer een raadsel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
|
![]() Het beste voorbehoedsmiddel is geheelonthouding.
![]() |
#112 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Wat begrijp je niet aan "zij mag parasieten - anderen - de toegang tot haar lichaam ontzeggen". Maar blijkbaar is uw "menselijk leven" toch niet zo heilig als je eerst beweerde met die pink he. Nu is het al zo dat als het "uw eigen menselijk leven" is, ge blijkbaar wel menselijke cellen moogt afmaken. ZO belangrijk zijn die individuele cellen dus ook weer niet blijkbaar. Citaat:
Citaat:
De twee zijn nodig voor het argument "anders zijn er geen kindjes meer". Als men vrouwen dus abortus ontzegt OM DIE REDEN, dan mag ze ook niet weigeren om te neuken he, om DEZELFDE REDEN. Citaat:
Citaat:
Tot hier toe zijn uw argumenten tegen abortus toelaten: 1) het is menselijk leven want menselijk DNA --> probleem met uw pink afkappen 2) ah ja maar het is menselijk leven met ANDER DNA, en dus moet een vrouw dat in haar lichaam altijd toelaten als dat leven daar wil vertoeven --> de lul van een vent is dat ook, die moet dus ook op elk moment in haar lichaam kunnen vertoeven 3) vrouwen moeten baren want zoniet is het met de mensheid gedaan --> ah ja, maar vrouwen moeten dan ook neuken Kortom, tenzij een vrouw gewoon een maximale baarmachine is, houdt niks steek. En er blijft natuurlijk: waarom zouden we "menselijk" biologisch leven anders behandelen dan konijnen ? Wat heeft menselijk DNA als zodanig bijzonder, als het in een buik van een vrouw zit, maar niet als het in uw linker pink zit ? De strikt enige reden dat zekere WEZENS zichzelf en anderen rechten toekennen, is omdat zij "intelligent en gecultiveerd" zijn. Maar dat recht bekomen ze niet door "DNA", maar omdat ze die intelligentie en cultuur VERWORVEN hebben tot op een niveau dat hen definitief onderscheidt van konijnen. Mochten wij morgen konijnen ontmoeten die piano spelen en toespraken houden, dan zouden wij die ook 'rechten' toekennen en dat schandalig vinden om die te doden. Nochtans zouden die geen menselijk DNA hebben. En uw linker pink, ook al zit die vol menselijk leven, en menselijk DNA, dat vindt niemand erg, want die is op zich niet intelligent en gecultiveerd. Laatst gewijzigd door patrickve : 27 juni 2022 om 14:54. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
De waarheid voorop Laatst gewijzigd door Der Wanderer : 27 juni 2022 om 14:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben hier trouwens aan het uitleggen hoe onze maatschappij tot 'rechten van mensen' komt, maar zoals je wel weet, ben ik zelfs geen voorstander van recht op leven van volwassen mensen he. Recht op leven bekom je omdat je je leven kan verdedigen, da's al. Ik ben voorstander van het fundamentele recht op moord. Ik beschouw dat er zelfs voor volwassenen geen verschil is tussen mensen en konijnen. Dat wil niet zeggen dat mensen die elkaar voldoende kunnen bedreigen, niet tot afspraken van niet-aanval komen. Laatst gewijzigd door patrickve : 27 juni 2022 om 14:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
|
![]() Citaat:
Blijkbaar is een foetus belangrijker dan die nierpatient. Want in het geval van een foetus, die ook niet zonder mijn lichaam kan overleven, zou de staat mij wel moeten verplichten om die foetus met mijn lichaam in leven te houden, en als ik dat niet wil, dan zou dat wel ineens moord moeten zijn.
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#119 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu, in deze maatschappij. Er wordt niet meer op mammoeten gejaagd hé. Dus als het beleid ervoor zorgt dat 99% van je populatie uit speeltjes, blokken aan je been en parasieten bestaat dan houdt die maatschappij of je huis automatisch op te bestaan hé. Ander en beter.... Als een ietwat raar figuur 1 miljoen eekhoorntjes in huis haalt dan is dat huis kapot hé. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je kan altijd je boeltje pakken en verder trekken. Maar dat is de manier van de holenstam. Laat maar gaan... Ander en beter. Dat doen de zigeuners nog altijd in deze tijd.
De manier van de moderne maatschappij is je blijft ter plaatse en je zweet het allemaal maar uit. ![]() Stoïcijns je lot ondergaan. |
![]() |
![]() |