![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#301 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#302 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
https://twitter.com/leo_belgicus |
|
|
|
|
|
|
#303 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#304 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#305 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#306 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
speciaal voor onze Belgo-cystjes: de boodschap is belangrijker dan de boodschapper. Wij vertegenwoordigen de stroming die je niet ziet maar die er wel is. Wij zijn een denktank, een burgerbeweging, geen politieke partij. Wij laten de politieke partijen en de bevolking ons werk doen.
scheldpartijen, demoniseringen, persoonlijke aanvallen, ... (direct en indirect) worden vanaf deze post onmiddellijk doorgegeven aan de mods. Laatst gewijzigd door Shadowke : 28 juni 2022 om 15:45. |
|
|
|
|
|
#307 | |
|
|
Citaat:
Of er een tank nodig is om in te denken over de uitverkoop van Vlaanderen aan den Ollander, durf ik betwijfelen. Over een "Njet Never Jamais Neen-nooit" moet men in elk geval niet lang denken. U lijkt ook niet extreem sterk in uw schoenen te staan, als er aan het adres van mogelijke antwoorders al op voorhand bedreigingen worden geuit. Veel burgers zal men alvast niet in beweging krijgen door ze te bedreigen.
Wie boter op zijn hoofd heeft, moet niet in de zon gaan staan (Joost Eerdmans) Geef nooit een boomerang aan idioten Laatst gewijzigd door De Rode Willem : 28 juni 2022 om 15:59. |
|
|
|
|
|
|
#308 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#309 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#310 |
|
|
|
|
|
#311 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#312 | |
|
Minister
|
Citaat:
Wat ik denk, doe of wens is niet belangrijk, net zoals wat U denkt onbelangrijk is als men niet zoals in Zwitserland gericht keuze kan maken via referendum en waar dan de op democratische wijze verkregen meerderheid wel bepaalt hoe men in Zwitserland wil leven vast legt in wetten gekozen door de burger. En niet zoals hier in wet gegoten door politiekers en hun partij, politiekers waar wij zelfs niet voor of tegen kunnen stemmen!!! . Probeer steeds beleeft te blijven, probeer individuen hun denk wereld te respecteren, ben gepensioneerd, invalide + 66% daardoor al jaren alleen en kan zo NIET afgeleid ongestoord de wereld aanschouwen, heb géén geld die mij kan ontnomen worden, heb géén kinderen waarmee ze mij kunnen gijzelen. Door minimum inkomen als alleenstaande invalide kon ik niet lenen, heb dus géén schulden. Gelet op het feit dat de mutualiteit jaren stelde dat ik moest dood zijn na kanker, gelet op het gerechtelijk gedrocht te lande waar een rechtspraak vele jaren op zich laat wachten >>> moest ik zodoende dan maar jaren zonder statuut zien te overleven. Waardoor de mensen mij dan maar omzeiden en de maatschappij mij liet stikken. Er nooit ondanks vast gestelde en erkende invaliditeit door het RIZIV van + 66% een verpleging of hulp is langs gekomen om te helpen tot op heden!! Want ik moest dood zijn werd gesteld en en zo werd/word ik ook behandeld. Wat ik denk, doe of wens is niet belangrijk, en ben wel letterblind maar niet stikke blind om te zien wat er rondom mij gebeurd. Heeft mevrouw Michels die van dit onrecht getuige was in dit sjoemel merk België, haar woning + inboedel bij haar dood notarieel als patrimonium aangeboden tot aan mijn dood. Dus heb niets te verbergen en al heb ik zelf NIETS om te verliezen >>> geen deurwaarder die mij kan lastig vallen. Dus ik hoef niets te vrezen waardoor ik steeds mijn persoonlijke mening geef zonder haat en vrees!!!! Waardoor ik steeds duidelijk probeer het chaotische van dit sjoemel merk België te verwoorden om ogen te openen. Het chaotische, het bedrog en de leugens wat ik al decennia lang hoor, zie, of lees beweegt mij om "zonder angst en vrees" te verwijzen naar een goed werkend en echt democratisch bestel: Zwitserland met referendum keuze van de burger. zelf beslissende kantons en een protocollair federaal iets......... dat al decennia lang zonder problemen resultaten boeken waar wij hier alleen maar kunnen van dromen. Wij die leven op Vlaamse bodem kunnen of mogen niet kiezen voor of tegen Franstaligen. Dit land heeft groot deel van kiezer die leven op Vlaamse bodem dictatoriaal in het cordon geplaatst om groot deel van kiezers % onbruikbaar te maken. En dan noemt het sjoemel merk België zich democratisch!!!! Ik stel al gans mijn leven vast in schril contrast met hier dat in Zwitserland het economisch en politiek geolied zeer goed functioneert. Dit in schril contrast met het sjoemel merk België waar ik al gans mijn leven niets anders hoor dan grote miserie en steeds meer belastingen en toch groter wordende schuldenberg. Terwijl onze volksvertegenwoordigers alles wat waarde had aan het buiten land heeft verpast om met geld te kunnen smijten. knokploeg-Vakbonden en verzekeraar-mutualiteiten hun financieel verrijkt hebben met hier veel gebouwen-eigendom en geld in het buitenland geplaatst. Terwijl gemeente, stad, staat, parlement nu hun gebouwen moeten huren enz. Maar men reutelt hier och zo graag met een zelfde attitude over partijen zoals over den voetbal, over politiekers als over voetbal spelers, met vakbonden als spionkoppen en hooligans, Met maffia praktijken en gok chinezen gesteund door pers en tv bagger......verder dan brood en spelen geraakt men hier niet blijkbaar stel ik vast. of toch met het programma "thuis"
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 28 juni 2022 om 19:05. |
|
|
|
|
|
|
#313 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#314 |
|
|
tja Panda en Rikske.
ik ben een man van daden, geen woorden. ik zal getrol er ook bij zetten: dus als je begint over WO II, constant N-VA/VB-bashing, afbeeldingen zoals face-palms, etc ... zal ook onmiddellijk worden gemeld aan de mods. OK? deftig discussiëren in draden mag altijd Laatst gewijzigd door Shadowke : 28 juni 2022 om 21:07. |
|
|
|
|
|
#315 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#316 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#317 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
.
Laatst gewijzigd door Pandareus : 29 juni 2022 om 07:58. |
|
|
|
|
|
#318 |
|
Super Moderator
|
Beste forumgebruikers,
Gelieve in de discussiefora niet te trollen met irrelevante prentjes. Als foto's dienen om een discussiepunt of argumentatie te onderbouwen, dan mag u ze uiteraard plaatsen. Die discussiepunten of argumentaties moeten dan wel over de topic-inhoud gaan, en niet over forumgebruikers of hun vermeende hebbelijkheden. De moderatie. |
|
|
|
|
|
#319 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
|
|