![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
2. Het meest intelligente konijn in het gehele universum zal nooit piano spelen. Dat is wat mens-zijn uniek maakt. Elke mens, bij de conceptie, heeft het potentieel iets te doen wat de mensheid in z'n geheel verandert. Konijnen hebben dat niet in zich. Althans, de konijnen die ik ken. 3. Als mannen en vrouwen beslissen om betrekking te hebben, en géén of geen goede voorbehoedsmiddelen gebruiken, dan kunnen kinderen het gevolg zijn. Er is zelfs ALTIJD een kans dat er een conceptie van komt. Net als bij de bliksem. Er is ALTIJD een kans. Niet neuken is dan altijd een betere keuze dan moord te plegen. 4. Een man kan evengoed zijn vinger in het oor van de vrouw steken dan dat hij zijn snikkel in haar muis steekt. Daar is an sich niets aan. De vrouw heeft evenveel recht beide te weigeren. De man heeft evengoed een uitnodiging ertoe te weigeren. Als de conceptie een gevolg is van verkrachting, dient de verkrachter gestraft te worden, niet de vrucht.
![]() |
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een abortus kan binnen een bepaalde termijn. In Amerikaanse staten hebt ge dus al taferelen waar vrouwen aan geslachtskeuze doen dmv abortus. 8 weken is een perfect ethische termijn, als het kwaad dan toch moet geschieden. Het feit dat ze enkel over vrouwenrechten teuten en mensenrechten magistraal negeren, onderstreept de selectieve verontwaardigheden.
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Maar dan geldt dat pas vanaf het moment dat we kunnen piano spelen he. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Dus mag 1 vrouw op 1 moment niet aborteren, zoals 1 vrouw op 1 moment niet mag weigeren te neuken. Het andere argument was "een vrouw moet vreemd leven in haar lichaam tolereren als dat ander leven dat zou willen". Daar komen we dan ook uit op het gegeven dat dat "ander leven" de lul van een vent kan zijn die in haar lichaam wil zitten he. Laatst gewijzigd door patrickve : 27 juni 2022 om 15:37. |
|||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het gelul over een hoop cellen die geen piano kunnen spelen maar toch menselijk leven zijn dat "rechten" zou hebben als het in de buik van een vrouw zit, maar niet als het in mijn linker pink zit, toont het absurde van "recht van leven" aan DNA toe te kennen. Dat recht over mijn lichaam heb ik ook maar verworven van 't moment dat ik piano kon spelen he. Dat is wat mij onderscheidt van een konijn. Niet het feit dat ik menselijk DNA heb an sich zoals uw linkerpink. Het gezever over de potentialiteit van eventueel ooit een pianospeler op te leveren valt ook in het water, want dan is elke vermeden neukpartij even "schuldig" aan het vernietigen van een potentialiteit. Laatst gewijzigd door patrickve : 27 juni 2022 om 15:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hillarisch hoe velen die over omvolking spreken wel faliekant wegkijken bij de grootste genocide op hun bevolking van in de baarmoeder.
![]() |
![]() |
#128 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Elke geweigerde neukpartij is dus een moord op de volgende generatie. Wat zit je hier op het forum moorddadig te zijn ? Ga neuken !
![]() Elke onbevruchte menstruatie is een moord. Elke ejaculatie die niet in de kut van een vrouw gebeurt, is een moord. Elke potentiele ejaculatie die men niet heeft gedaan, is een moord. Sjonges toch, op die manier zijn we erger dan lemmings ! Laatst gewijzigd door patrickve : 27 juni 2022 om 15:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
|
![]() Gij vindt van niet, ik vind van wel. Het potentieel tot intelligentie en gecultiveerdheid is voor mij voldoende om ons te onderscheiden.
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is elke vorm van contraceptie nog meer. Elke vrouw moet dan gans de tijd van haar leven zwanger zijn. Want elke niet-zwangere vrouw die menstrueert, heeft een potentialiteit vernietigd van een kind te krijgen. Laatst gewijzigd door patrickve : 27 juni 2022 om 16:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door TV-verslaafde : 27 juni 2022 om 15:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#133 |
|
![]() Neen, Patrick. Als ge niet neukt, gebeurt er NIETS.
![]() |
#134 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ge een abortus doorvoert dan gebeurt er ook verder niks. Jij noemt dat een moord. Da's hetzelfde. Laatst gewijzigd door patrickve : 27 juni 2022 om 16:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
|
![]() Citaat:
als ik op mijne stoel ga zitten, en niet neuk, doe ik niets. als ik een kind verwek en ik vermoord het, dan heb ik een actieve handeling gesteld. Ge bent er een beetje te veel een spelleke van aan't maken.
![]() |
![]() |
#137 |
|
![]() Het gaat over de potentialiteit van een reeds verwekt leven, niet de potentialiteit van het verwekken van leven.
![]() |
#138 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar als iemand een accidentje heeft, kan die daar nog 48h iets aan doen voor ze een arts moet raadplegen. Als ze dat niet doet en nog eens laat aanslepen, wordt de procedure er naarmate de tijd vordert alleen maar gruwelijker op. Maar door de discussie nu inniger dan ooit op te volgen, ben ik tegen abortus tout court.
![]() |
![]() |
#139 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
So what mag de mentaliteit niet zijn. Ik zie hier niemand pleiten abortus te verbieden, maar laten we zoiets sinecure niet laten afhangen van liberalen aub.
![]() |