![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wij stellen ons eigenlijk nog veel te gunstig op tegenover Turkije. Turkije bezet EU grondgebied en wij ondernemen daar niets tegen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Partijlid
|
![]() Stel u niet gunstig op. Kweek wat ballen en val ons economische aan of voer oorlog tegen Turkije. Geen praatjes maar daden. Erdogan heeft jullie lang genoeg gepamperd. Het was Ecevit ‘een Ataturk gezinde premier “ die destijds de Turken hebben gered op basis van wettelijke internationale verdragen. erdogan wou destijd turkse cyprus weg schenken. Maar maakt niet uit. Wij gaan niet meer klagen als er een Ataturk gezinde leider aan de macht komt . Het zijn dan jullie die gaan klagen. Groetjes
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Partijlid
|
![]() Je hebt gelijk wij willen geen navo basisen meer in Turkije . Sluit alles en verhuis alles naar griekenland. Nava er uit incirlik airbase weg met de amerikanen. Totale uitverkoop. De westerse leiders moeten wat ballen kweken en ons buiten gooien. Dat wil ik ooit nog eens zien. Binnenkort. Groetjes
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een Ataturk gezinde leider gaat niets kunnen ondernemen tegen ons hoor. De tijd dat Turkije / het Ottomaanse Rijk echte macht had, ligt al minstens honderd jaar achter ons. De Turkse economie is kleiner dan die van Nederland en amper groter dan die van België. Turkije stelt niets voor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ze moeten daar natuurlijk wel de kosten aftrekken van alle infrastructuur die we daar hebben gelegd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
die geschiedenis mag niet verloren gaan, dat het niet dezelfde tekst is: panda rei ( ![]()
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Locatie: Maasmechelen. Ligt dat in Turkije? Of ben je ook lid van het groepje dat graag in hun geliefde heiland zou willen wonen maar om de één of andere bizarre reden toch maar in BE/Het Westen blijft...
![]() Laatst gewijzigd door Erra555 : 6 juli 2022 om 10:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]()
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Partijlid
|
![]() En als je geen antwoord kan geven, beginnen we over locatie. Dus jij verkiest liever een probleem zoekende asiel zoeker die nooit zal werken en voor de rest van zijn leven van een invaliditeitsuitkering zal genieten en levenslang overlast zal veroorzaken. Mijn opa heeft inde mijnen effectief gewerkt en zijn pensioen gehad. Ik werk en vul de kassa al jaren in zonder overlast. Maar is goed betaal mij uit voor al die jaren. Ik vraag nog niets eens compensatie voor het racistische gedoe wat mij gedaan werd al van kinds af aan. Dan ben ik weg. Maar vergeet niet dat jij dan ook nooit maar ook nooit naar Turkije op vakantie mag komen. Moeten we dan zo bezig zijn. Daar komt geen eind aan dus laten we die gezever maar staan
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als België vandaag de dag nog aan het handjes kappen was in Congo, zou België ook verantwoordelijk worden gesteld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Partijlid
|
![]() Westerse hypocrisie! Voor alles een antwoord klaar. Dan zou ik zeggen try en see whats happen. Geen woorden maar daden. Eu is sterker en rijker dan Turkije. Wat houd jullie tegen. Probeer het eens zou ik zeggen. Nu is het moment en niet jaren blijven zagen want dan verjaard toch alles volgens de westerse hpyocrisie
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar anderen kunnen doen wat ze willen he. |
|
![]() |
![]() |