![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#27181 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.whois.com/whois/waronfakes.com
![]() |
![]() |
#27182 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zit niks ideologie achter. De Duitse regering haar duizendjarig rijk en Arisch ras was gewoon propaganda om een volk tot braaf zijn en gehoorzamen te bewegen. Even ordinair als reklame: je iets versjacheren dat je wordt wijsgemaakt nodig te hebben. Er zijn zo talloze van die truken van verdeel en heers, van mensenklooierij. Kijk naar Pandareus hier: die noemt de Russen "orcs". Dat is dezelfde strategie als de Duitse regering bedreef met Joden. De strategie van "ontmenselijken".
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27183 |
Europees Commissaris
|
![]() Ondertussen worden GRAANOOGSTEN door Oekraïense "strijders" vernietigd. Leve de westerse solidariteit nietwaar...
![]() |
#27184 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Het woord 'hond' heeft nooit iemand gebeten - Aristoteles Laatst gewijzigd door fcal : 7 juli 2022 om 21:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27185 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() HET NARRATIEF
Welke zijn de hulpmiddelen in dienst van "het narratief"?
24 jun 2022 (fig.)
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine) Laatst gewijzigd door Nr.10 : 8 juli 2022 om 01:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27186 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Information Anarchism Our civilization is built upon lies and obfuscation to such an extent thatWaar dient het internet voor? Niet om informatie geheim te houden mijn gedacht. De auteur uit het geciteerde artikel stelt terecht dat een hele politieke ideologie rondom dit thema alleen kan gebouwd worden.
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine) Laatst gewijzigd door Nr.10 : 8 juli 2022 om 02:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27187 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vanop de vergadering van Min BuZ van de G20 in Bali (Indonesië), waar onder meer alle BRICS-landen aanwezig zijn. Er vallen woorden:
https://t.me/RTnewsEU/5023 "Lavrov lauds 'Russian-Chinese constructive strategic joint work' to confront
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine) Laatst gewijzigd door Nr.10 : 8 juli 2022 om 04:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27188 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat betreft de "roodhuiden" ik zou die periode eens nader moeten bestuderen, maar die ziekten, dat was voornamelijk in de eerste 2 eeuwen na de ontdekking van Amerika en de kolonisatie. Dus niet de periode sinds de VS onafhankelijk werd. Er werden talloze oorlogen gevoerd tegen Indiaanse stammen, en ze werden verdreven, maar dikwijls ook gewoon uitgemoord. Het verlies van hun traditionele leefgebieden zorgde ook voor hongersnood en ontworteling, met wijdverbreid alcoholmisbruik als gevolg. Dat zie je trouwens nog als je Indiaanse gebieden bezoekt. Zo zijn de moordcijfers in de reservaten bij de hoogste in de VS, zelfs hoger dan in de zwarte ghetto's. Dit zijn ook de armste streken van de VS. Ooit al gehoord van een native American die minister werd laat staan president? In Rusland zijn de minderheidsvolkeren heel goed vertegenwoordigd. Minister van defensie Shoigu is een etnische Siberiër: Burgemeester van Moskou ook: De eerste minister is een Jood, Lavrov een halve Armeniër, minister van economie een Tataar, Medvedev een Oekraïner, etc. Ook onder de Russische oligarchen zijn etnische Joden een minderheid. Enkel Poetin en de voorzitter van het parlement zijn etnische Russen: ![]() Alle autonome republieken binnen Rusland: ![]() Yakutia is bvb. even groot als Europa en heeft een hogere levensstandaard dan het Russische gemiddelde. Hun president ![]() Het cultuur gelijkt erg op die van de Native Americans: ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27189 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het blijft een prachtig zicht, zo een T72 aan flarden geschoten door Ukraïense soldaten met een Javelin.
Foto van de laatste twee dagen, waarin ze er zo 12 wisten te derussificeren. ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27190 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik begrijp dat niet, moet ik zeggen. Ik baal van barmhartigheid. Als er 1 ding is dat mij doet afknappen om voor iets wat te doen, dan is het als ze daar zeggen dat het is om een of andere groep loosers te helpen is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27191 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Geforceerde barmhartigheid middels belastingen. Daar moet jij dan helemaal het heen en weer van krijgen, nee?
![]() |
#27192 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#27193 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27194 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ondertussen wordt ook wel elke week of zo een stad gedeoekrainiseerd. Er wordt meer en meer beroep gedaan op vrouwen. Want veel mannen met gevechtservaring zijn reeds gesneuveld. Ook zijn er plannen om decreten op te leggen zodat Oekrainers hun stad niet meer mogen verlaten. Men is te bang voor deserteurs en Russische spionnen.. Dat in zon omstandigheden elke vernielde Russische tank het nieuws haalt begrijp ik wel. Er zijn weinig lichtpuntjes voor het regime in Kiev, de toestand ziet er voor hen barslecht uit. Laatst gewijzigd door tomm : 8 juli 2022 om 17:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27195 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tenzij u een kelder vol oorlogswapens heeft en een eigen militie. Het recht van de sterkste wil zeggen deze met de beste wapens en training winnen. Wat houdt hen tegen om uw huis te plunderen, uw darmen er uit te halen en uw vrouw terwijl u langzaam aan het creperen bent te verkrachten voor uw ogen? Had u in dit geval gerekend op enige barmhartigheid, nee toch? In dat geval bent u een looser, wie wil er nu een looser helpen? Toch misschien eens nadenken over wat uw woorden in de realiteit betekenen...bvb. in oorlogstijd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27196 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij zou het fantastisch vinden in Afrika. Zoals die Somalischae warlord met zijn 3 minderjarige Keniaanse hoertjes me zei: "ik Somalie bepaal ik de wet via mijn krijgers en wapens, hier in Kenia omdat ik genoeg geld heb om iedereen om te kopen. " Weinig barmhartigheid in die landen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27197 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Oorlog is niet meer zoals in Somalië, Rusland kan het maar halen omdat ze een massa raketten afvuren vanop eigen grondgebied. Binnenkort zijn die op en gaan ze op oorlogseconomie verder moeten produceren in gigantische hoeveelheden. Ik wil wel dat ze winnen maar er zit geen eer in deze oorlog. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27198 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zit in geen enkele oorlog eer. Het gaat om strategische objectieven. De Russische gebieden van Oekraine worden weer Russisch, een historische fout wordt rechtgezet. Jammer dat het zo moest maar met het regime in Oekraine was geen enkel compromis mogelijk. (bvb. akkoorden van Minsk werden niet nageleefd). Zelfs nu nog willen ze de Krim terug heroveren na 10000en doden. De Russen zullen nemen wat ze willen en daarna een staakt-het-vuren afkondigen. De Oekraieners kunnen akkoordgaan of niet. In dat laatste gevallen zullen ze de volgende jaren en decennia moeten leren leven met Russische raketten op hun steden, en vele dode jonge soldaten. Ondertussen zullen de Russen de bevrijde gebieden omringen met een ondoordringbare wall of defense en volproppen met luchtafweer. Verdedigen isveel gemakkelijker dan aanvallen. Laatst gewijzigd door tomm : 8 juli 2022 om 20:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27199 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk dat de miljarden euro's die de EU aan Oekraïne gaf al lang zijn vergaan in kruitdampen of beter gezegd al lang zijn verdwenen in een paar broekzakken. Maar geen probleem. Voor zulke dingen zijn er altijd miljarden genoeg. De begroting blijft kloppen ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 8 juli 2022 om 21:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27200 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Interessant en leerrijk, zoals vele van uw posten. ![]() Het mag ook eens gezegd. |
|
![]() |
![]() |