![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Partijlid
|
![]() .
Laatst gewijzigd door Red beret : 7 juli 2022 om 18:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Veertien dagen de schijterij gehad van onhygienisch voedsel. Overal moet ge ruzie maken omdat nergens een prijs vermeld staat. Ga je een restaurant binnen ziet men zo de vliegen op het eten zitten De Turken zijn noch vriendelijk , noch beleefd althans niet buiten concentratie kampen van 5 sterren. Ben zelf bijna versmoord met diepzee duiken omdat de Turkse kloten die begeleiding gaven waardeloze kloten waren. Ben zelfs één keer tot handgemeen gekomen omdat hij me niet op mijn geld terug gaf. Van alle reizen was dit de allerslechtste ooit. Plus jamais, never again. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Uw mag zeker uw mening zeggen. BE is Turkije niet. Maar uit de toon van uw berichten blijkt dat u niet gelukkig lijkt en dat het in Turkije allemaal beter is. Dan is mijn mening als het daar allemaal beter is moet je ginds gaan wonen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Klopt, je zal tegenwoordig verder inland moeten gaan vloeren van eerlijke aangestampte aarde te vinden, en geen vloer betaald door buitenlands geld dat die gevangenisresorts binnenhalen.
Citaat:
Na eeuwen Ottomaanse overheersing hebben die pechvogels nog eens een paar decennia Sovjet overheersing mogen meemaken. Dat vlak je niet uit met een paar euro's en een paar jaar.
![]() |
![]() |
#66 | ||
Partijlid
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb maar een vraagje gesteld. Even gepeild naar de betekenis van je nickname. Maar je antwoord roept nieuwe vragen op. Was je lid van die militaire eenheid, of ben je enkel bewonderaar?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Partijlid
|
![]() Met al u respect maar u bent toch niet dom he. Ik ben in belgie geboren en getogen. En ik heb altijd in belgie geleefd. Dus bij deze denk ik dat je een antwoord op je vraag hebt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
toch?
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wat we daar nu mee bereikt hebben is dat het in Europa ondertussen van het Noorden tot het Zuiden vol Islamieten loopt die hier niet alleen meestal geen klop doen maar ook de misdaad doen floreren. Daardoor bereikt Erdogan binnen enkele jaren zijn doel, een nieuw groot Kalifaat met hij als Kalief. Met de toetreding van Zweden en Finland heeft hij zij macht al getoond. Europa heeft voor hem gebogen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |