Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 7 juli 2022, 16:48   #61
Red beret
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Tja, mensen krijgen een vertekend beeld van Turkije, ze zien enkel de badplaatsen Antalya, Kusadasi en Bodrum (meestal dan nog rechtgehouden door buitenlandse investeerders). Maar als je 10km landinwaarts gaat, zijn het huisjes met vloeren van gestampte aarde.
Dat nu ook weer niet. Dan ben je nog niet in bulgarije Roemenië polen kroatie of slovenie of spanje geweest . Komaan zeg hé
Red beret is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juli 2022, 18:35   #62
Red beret
Partijlid

Standaard

.

Laatst gewijzigd door Red beret : 7 juli 2022 om 18:37.
Oud 7 juli 2022, 19:39   #63
Gipsy
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Tja, mensen krijgen een vertekend beeld van Turkije, ze zien enkel de badplaatsen Antalya, Kusadasi en Bodrum (meestal dan nog rechtgehouden door buitenlandse investeerders). Maar als je 10km landinwaarts gaat, zijn het huisjes met vloeren van gestampte aarde.
Jaren terug ben ik op vakantie geweest in Turkije. Het zal bij die ene keer blijven. Ik ben niet in een vijfsterren gevangenis resorts geweest waar ge dezelfde fret van thuis eet maar wilde iets zien van Turkije.
Veertien dagen de schijterij gehad van onhygienisch voedsel. Overal moet ge ruzie maken omdat nergens een prijs vermeld staat. Ga je een restaurant binnen ziet men zo de vliegen op het eten zitten
De Turken zijn noch vriendelijk , noch beleefd althans niet buiten concentratie kampen van 5 sterren.
Ben zelf bijna versmoord met diepzee duiken omdat de Turkse kloten die begeleiding gaven waardeloze kloten waren.
Ben zelfs één keer tot handgemeen gekomen omdat hij me niet op mijn geld terug gaf.
Van alle reizen was dit de allerslechtste ooit. Plus jamais, never again.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juli 2022, 06:02   #64
Erra555
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Red beret Bekijk bericht
Oke fijn voor jou. Dus thailand hé . Hoe ben je eigenlijk vraag ik uit nieuwsgierigheid. En ik ben heel gelukkig in mijn geboorte land. Dus als ik kritiek heb op wat jullie niet aan staat moet ik per direct weg. Dus italianen en spanjaarden en grieken en polen mogen in belgie ultra nationalist zijn en dat ook uiten op elk opzicht. Maar ik mag mijn mening en de waarheid niet zeggen. Dat er nu nog italianen zijn die geen Nederlands kennen die niet werken die op ziekenkas zijn is geen probleem. “ trouwens ik heb heel veel italiaanse vrienden die ik heel graag heb” dus als ik als turk iets goed uit mijn eigen perspectief over turkije wil vertellen ben ik bla bla bezig. Tja hopeloos
Wat is je juiste vraag?

Uw mag zeker uw mening zeggen. BE is Turkije niet. Maar uit de toon van uw berichten blijkt dat u niet gelukkig lijkt en dat het in Turkije allemaal beter is. Dan is mijn mening als het daar allemaal beter is moet je ginds gaan wonen.
Erra555 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juli 2022, 06:50   #65
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Dat nu ook weer niet.
Klopt, je zal tegenwoordig verder inland moeten gaan vloeren van eerlijke aangestampte aarde te vinden, en geen vloer betaald door buitenlands geld dat die gevangenisresorts binnenhalen.

Citaat:
Dan ben je nog niet in bulgarije Roemenië polen kroatie of slovenie of spanje geweest . Komaan zeg hé
Dat Bulgarije, Roemenië en Kroatie soortgelijke gebieden kennen ga ik niet ontkennen. Langs de andere kant.
Na eeuwen Ottomaanse overheersing hebben die pechvogels nog eens een paar decennia Sovjet overheersing mogen meemaken. Dat vlak je niet uit met een paar euro's en een paar jaar.
Oud 8 juli 2022, 16:28   #66
Red beret
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oke fijn voor jou. Dus thailand hé . Hoe ben je eigenlijk vraag ik uit nieuwsgierigheid. En ik ben heel gelukkig in mijn geboorte land. Dus als ik kritiek heb op wat jullie niet aan staat moet ik per direct weg. Dus italianen en spanjaarden en grieken en polen mogen in belgie ultra nationalist zijn en dat ook uiten op elk opzicht. Maar ik mag mijn mening en de waarheid niet zeggen. Dat er nu nog italianen zijn die geen Nederlands kennen die niet werken die op ziekenkas zijn is geen probleem. “ trouwens ik heb heel veel italiaanse vrienden die ik heel graag heb” dus als ik als turk iets goed uit mijn eigen perspectief over turkije wil vertellen ben ik bla bla bezig. Tja hopeloos
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erra555 Bekijk bericht
Wat is je juiste vraag?

