![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het is duidelijk dat bepaalde rechtsen geen Unia van gelijke kansen willen, maar een instituut dat bevestiging kan leveren dat hun racisme gegrond is. In uw woorden zou de natuurvereniging die de wolf beschermt eigenlijk de wolvenaflapclub moeten zijn die bevestigd dat wolven hier niet thuis horen. Citaat:
Ook ik ben geen al te grote voorstander van de afbraak van drempels. Niet in de geneeskunde (1 euro service) maar ook niet in de rechtspraak. Een rechtbank zou inderdaad het laatste middel moeten zijn om een geschil te beslechten. De instap in een gerechterlijke procedure mag dus van mij idd een bepaalde drempel hebben. Citaat:
Er is geen enkele argument te verdedigen waarom "zwakkeren" geen rechtsbescherming zouden mogen genieten. Citaat:
Zou misschien zelfs in het K&K topic "stupid fiction" niet eens een waard zijn om als argument te gebruiken. Citaat:
Maar daar draait nu de hele Unia en gelijken hun bestaansrecht om. Die willen in "conflicten" bemiddelen dat de dure rechtspraak kan voorbehouden worden aan meer ernstige dingen. En met de mogelijkheid als het ernstig genoeg is dat Unia naar de rechtbank kan stappen. Na de filter van zeer onderlegde Unia mensen ter zake. Of dit echt nodig is ? Neen, als iedereen zich als volwassen mensen zou gedragen en bereid is te praten met elkaar. Maar stugge idioten die niet van hun standpunt willen wijken, die hebben soms een beetje bemiddeling nodig om in te zien hoe dwaas ze bezig zijn (of hoe belachelijk zij zichzelf maken) En in een overbevolkte moderne West Europese maatschappij is dat blijkbaar noodzakelijk. Dat in tegenstelling tot de k&k wereld waar "stupid faction" zijn bestaansrecht heeft.
Wie boter op zijn hoofd heeft, moet niet in de zon gaan staan (Joost Eerdmans) Geef nooit een boomerang aan idioten Laatst gewijzigd door De Rode Willem : 4 juli 2022 om 10:19. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
|
![]() Misschien is dat zo in de K&K draad "stupid fiction"
In de realistische maatschappij moet er vooral redelijkheid zijn en conflicten voorkomen worden. Citaat:
Als u een zaak gaat beginnen tegen een van de top 10 rijkste Belgen dan bent U de zwakkere. En laat geld-rechtspraak nu iets moois zijn voor de K&K afdeling, misschien is het zelfs een beetje realiteit....maar in de reële maatschappij MOET iedereen gewoon dezelfde juridische rechten hebben. Bemiddeling en conflictbeheersing lijkt mij het onderscheid tussen mens en dier. Als u aan de andere kant wil gaan staan van waar ik sta, dan doet u maar. Ik vind die bemiddeling en conflictbeheersing echt wel een grote stap voorwaarts in een beschaafde maatschappij. Ik weet niet of mensen die geloven in een soort woeste Neanderthaler "recht van de sterkste" maatschappij nu een onbewoond eiland moeten toegewezen krijgen om hun ideale droom te verwezenlijken, of dat die gewoon tegen zichzelf beschermd moeten worden met dwangbuis en dwangmedicatie.
![]() |
![]() |
#104 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#105 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eindelijk zou ik zeggen, hoe rapper hoe beter.
Een organisatie die opkomt tegen uitsluiting/discriminatie en waarvan de voorzitter zichzelf bezondigt aan uitsluiting/discriminatie heeft geen enkele geloofwaardigheid van onpartijdigheid meer. https://palnws.be/2022/07/middenveld...-gerealiseerd/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De reclame voor 't Palieterke kon daar toch ook geplaatst worden ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://forum.politics.be/showthread.php?t=265464 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
|
![]() Juist wat doet unia? And while we are at it, geeft iemand mij ook nog eens een sluitende definitie van het woord “racisme?”
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 7 juli 2022 om 22:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
|
![]() Ze moeten autochtonen pamperen dan?
![]() |
#112 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Unia Het bevorderen van de gelijkheid van kansen, het omgaan met de diversiteit in onze samenleving en het bestrijden van elke vorm van discriminatie op grond van een van deze 17 discriminatiecriteria: zogenaamd menselijk ras, huidskleur, afkomst, nationaliteit, nationale of etnische afstamming, seksuele geaardheid, burgerlijke staat, sociale positie, geboorte, vermogen, leeftijd, geloof of levensbeschouwing, gezondheidstoestand, politieke overtuiging, syndicale overtuiging, handicap of fysieke of genetische eigenschap.
![]() |
![]() |
#113 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dan durft Unia nog beweren dat het een onafhankelijke instantie is. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
VB in bestuur van gelijkekansencentrum unia Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
|
![]() Dat doet Unia
Volg even hun adviezen en alternatieve maatregelen
![]() |
#117 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#118 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Het is een beetje alsof ze zou zeggen dat ze zich afvraagt wat het effect op het beeld van haar instelling zou zijn mochten er nu negers in de raad van bestuur terecht komen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Deze draad staat in het juiste subforum. |
|
![]() |
![]() |