![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#381 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#382 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Alles is te verkiezen boven het loslaten van het VB op het bestuur van de bevolking.
|
|
|
|
|
|
#383 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ja ? waren dat niet die 5 overlopers waar Kaproen naar verwijst ?
|
|
|
|
|
|
#384 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Al uw posts staan blijkbaar in het teken van Hitler.
|
|
|
|
|
#385 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#386 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Er is ook geen beterschap in het verschiet, het gaat alleen maar erger worden, dat is Belgische traditie.
|
|
|
|
|
#387 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Overdrijven ??? Ik woon op 12km vd taalgrens, ik weet heel goed waarover ik spreek.
|
|
|
#388 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
|
|
|
|
|
|
#389 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Een marketing creatuur & poster boy zoals TVG gaat op geen enkel moment kritiek geven op de massieve bruine rand op de pot die het VB sinds haar ontstaan veroorzaakte. Hij doet gewoon voor de kiezer/het publiek alsof dat niet bestaat en alsof het niet belangrijk is. En zo wint hij zowel de sympathie van de hersenloze dwaas die in de propaganda trapt, als de hard core neo-nazi die zich nog altijd thuis voelt in 'zijn' partij. |
|
|
|
|
|
|
#390 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Denk jij ook dat ze dat vanuit de coulissen van de abdij van Grimbergen gaan oplossen zoals onze protagonist ? We wachten al sinds 2019 op de mythische 5 overlopers...
|
|
|
|
|
|
#391 | |
|
Minister
|
Citaat:
Waar de bevolking op dictatoriale wijze steeds voor voldongen feiten geplaatst word. Zal wel te dom zijn: dan maar even simplistisch omschreven: steeds verwijst men naar het 4 jaar Nazi gebeuren WOII om onwillig koppig te blijven. Ok, tijdens WOI werd ganse steden en dorpen zoals in Oekraïne nu van de kaart geveegd in Belgie. Gefocust op België!!!! Maar welke steden werden er tijdens WOII in België compleet van de kaart geveegd? Hier en daar schade, in steden of aan de spoorweg al of niet door een V Bom die schade en dode bracht, klopt ja, maar voor de rest? Verlies , doden Was het veel erger tijdens WOI en daar word bijna nooit de link gelegd als men de remmen aantrekt naar wat en hoe Vlaanderen zou moeten evolueren om het voor alle mensen die leven op Vlaamse bodem democratisch beter te maken. En daar is men nu na 80 jaar nog steeds naar aan het verwijzen om samen werking te verhinderen. Zodat dat mensen die leven op Vlaamse bodem evenveel zeggenschap verkrijgen in dit land dan mensen die leven achter hun Franstalige lands grens. Samen werken: Dat is dan weer het probleem voor de mensen die leven op Vlaamse bodem. De traditie van particratie partijen >> die nu geen stemmen meer kunnen binnen halen in Vlaanderen >>>hebben nooit voor de mensen die leven op Vlaamse boden gezorgd door samen te werken om onze regio te versterken of te beschermen. Particratie partijen in Vlaanderen werkten zelfs decennia lang liever samen met de Franstaligen dicterend van uit de federale dan dat ze voor de mensen die leven op Vlaamse boden samenwerkten om ook maar iets te bereiken voor de mensen om Vlaamse bodem. Kijk dat is het fundamentele verschil met Franstalige partijen. Constant schelden en vijzen ze elkaar de poten uit voor pers en TV is het oorlog tussen de verschillende Franstalige politie ideologieën om de macht te grijpen in en over hun regio's achter "hun" grondgebied grens .. Echter om de zetels in de federale te veroveren en het cordon te behouden OM ZO over een meerderheid van de bevolking = Vlaanderen te heersen spannen alle Franstaligen samen, wat hun uitgang positie ook mag zijn links of rechts tot extreem met zen alleen spannen en WERKEN ze samen tegen Vlaanderen. Dus tegen alle mensen die leven op Vlaamse bodem van welke politieke strekking ze ook mogen zijn. Bovendien kunnen mensen die leven op Vlaamse bodem zich NIET, zelfs ONMOGELIJK op democratische wijze beschermen tegen de Franstalige dictatuur omdat wij niet kunnen of mogen kiezen voor of tegen Franstaligen achter hun grondgebied grens .