Uw mag zeker uw mening zeggen. BE is Turkije niet. Maar uit de toon van uw berichten blijkt dat u niet gelukkig lijkt en dat het in Turkije allemaal beter is. Dan is mijn mening als het daar allemaal beter is moet je ginds gaan wonen.
Ik bedoelde hoe oud ben jij. Natuurlijk is belgie niet Turkije want belgie kent een monarchie. Dus zijn alle argumenten dan zinloos in mijn ogen. En ik ben heel gelukkig maar wrm moet ik telkens naar ginder gaan als ik een punt probeer te maken. Weten jullie niets beter. Dus als ik Turkije op elk mogelijke manier bekritiseer is er geen probleem maar als ik zeg dat ik nooit op erdogan heb gestemd en het niet eens ben met erdogan’s westen beleid is het ook niet goed. Zijn jullie toch stiekem erdogan fan of zo? Of denken jullie oeps als er iemand anders aan de macht komt , stroom er een golf van 8 miljoen asiel zoekers richting west europa dus is die erdogan toch niet zo slecht. Make up your mind!
Oud 8 juli 2022, 16:37   #67
Red beret
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Klopt, je zal tegenwoordig verder inland moeten gaan vloeren van eerlijke aangestampte aarde te vinden, en geen vloer betaald door buitenlands geld dat die gevangenisresorts binnenhalen.

Dat Bulgarije, Roemenië en Kroatie soortgelijke gebieden kennen ga ik niet ontkennen. Langs de andere kant.
Na eeuwen Ottomaanse overheersing hebben die pechvogels nog eens een paar decennia Sovjet overheersing mogen meemaken. Dat vlak je niet uit met een paar euro's en een paar jaar.
Dus nu heb je een westerse overheersing. En nog is het nog erger. Corruptie tot en met met de eu fondsen. En dit al jaren. En ter info al die hotels zijn allemaal betaald door Turkse geld. Ben je soms high. Jij komt misschien niet naar Turkije maar miljoenen arme west europeanen komen voor een appel en een ei naar Turkije op verlof. Als het dan toch niet goed is dat ze maar in griekland op vakantie gaan. Misschien je overgroot oma die een trauma heeft overgehouden aan een ottomaanse sultan en dat je drm een haat hebt . Ik weet het niet is maar een gok.
Oud 9 juli 2022, 12:54   #68
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Turkse volk! Mag ik me ook nu niet noemen wat ik wil. Moet ik onderdanig zijn in mijn nick name keuze. Rode baretten zijn de elite eenheid van de Turkse leger. Dus ik mag die naam niet mooi vinden.moet ik me soms de vlaamse leeuw noemen?
Hold your horses!
Ik heb maar een vraagje gesteld. Even gepeild naar de betekenis van je nickname.

Maar je antwoord roept nieuwe vragen op. Was je lid van die militaire eenheid, of ben je enkel bewonderaar?

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juli 2022, 16:52   #69
Red beret
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Hold your horses!
Ik heb maar een vraagje gesteld. Even gepeild naar de betekenis van je nickname.

Maar je antwoord roept nieuwe vragen op. Was je lid van die militaire eenheid, of ben je enkel bewonderaar?
Met al u respect maar u bent toch niet dom he. Ik ben in belgie geboren en getogen. En ik heb altijd in belgie geleefd. Dus bij deze denk ik dat je een antwoord op je vraag hebt.
Oud 9 juli 2022, 21:45   #70
Den Ardennees
Perm. Vertegenwoordiger VN

Den Ardennees's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem Bekijk bericht
Turkije had in de jaren '90 van vorige eeuw tot de EU moeten toetreden.
Dat dit niet is gebeurd, is één van de top drie grootste flaters van de EU

Er had dan geen Erdogan geweest.
En de eed van Hippocrates zou geen nieuws moeten zijn.

Maar swoit...
en waaruit zou u dat besluiten? Zo kan ik een even gratuite bewering maken: "als Rusland in de jaren '90 bij de EU was gekomen, was er geen Poetin en geen oorlog"

toch?
-Ivan De Vadder: wij vinden alvast dat u één van die keien bent
Den Ardennees is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juli 2022, 09:36   #71
TREBRON
Europees Commissaris

TREBRON's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Turkije hoort niet tot Europa. Het is geen Europees land en zal hopelijk nooit toegelaten worden tot Europa.
Turkije is altijd Islamitisch geweest en zal dat ook altijd blijven. De grootste stommiteit van het Westen is de opname van Turkije in de Navo geweest.
Wat we daar nu mee bereikt hebben is dat het in Europa ondertussen van het Noorden tot het Zuiden vol Islamieten loopt die hier niet alleen meestal geen klop doen maar ook de misdaad doen floreren. Daardoor bereikt Erdogan binnen enkele jaren zijn doel, een nieuw groot Kalifaat met hij als Kalief.
Met de toetreding van Zweden en Finland heeft hij zij macht al getoond. Europa heeft voor hem gebogen.
TREBRON is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juli 2022, 10:29   #72
Erra555
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Ik bedoelde hoe oud ben jij.
Niet oud genoeg om aan één of andere staatsuier te kunnen hangen. Ook geen mana uit de hemel verkregen. Maw, moet mijn boontjes zelf doppen. Maar dat lukt aardig hier in SEA.
Erra555 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:15.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be