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 30 juni 2022 om 18:19. |
|
|
|
|
|
|
#392 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Mogen andere partijen nog vanuit overtuiging en ethiek beslissen ? Of wil je hen dat recht afnemen ? |
|
|
|
|
|
|
#393 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dus ja, dat echt zo moeilijk te begrijpen. Ik zou kunnen begrijpen dat men niet met religieuzen wil samenwerken, gewoon omdat religieuzen fundamenteel een kapot denksysteem hebben, en dat het onmogelijk zal zijn om daarmee iets overeen te komen - gewoon wegens het afwezig zijn van rationeel kunnen denken. Maar met mensen die over zekere punten een andere visie hebben is het toch wel eigenaardig. Onbegrijpelijk eigenlijk. Laatst gewijzigd door patrickve : 30 juni 2022 om 18:19. |
|
|
|
|
|
|
#394 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Belgie is het tuberculose, uitgemergelde kindje in de EU.
|
|
|
|
|
#395 | |
|
Minister
|
Citaat:
Waar de politieke partijen de bevolking op dictatoriaal wijze steeds voor voldongen feiten plaatst. U schreef: Mogen andere partijen nog vanuit overtuiging en ethiek beslissen ? In mijn optiek en kwijlend en vooral jaloers kijkend naar Zwitserland kiest de bevolking via referendum wel en hoe ze willen leven, word alleen op die basis beslist wat wet, regel word. De partijen in Zwitserland kunnen van uit hun denken, ethiek voorstellen spuwen over de bevolking. Voorstellen waar de bevolking dan via referendum voor of tegen kan kiezen. Poep simpel toch. Wat de ethiek van een partij ook mag zijn, ieder partij heeft soms goede voorstellen... in Zwitserland maakt men gebruik van goede voorstellen waar de bevolking voordeel mee behaalt. Daar alle voostellen kans maken op verworpen of aanvaard te worden is het onmogelijk dat een "ethiek" streven er de boven hand krijgt in de Zwitserse maatschappij. Hier worden alleen zaken door partijen op dictatoriale wijze doorgedrukt die de partij of hun ethiek te goede komt ( waar de ethiek meestal en leugen is , totaal niets mee te maken heeft maar wel alleen streven naar macht over het volk de drijfveer is) waar de bevolking steeds weer voor voldongen feiten geplaats word.
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 30 juni 2022 om 18:40. |
|
|
|
|
|
|
#396 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
We kunnen jou niet overtuigen hé. Bart De Wever bestuurt graag met iedereen die het programma (communautair, ethisch, economisch ...) van de nva kan helpen verwezenlijken. Wat ondertussen nodig is om zelf kiezertjes te winnen, EN om mogelijke partners te paaien, heet strategie. Het VB aansporen om ethisch properder te worden, en ondertussen ook de andere partijen niet op al te slechte ideeën te brengen, hoort daarbij.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 30 juni 2022 om 19:30. |
|
|
|
|
|
|
#397 |
|
|
Wat verhindert dan de N-VA om op Antwerps niveau een coalitie met het VB aan te gaan?
Opinies BELGIAN JOURNAL: ONGECENSUREERD, NON-CONFORMISTISCH, BELGISCH Hoe grappig Vlaams-nationalisten kunnen zijn: een mooi voorbeeld Omtrent de nederlaag van "Hallebarde" "Shadowke" geeft eens commentaar bij een bericht uit het dagblad Le Soir... FONNE, of het verlies van een laatste greintje geloofwaardigheid... BREEK DE CENSUUR Een Vlaamse held :bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag: |
|
|
|
|
|
#398 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#399 |
|
|
De Wever had het over radicaalrechts in Vlaanderen.
Opinies BELGIAN JOURNAL: ONGECENSUREERD, NON-CONFORMISTISCH, BELGISCH Hoe grappig Vlaams-nationalisten kunnen zijn: een mooi voorbeeld Omtrent de nederlaag van "Hallebarde" "Shadowke" geeft eens commentaar bij een bericht uit het dagblad Le Soir... FONNE, of het verlies van een laatste greintje geloofwaardigheid... BREEK DE CENSUUR Een Vlaamse held :bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag: |
|
|
|
|
|
#400 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|